het zou andersom eens moeten gebeuren..dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dan spoor je toch niet??? Mo en o pakken een stoel en gaan naar Flip kijken
[ link | afbeelding ]
die is het jongste maar gedraagt zich het volwassenstequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Sharon houdt wijselijk haar mond bij zoveel dommigheid.
Dit is ziek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dan spoor je toch niet??? Mo en o pakken een stoel en gaan naar Flip kijken
[ link | afbeelding ]
dat weet ik wel zeker, alles wijst erop hoe ze isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach die was echt niet onschuldig bezig op Curacao in die clubs,
Dat vind ik dan juist wel weer goed van Guido. Maar ik snap niet echt waarom Monique op dit punt ( haar anti-Karim campagne ) zou steunen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, maar dat was al langer bekend.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef snetje het volgende:
Mo moet nu poepen .... als ik Flip was ging ik daarbij staan te kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef shomila het volgende:
Goede middag![]()
Ik lees dat Mo klaar is met karim. Ik ben al weken klaar met Mo hypocriet wijf.
Andersom kan niet want Mo doucht zich niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Stability het volgende:
[..]
het zou andersom eens moeten gebeuren..dan heb je de poppen aan het dansen
haha oh ja dat is zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Andersom kan niet want Mo doucht zich niet.
Dus je gunt die slangenkuil allemaal de finale?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef Toverheks het volgende:
lees ik nu dat sommige karim zielig vinden???? wat zielig, voor SST had hij nog nooit van gerard gehoord, Karim maakt nu meer kans gerard is naar huisen ach karim mag wat mij betreft ook wel naar huis, vind het een meeloper die quasi intilligent doet........
ja ja komt U maar en ik zie het echt niet verkeerd
Tis gewoon een grote flegMosequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Ginosa het volgende:
[..]
en al helemaal niet in de blote kontquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Niet te geloven hè, hoe plat kun je zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Sharon houdt wijselijk haar mond bij zoveel dommigheid.
je kunt er ook voor kiezen niet te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven hè, hoe plat kun je zijn...
De redactie is trouwens ook niet lekker dat ze z'n leuter vol in beeld op stream 3 zetten... Half 5 's middags vind ik niet echt een tijdstip voor zulke beelden.
Eens. Al ben je loyaal met iemand dan hoef je nog niet alles goed te keuren wat die persoon doet. Hij had er op zijn minst niets over kunnen zeggen. Snap de teleurstelling in Karim niet zo. Wat heeft hij eigenlijk gedaan? Mo heeft net zo goed gezegd dat ze hoopte dat hij weg ging en hem niet zou missen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist wel weer goed van Guido. Maar ik snap niet echt waarom Monique op dit punt ( haar anti-Karim campagne ) zou steunen.
Als ik heel eerlijkl moet wezen, kan me niet meer boeien wie er wel of niet wint, Sharon stond op nummer 1 maar sinds dat bakbeest het huis is ingekomen en ze blert steeds mijn boxjes naar de klote heb ik zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus je gunt die slangenkuil allemaal de finale?![]()
![]()
Om precies te zijn: hij kon optiefen !!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Eens. Al ben je loyaal met iemand dan hoef je nog niet alles goed te keuren wat die persoon doet. Hij had er op zijn minst niets over kunnen zeggen. Snap de teleurstelling in Karim niet zo. Wat heeft hij eigenlijk gedaan? Mo heeft net zo goed gezegd dat ze hoopte dat hij weg ging en hem niet zou missen.
mee eensch! sharon kan ik ook, net als mo niet meer luchten of zien, en zeker niet horenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijkl moet wezen, kan me niet meer boeien wie er wel of niet wint, Sharon stond op nummer 1 maar sinds dat bakbeest het huis is ingekomen en ze blert steeds mijn boxjes naar de klote heb ik zoietsook dat ze zich overal mee bemoeit.
vind er geen kut meer aan
Ja echt verschrikkelijk he wat een heks die vrouw ook totaal onsympathiek. En die Karim die overal maar grapjes over maakt , Je hebt gelijk Jaap uit de goudenkooi heeft nog meer klasse in ze linker teelbal dan heel dit zooitje bij elkaar. Wat een vreemde mensen zitten er in.quote:
Denk dat er kinderen bedoeld werden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
je kunt er ook voor kiezen niet te kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef Stability het volgende:
[..]
mee eensch! sharon kan ik ook, net als mo niet meer luchten of zien, en zeker niet horen
Dat geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach die was echt niet onschuldig bezig op Curacao in die clubs,
Wat een ziek mens is het he? die is echt niet lekker in haar hoofd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef MargrietV het volgende:
Mo degene die ik nu draai, die krijgt een kogel door zijn kop, die mag ik niet. Vies Loeder.
Wat een taal gebruik toch van een volwassen vrouw, Vind je dat niet een beetje eng als je zo mee kijkt naar dit mooie programma dat de dames zulke taal uitslaan ? Als je zo iets op je twitter accaunt zet word je opgepakt en deze mevrouw zegt het gewoon in de uitzending.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef MargrietV het volgende:
Mo degene die ik nu draai, die krijgt een kogel door zijn kop, die mag ik niet. Vies Loeder.
misschien is ze wel pot, wie weet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Urb het volgende:
Sharon zit te minste niet bij die heksen ( sorry toverheksje) op de eerste rij naar een naakte Flip te koekeloeren.
Er gebeurd wat, dat is al heel watquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Heb het idee dat ik naar twee 9-jarigen zit te kijken...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Urb het volgende:
Sharon zit te minste niet bij die heksen ( sorry toverheskje) op de eerste rij naar Flip te kijken.
Ja echt he daar kan geen Axe shampoo tegen op wat een rare mensen zijn het toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef Chanel5 het volgende:
Wat sneu dit, ik ben er weer ffkes weg van, krijg uitslag van Mo en Jo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |