domme mensen, die nodig leuters moeten bekijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn aan het kijken hoe Flip aan het douchen is?
en dan gaattie straks zeggen, ja maar er staat toch ;-D achterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Guido neemt het om de een of andere reden altijd voor Mo op
Maar wee je gebeente als Maik een avondje gaat stappen terwijl Mo nog in het huis zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
domme mensen, die nodig leuters moeten bekijken.
Over welk niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo is iig wel altijd zeer positief over de piemel van Karim.
het zou andersom eens moeten gebeuren..dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dan spoor je toch niet??? Mo en o pakken een stoel en gaan naar Flip kijken
[ link | afbeelding ]
die is het jongste maar gedraagt zich het volwassenstequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Sharon houdt wijselijk haar mond bij zoveel dommigheid.
Dit is ziek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Dan spoor je toch niet??? Mo en o pakken een stoel en gaan naar Flip kijken
[ link | afbeelding ]
dat weet ik wel zeker, alles wijst erop hoe ze isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach die was echt niet onschuldig bezig op Curacao in die clubs,
Dat vind ik dan juist wel weer goed van Guido. Maar ik snap niet echt waarom Monique op dit punt ( haar anti-Karim campagne ) zou steunen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, maar dat was al langer bekend.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef snetje het volgende:
Mo moet nu poepen .... als ik Flip was ging ik daarbij staan te kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef shomila het volgende:
Goede middag![]()
Ik lees dat Mo klaar is met karim. Ik ben al weken klaar met Mo hypocriet wijf.
Andersom kan niet want Mo doucht zich niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Stability het volgende:
[..]
het zou andersom eens moeten gebeuren..dan heb je de poppen aan het dansen
haha oh ja dat is zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Andersom kan niet want Mo doucht zich niet.
Dus je gunt die slangenkuil allemaal de finale?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef Toverheks het volgende:
lees ik nu dat sommige karim zielig vinden???? wat zielig, voor SST had hij nog nooit van gerard gehoord, Karim maakt nu meer kans gerard is naar huisen ach karim mag wat mij betreft ook wel naar huis, vind het een meeloper die quasi intilligent doet........
ja ja komt U maar en ik zie het echt niet verkeerd
Tis gewoon een grote flegMosequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Andersom kan niet want Mo doucht zich niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |