Wat ik dus even gemist heb, ging iemand wel een beetje tegen Mo in? Of lulde iedereen met haar mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Day het volgende:
En Flip zit er weer als een Jan Doedel bij. Ook geen ruggegraat, dat jong!
Wat dacht je? Niemand durft de confrontatie aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik dus even gemist heb, ging iemand wel een beetje tegen Mo in? Of lulde iedereen met haar mee?
Flip lulde natuurlijk mee, Jo schonk er niet veel aandacht aan die zei vooral laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik dus even gemist heb, ging iemand wel een beetje tegen Mo in? Of lulde iedereen met haar mee?
Haar tieten zijn jonger dan Sharon hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit toch? 20 jaar ouder dan Sharon.
Weet Karim het wel? Heeft Mo haar boosheid ook in zijn gezicht geuit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef rc_1990 het volgende:
Wat een gezeik over KarimKarim mag toch gewoon lekker zijn eigen mening geven, maar snap ook wel dat de rest daarop reageert. En waarom is Karim dan nu ineens zielig als de rest over hem kletst. Hij is volwassen en weet zelf wel wat ie zegt en als ie erna mee zit had ie het niet moeten zeggen
Hij is gewoon oprecht en wil eerlijk zijn en dat siert hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef rc_1990 het volgende:
Wat een gezeik over KarimKarim mag toch gewoon lekker zijn eigen mening geven, maar snap ook wel dat de rest daarop reageert. En waarom is Karim dan nu ineens zielig als de rest over hem kletst. Hij is volwassen en weet zelf wel wat ie zegt en als ie erna mee zit had ie het niet moeten zeggen
dat doet ze niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet Karim het wel? Heeft Mo haar boosheid ook in zijn gezicht geuit?
Meen je dat nou? Je volgt SST (en Mo) toch al een tijdje?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo & Jo durven nooit alleen tegen iemand in, tenzij ze weten dat ze backup hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nog niet en ik vraag me af of het gaat gebeuren. Het is gewoon een bekstekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Karim zit er helemaal niet mee, ze kletsen achter zijn rug om, de eerlijke oprechte meisjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef rc_1990 het volgende:
Psies, hij heeft niet voor de weg van de minste weerstand gekozen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is gewoon oprecht en wil eerlijk zijn en dat siert hem.
Helemaal met make-up op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit toch? 20 jaar ouder dan Sharon.
Wacht ff, als we consequent blijven is het dus "Bekkup"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo & Jo durven nooit alleen tegen iemand in, tenzij ze weten dat ze backup hebben.
Daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was als antwoord op rc 1990. karim schijnt zich er zielig over te voelen. Ik had net een paar uurtjes gemist. Dus weet niet eens of hij het weet dat Mo nu weer zo pissed is. Maar verwacht idd niet dat ze iets ervan in zijn gezicht zegt. Heb haar wel eerder bezig gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je volgt SST (en Mo) toch al een tijdje?!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Wacht ff, als we consequent blijven is het dus "Bekkup"
Snap ik maar daarna heeft ie er ineens spijt van ofzo? dat ie het gezegd heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is gewoon oprecht en wil eerlijk zijn en dat siert hem.
Klopt! Voor ze de confrontatie met iemand aangaan, hebben ze het altijd al eerst met een ander besproken. Als ze in dat gesprek ongelijk krijgen, zijn ze al zo van slag dat ze een confrontatie al niet eens meer aan dúrven gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo & Jo durven nooit alleen tegen iemand in, tenzij ze weten dat ze backup hebben.
Hij denkt dat anderen ( de kijkers )het verkeerd op kunnen vatten, dat leek het vooral te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Snap ik maar daarna heeft ie er ineens spijt van ofzo? dat ie het gezegd heeft
Karim zat er toch net wel mee? of waar sloeg het daarna op dat ie zei dat ie te eerlijk was geweest?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Karim zit er helemaal niet mee, ze kletsen achter zijn rug om, de eerlijke oprechte meisjes.
Karim kan het (als hij het al weet) aan zijn reedt roesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef suzi1 het volgende:
ik zie hem (karim) zich er niet zielig onder vinden.
Slaat dus nergens opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij denkt dat anderen ( de kijkers )het verkeerd op kunnen vatten, dat leek het vooral te zijn.
Ze werden naar de Casting Couch geroepen, 5 minuten later zaten ze weer waar ze vóór de SL zatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
Come to think of it, die SL kwam wel heel gelegen. Karim wilde net in de rotonde gaan lezen waar Mo ook zat en bam, SL.
Snap nu wat je bedoelt. Hij is achteraf vaak bang dat hij iemand kwetst. Maar vind hem niet zielig hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over.Vind ook dat Mo eens recht in iemands gezicht moet zeggen wat ze vind maar ik snap gewoon het medelijden met Karim nu niet. Hij zegt iets tegen de andere wat schijnbaar verkeerd valt en daarna voelt ie zich lullig? Dat doet Karim toch altijd was de vorige keer met Mo ook. Ik vind als je dan een mening hebt moet je die lekker hebben en niet daarna er spijt van hebben
Volgens mij heb ik iets gemist? Niet meegekregen dat mensen hier Karim zielig vonden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap nu wat je bedoelt. Hij is achteraf vaak bang dat hij iemand kwetst. Maar vind hem niet zielig hoor.![]()
Hij is wel een van de weinige die een keer eerlijk durft te zeggen wat hij vind. En zo beledigend was het volgen mij niet. Kan nog nergens een schokkende uitspraak van hem terugvinden.
Meen je dat nou??!! Door wie, Kim Jong-Il ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
de anthyves van mo is ofline gehaald door Hyves!
Nee, want zelfs als ze iets goed uitspreken, kan het nog verknipt worden maarja...quote:
Mwa, Karim wilde bij Mo gaan zitten en ze kon niet weg, na de SL haalde ze haar boek daar weg en ging binnen zitten. Maar ik vind het een beetje vergezocht still. Lijkt er meer op dat ze te horen hebben gedat dat ze niet gemeen mogen doen over elkaar oid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze werden naar de Casting Couch geroepen, 5 minuten later zaten ze weer waar ze vóór de SL zaten
Nee nouja kan me voorstellen dat het niet echt leuk is als iemand zegt ja eigenlijk ga ik jullie niet missen maar ze snappen toch ook wel dat Karim gewoon een band had met Alex en Gerard en niet zozeer met hun? Alsof de rest hem gaat missenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap nu wat je bedoelt. Hij is achteraf vaak bang dat hij iemand kwetst. Maar vind hem niet zielig hoor.![]()
Hij is wel een van de weinige die een keer eerlijk durft te zeggen wat hij vind. En zo beledigend was het volgen mij niet. Kan nog nergens een schokkende uitspraak van hem terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |