G de Graaff goedkoop?? Nou in die winkel in Den Haag niet iigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier heeft de sigarenboer ook wel een eigen merk van Van de Graaf maar gezien de prijs zal dat niet top zijn.
Weet het niet zo meer maar ze liggen bij de stapel goedkope bulk doosjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmm waar gaan ze voor over de toonbank? Niet alle goedkopere merken zijn ook slecht ofzo, tenminste dat vind ik zelf. Meeste wat ik haal zijn zo'n 20e per 10.
Maar Balmoral (rivales) doet het volgens mij wel voor 14 a 15 per 10, of voor de Dominicaanse gaan ze voor 9e voor 5.
De Graaf en Van de Graaf, subtiel verschil, de een is de plaatselijke sigarenboer in Meppelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
G de Graaff goedkoop?? Nou in die winkel in Den Haag niet iig
Je woont in Meppel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Graaf en Van de Graaf, subtiel verschil, de een is de plaatselijke sigarenboer in Meppel
Hm dat zal wel niet dan, meestal moet je om die doosjes vragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet het niet zo meer maar ze liggen bij de stapel goedkope bulk doosjes.
Balmoral is heel redelijk geprijsd inderdaad.
Het merk van de slechte reclamesquote:
Ook mooiquote:
Je maakt me jaloersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook mooi
Maar mijn huidige favorietenlijst; montblanc, omega, breitling en tudor.
Volgend jaar komt er een Rolex of Cartier bij
Zo één had ik toen ik in groep 6 zat van de basisschoolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Dutchnative het volgende:
ik heb een Casio(nooit van gehoord) digitaal horloge. Doet het goed.
Ik heb dan ook geen zin in een schuddend stuk metaal om mijn arm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo één had ik toen ik in groep 6 zat van de basisschool
En een schuddend stuk arm om jouw metaal dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen zin in een schuddend stuk metaal om mijn arm.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
En een schuddend stuk arm om jouw metaal dan?
Kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je woont in Meppel?
Ha, ik was er donderdag nog.
Oh, dat is het zeker niet, vandaar dequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat zal wel niet dan, meestal moet je om die doosjes vragen.
Die goedkope meuk staat inderdaad voor de persoon te graaien, zal wel niet zijn waar Whiskers op doelt.
Er langs de snelweg op naar Heerenveenquote:
Ging je schaatsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er langs de snelweg op naar Heerenveen
Was al bangquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er langs de snelweg op naar Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |