en strijken, aardappels schillen, groente schoonmaken, de plumeau door de kamer werpen en huis is weer schoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die zittend voor hun beeldscherm stofzuigen.
Hij deed mee..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guido is mijn oude buurjongen uit de tijd dat ik thuis woonde ,
Hij doet echt mee aan dit programma ?
Theoretisch nog steeds, alleen niet voor de winst....elke week met je reet in de studio zitten is ook mee doen...quote:
Voor Laura een zeer zware taakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Theoretisch nog steeds, alleen niet voor de winst....elke week met je reet in de studio zitten is ook mee doen...
mams hoeft helemaal geen cursusje je begrijpt me tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu mams nog een cursusje Nederlands en dan zijn wel allemaal weer op niveau.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mams hoeft helemaal geen cursusje je begrijpt me tochen zo n iet dan zou ik zeggen ga les geven aan huismoeders op de moedermavo
Das slimmer... Gewoon BB met geheimpjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef spapaars het volgende:
Big Brother Duitsland the secret.
Gisteren begonnen.
Stream
http://www.adamski.tv/
En dan is het voor ons heel jammer dat Nep5 al heeft besloten dat ze in de finale komt. Zo hebben we haar er nooit uit kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Namat het volgende:
Super eerlijk van Karim, hij heeft gelijk. Er word een hoop gezegd over missen en afspreken maar hij is realistisch en eenmaal thuis zijn ze allemaal weer blij dat ze in hun eigen omgeving zijn en blijven alleen de echt gemaakte vriendschappen over, wie dat dan ook zijn. Dat Monique hier boos over is, bewijst maar weer eens hoe ze is en hoe nep ze in elkaar steekt.
ja al in topic gegluurd, lijkt me toch boeiender dan dit slappe zooitjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef spapaars het volgende:
Big Brother Duitsland the secret.
Gisteren begonnen.
Stream
http://www.adamski.tv/
En zou Monique Karim wel missen dan? Ze heeft nu al minstens 3x gezegd dat ze wil dat hij eruit vliegt. En dat was al voordat hij deze opmerking maakte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Namat het volgende:
Super eerlijk van Karim, hij heeft gelijk. Er word een hoop gezegd over missen en afspreken maar hij is realistisch en eenmaal thuis zijn ze allemaal weer blij dat ze in hun eigen omgeving zijn en blijven alleen de echt gemaakte vriendschappen over, wie dat dan ook zijn. Dat Monique hier boos over is, bewijst maar weer eens hoe ze is en hoe nep ze in elkaar steekt.
Snap sowieso niet dat ze daar zitten, behalve als beeldvulling. Ze komen amper aan het woord en als ze aan het woord komen mogen ze volgens mij niet echt zeggen wat ze denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef AYLI het volgende:
Aafke lijkt er ook steeds minder zin in te hebben om daar iedere week te zitten.
Omdat dus beeldvulling en contracten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze daar zitten, behalve als beeldvulling. Ze komen amper aan het woord en als ze aan het woord komen mogen ze volgens mij niet echt zeggen wat ze denken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind steeds meer een vertrek van Sharon ook wel een goed idee
Helemaal mee eens. De vergelijking tussen mensen die je in een paar weken hebt leren kennen én je familie en geliefden. Te belachelijk voor woorden dat mensen in het huis verwachten dat zij die strijd zouden winnen. Maar (wat ik al eerder zei) ik heb het idee dat Mo Karim moet hebben. Misschien wel door wat er in de KvdW is gezegd (zoals anderen hier zeiden).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Namat het volgende:
liever Mo en jo , dan komen er miss nog gesprekken van enig nivo...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind steeds meer een vertrek van Sharon ook wel een goed idee
contrakt verplicht op komen dagen he je tekent van te voren en dan zit je eraan vastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze daar zitten, behalve als beeldvulling. Ze komen amper aan het woord en als ze aan het woord komen mogen ze volgens mij niet echt zeggen wat ze denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |