En zou Monique Karim wel missen dan? Ze heeft nu al minstens 3x gezegd dat ze wil dat hij eruit vliegt. En dat was al voordat hij deze opmerking maakte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Namat het volgende:
Super eerlijk van Karim, hij heeft gelijk. Er word een hoop gezegd over missen en afspreken maar hij is realistisch en eenmaal thuis zijn ze allemaal weer blij dat ze in hun eigen omgeving zijn en blijven alleen de echt gemaakte vriendschappen over, wie dat dan ook zijn. Dat Monique hier boos over is, bewijst maar weer eens hoe ze is en hoe nep ze in elkaar steekt.
Snap sowieso niet dat ze daar zitten, behalve als beeldvulling. Ze komen amper aan het woord en als ze aan het woord komen mogen ze volgens mij niet echt zeggen wat ze denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef AYLI het volgende:
Aafke lijkt er ook steeds minder zin in te hebben om daar iedere week te zitten.
Omdat dus beeldvulling en contracten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze daar zitten, behalve als beeldvulling. Ze komen amper aan het woord en als ze aan het woord komen mogen ze volgens mij niet echt zeggen wat ze denken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind steeds meer een vertrek van Sharon ook wel een goed idee
Helemaal mee eens. De vergelijking tussen mensen die je in een paar weken hebt leren kennen én je familie en geliefden. Te belachelijk voor woorden dat mensen in het huis verwachten dat zij die strijd zouden winnen. Maar (wat ik al eerder zei) ik heb het idee dat Mo Karim moet hebben. Misschien wel door wat er in de KvdW is gezegd (zoals anderen hier zeiden).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Namat het volgende:
Super eerlijk van Karim, hij heeft gelijk. Er word een hoop gezegd over missen en afspreken maar hij is realistisch en eenmaal thuis zijn ze allemaal weer blij dat ze in hun eigen omgeving zijn en blijven alleen de echt gemaakte vriendschappen over, wie dat dan ook zijn. Dat Monique hier boos over is, bewijst maar weer eens hoe ze is en hoe nep ze in elkaar steekt.
liever Mo en jo , dan komen er miss nog gesprekken van enig nivo...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
contrakt verplicht op komen dagen he je tekent van te voren en dan zit je eraan vastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat ze daar zitten, behalve als beeldvulling. Ze komen amper aan het woord en als ze aan het woord komen mogen ze volgens mij niet echt zeggen wat ze denken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Ik ken mijn beste vriendin al 37 jaar en deel heel veel met d'r, maar samen met haar naar de piemel van mijn vent zitten kijken, gaat mij echt een stapje te ver.
Ik vind Karim een toffe gast en hoop ook dat hij zal winnen , ik snap ook dat hij Geer mist,maar dat hij Alex mist daar kan ik met mijn verstand niet bijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee nouja kan me voorstellen dat het niet echt leuk is als iemand zegt ja eigenlijk ga ik jullie niet missen maar ze snappen toch ook wel dat Karim gewoon een band had met Alex en Gerard en niet zozeer met hun? Alsof de rest hem gaat missenVind het ook juist goed dat ie zegt wat ie denkt maar daar moet ie dan ook achter blijven staan. En er waren net mensen die dat zielig vonden
Eigenlijk vind ik een finale van Mo, Jo en Flip wel een goed ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
liever Mo en jo , dan komen er miss nog gesprekken van enig nivo...
Cool...slinger de streams op die nu eens aan en kijk het aan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef spapaars het volgende:
Big Brother Duitsland the secret.
Gisteren begonnen.
Stream
http://www.adamski.tv/
mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik vind Karim een toffe gast en hoop ook dat hij zal winnen , ik snap ook dat hij Geer mist,maar dat hij Alex mist daar kan ik met mijn verstand niet bij
precies was ook bij DGK zo mochten ze zelfs na de dgk iets zeggen of schrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
contrakt verplicht op komen dagen he je tekent van te voren en dan zit je eraan vast
Ja, dat begrijp ik, maar alweer een gemiste kans van de programmamakers om daar zo weinig mee te doen. Betrek ze dan een beetje meer bij wat er in het huis gaande is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
contrakt verplicht op komen dagen he je tekent van te voren en dan zit je eraan vast
Monique heeft geen fatsoen, maar dat Joanna mee gaat als Monique gaat kijken is ook te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Ik ken mijn beste vriendin al 37 jaar en deel heel veel met d'r, maar samen met haar naar de piemel van mijn vent zitten kijken, gaat mij echt een stapje te ver.
Ze zijn gewoon bloedgeil, is vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Monique heeft geen fatsoen, maar dat Joanna mee gaat als Monique gaat kijken is ook te dom voor woorden.
Zeker omdat ze al weken roept dat ze de douche ontwijkt als de mannen eronder staan. Dat "hoeft ze niet te zien."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Monique heeft geen fatsoen, maar dat Joanna mee gaat als Monique gaat kijken is ook te dom voor woorden.
Prima idee en dan mijn droomscenario: Mo 3e met 1% van de stemmen en een grijpstuiver in haar kluis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik een finale van Mo, Jo en Flip wel een goed idee
Ze zijn gewoon allebei schaamteloos. Punt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef Leandra het volgende:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allebei schaamteloos. Punt!
en als er een potloodventer ergens staat, meteen de politie bellen, dat stelletje voyeuristenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
is toch belachelijk van die Monique om naar het leutertje van Flip te kijken, en Beppie vind dat allemaal oke, echt triest
WTFquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Streamlock met bijzondere reden... #sstnl
30 seconds ago
precies, Mo heeft een zeer slechte opvoeding genoten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik vind het vreselijk banaal.Zoals wel meer seksverhalen van Mo.
En zeggen iemand een kogel door de kop te willen schieten, al was het dan als grapje bedoeld, gaat mij ook te ver. En dat wil goed over komen bij haar ouders en "heel Nederland"
Alphons in het huis die de 5 overgebleven bewoners persoonlijk verteld over de dramatische kijkcijfers van Secret Story, en dat Koning Jaap de stekker er uit komt trekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
30 seconds ago
tja en Jo dacht vanmiddag, dat het programma eerder zou eindigen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alphons in het huis die de 5 overgebleven bewoners persoonlijk verteld over de dramatische kijkcijfers van Secret Story, en dat Koning Jaap de stekker er uit komt trekken
vind en vond ik al een goed ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
Any excuse will do, idioten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
30 seconds ago
Mo is al zo vreselijk door de mand gevallen, dat komt nooit meer goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik vind het vreselijk banaal.Zoals wel meer seksverhalen van Mo.
En zeggen iemand een kogel door de kop te willen schieten, al was het dan als grapje bedoeld, gaat mij ook te ver. En dat wil goed over komen bij haar ouders en "heel Nederland"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |