Zal kijken of ik ze kan krijgen, rijd meestal naar speciaalzaak dus zal wel te vinden zijn.quote:
Ongelofelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ook en wel meer her en der op internet, maar de pers pakt het nu pas op na het opiniestuk van Mei Li in het Parool.
Geen idee of ze buiten Den Haag te koop zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal kijken of ik ze kan krijgen, rijd meestal naar speciaalzaak dus zal wel te vinden zijn.
Dank voor de tip.
Aantal varianten geproefd, die waren niet mijn ding, niet alle soorten dus. Zullen vast ook goede tussen zitten hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een sigarenmerk en bloc afschrijven?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:15 schreef betyar het volgende:
De jongste zit met de quad in de keuken tegen de keukenkastjes te beuken![]()
![]()
Hm anders maar even keer heenrijden, ik rook toch voor zo'n 30 a 50 euro per week dus dat kan er wel uit. Maar wellicht hebben ze het in deze regionen ook wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee of ze buiten Den Haag te koop zijn(ooit daar voor mijn vader gekocht, ergens in de Heulstraat, vlak bij Paleis Noordeinde). G de Graaf heeft ook (ongelofelijk dure) chocola voo fijnproevers, minstens een euro of 17,50 per "plak". Dit ff vermeld voor eventuele chocoladeliefhebbers
Zij was kinky in die filmquote:
We zijn weer op dreef geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kunnen we de seksueel getinte opmerkingen bewaren voor een later tijdstip?
I'm turning straight!quote:
Hier heeft de sigarenboer ook wel een eigen merk van Van de Graaf maar gezien de prijs zal dat niet top zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm anders maar even keer heenrijden, ik rook toch voor zo'n 30 a 50 euro per week dus dat kan er wel uit. Maar wellicht hebben ze het in deze regionen ook wel.
haha kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
Nu huilt ze omdat papa de quad uit heeft gezet.![]()
![]()
Bedtijd voor madam.
Hmm waar gaan ze voor over de toonbank? Niet alle goedkopere merken zijn ook slecht ofzo, tenminste dat vind ik zelf. Meeste wat ik haal zijn zo'n 20e per 10.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier heeft de sigarenboer ook wel een eigen merk van Van de Graaf maar gezien de prijs zal dat niet top zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |