wat moet ik met zo'n saucijzen worstjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef waxmask het volgende:
Als zelfs de leuter van Flip de dames hier niet kan bekoren vraag ik me werkelijk af wat jullie nog hopen te gaan zien op de streams aankomende 1 1/2 week...
Blijkbaar is Flip een pot..quote:
enorrrrmquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een boel chicks zitten hier trouwens of zijn jullie allemaal milfjes ?
ik val buiten de boot ik ben een Heks, ben je op zoek of zoiets roep maar hoor kijk ik wel of ik wat kan regelen voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu mams nog een cursusje Nederlands en dan zijn wel allemaal weer op niveau.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
en na dagen de streams weer eens aangeslingert te hebben zie ik weer Beppie en neukmealsikgezopenheb een heel dom spelletje spelen, echt he mijn meiden zijn toch veel volwassener dan die 2 domme domme domme wijffen
Ja, allemaal huisvrouwen, vraag maar aan Guido.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zittend voor hun beeldscherm stofzuigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, allemaal huisvrouwen, vraag maar aan Guido.![]()
Guido is mijn oude buurjongen uit de tijd dat ik thuis woonde ,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, allemaal huisvrouwen, vraag maar aan Guido.![]()
Neenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guido is mijn oude buurjongen uit de tijd dat ik thuis woonde ,
Hij doet echt mee aan dit programma ?
Deed mee ja, helaas al een tijdje geleden eerlijk weggestemt geloosd door de redactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guido is mijn oude buurjongen uit de tijd dat ik thuis woonde ,
Hij doet echt mee aan dit programma ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |