quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Laatste noemenswaardige post lijkt me bovenstaande.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Korine het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968
Deze 2 idioten dus
Als je in hun schoenen stond had je hetzelfde gedaan, om mogelijke problemen te voorkomen, wvb berechting , executie, begraafplaats, enz enzquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:48 schreef kitao het volgende:
wanted dead or alive, zo simpel was het.
ik zal er dan ook geen traan om laten dat een fanatieke fundamentalist overhoop is geknald, noch zal ik uit respect er om juichen.
wat ik echter totaal niet begrijp en zelfs enorm stupide vind is dat zij de kans hadden een kopstuk op te pakken en deze vervolgens zo snel mogelijk tot zwijgen brachten.
dan zijn ze echt dom bezig of ze hebben wat te verbergen.
Hij zwaait gewoon, gek he zo'n fotocamera die bewegingen kan vastleggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef Klaudias het volgende:
doet die man in de eerste foto van de OP de hitlergroet?
Hoe kom je hieraan?quote:
Dit is hem ook niet. Ik vermoed een complottheorie!quote:
Oke foto kan weg, is dus fake.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Dynd het volgende:
4chan /int/, niet de meest betrouwbare bron, maar wel de snelste.
nou weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef meth77 het volgende:
[..]
Als je in hun schoenen stond had je hetzelfde gedaan, om mogelijke problemen te voorkomen, wvb berechting , executie, begraafplaats, enz enz
Oei, zit ie toch in het paradijs tussen de maagden.quote:
Dit is gewoon een echte lijk, maar niet Bin Laden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Dynd het volgende:
Zit er vrij fake uit trouwens hoor, kijk maar naar de positie van de baard en ook de gloed eromheen.
Kan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een echte lijk, maar niet Bin Laden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
Lijkt meer op Demis Roussos die ligt bij te komen van een kater.
Ooit gehoord van lichtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef Korine het volgende:
Volgens mij is de foto ook met daglicht genomen, dat kan dus ook niet kloppen
Tuurlijkquote:Ooit gehoord van lichten?
Nee, ik had hem berecht, zoals je dat als beschaafde westerse democratie behoort te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef meth77 het volgende:
Als je in hun schoenen stond had je hetzelfde gedaan, om mogelijke problemen te voorkomen, wvb berechting , executie, begraafplaats, enz enz
Lastig te zien waar die foto genomen is, zou in een helikopter kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:06 schreef Korine het volgende:
[..]
TuurlijkMaar het licht lijkt een zonnestraal te zijn. (lijkt.. ik ben ook geen fotografe)
Maar nu is hij als een martelaar gestorven, brandstof en motivatie voor de extremistenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Korine het volgende:
Ik denk zelf dat het de extremisten alleen nog maar kwader hadden gemaakt. In het westen werkt zoiets misschien wel maar daar niet.
Anders had hij nog wat jaartjes door kunnen gaan met waanzin spuien, klagen over zijn behandeling en aan zijn terroristenmaatjes vertellen dat ze goed bezig zijn en door moeten gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:13 schreef msnk het volgende:
Maar nu is hij als een martelaar gestorven, brandstof en motivatie voor de extremisten
Niet echt. Op de foto is duidelijk te zien dat de dode op een autopsie tafel ligt. Links bovenin is ook de afvoer en een deel van een tweede tafel te zien. Niet aan boord van een heli dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Lastig te zien waar die foto genomen is, zou in een helikopter kunnen zijn.
In het onwaarschijnlijke geval dat het een echte foto is, zou hij in een helikopter onderweg naar de aircraft carrier gemaakt kunnen zijn. Dat is toch wel een aantal uur na het begin van de aanval, dus zonlicht zou goed verklaarbaar zijn.
True.. Met het een of het ander.. kwaad worden ze toch welquote:Maar nu is hij als een martelaar gestorven, brandstof en motivatie voor de extremisten
Ah ja, met die uitleg erbij zie ik het inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt. Op de foto is duidelijk te zien dat de dode op een autopsie tafel ligt. Links bovenin is ook de afvoer en een deel van een tweede tafel te zien. Niet aan boord van een heli dus.
Kijk, dat begint er op te lijken.quote:
ik kan me in dat bericht wel vinden, dat past precies in de lijn van wat ik over saddam postte zonet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Korine het volgende:
Stukje van de BBC website:
Mr Robertson said that by killing Bin Laden, the US had missed an opportunity to "diminish" his standing: "To see this man not as the tall, soulful figure on the mountain, but as an old, hateful man, screaming from the stand or lying in the witness box would have been a much better way of demystifying him and debunking his cause," he told Newshour.
Ik denk zelf dat het de extremisten alleen nog maar kwader hadden gemaakt. In het westen werkt zoiets misschien wel maar daar niet.
lijkt gvd wel een popquote:
En waarom heeft die een pleister over zijn linkeroog?quote:
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En waarom heeft die een pleister over zijn linkeroog?
Ik wacht nog wel even op een andere bron dan Dynd.
Ik heb helaas ook zelf geen flauw idee.. Ze hebben op de BBC een pagina (met eeuwige herhalingen) en een *live blog* daar stond dit berichtje bij.quote:wie en wat is mr robertson ?
zolang het witte huis zelf geen bericht heeft gegeven valt er weinig te gelovenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En waarom heeft die een pleister over zijn linkeroog?
Ik wacht nog wel even op een andere bron dan Dynd.
volgens mij heeft hij zich daar zelf uit onttrokken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, ik had hem berecht, zoals je dat als beschaafde westerse democratie behoort te doen.
Dat bier is nog niet uitgewerkt na het carnavallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef speknek het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968
Waarom ziet die gast van 30 eruit als 50?
goed, dan gaan we maar Orbs tellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
zolang het witte huis zelf geen bericht heeft gegeven valt er weinig te gelovenEn ook al laten ze iets zien, dan moet je dat ook maar in twijfel trekken
Hoe wil je zekerheid hebben dat hij inderdaad dood is, als je er een bom op gooit zonder grondtroepen in de buurt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef kitao het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij zich daar zelf uit onttrokken.
we hebben het niet over een IRA-ier die door het britse leger werd afgeknald toen hij lag te pitten.
dus dat ze hem onschadelijk maken vind ik niet vreemd, maar had er dan meteen een bom opgegooid.
maar nee, ze gaan er persoonlijk naar binnen en knallen hem dan alsnog overhoop.
Want als je er een stuk of 10 bommen opgooit (ook al waren er 30 nodig hadden ze berekend) kan je natuurlijk makkelijk bewijzen dat Bin Laden ook echt dood is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef kitao het volgende:
[..]
we hebben het niet over een IRA-ier die door het britse leger werd afgeknald toen hij lag te pitten.
dus dat ze hem onschadelijk maken vind ik niet vreemd, maar had er dan meteen een bom opgegooid.
maar nee, ze gaan er persoonlijk naar binnen en knallen hem dan alsnog overhoop.
Ze zouden dan niet eens zeker weten of Bin Laden daar berhaupt wel woonde/op dat moment was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoe wil je zekerheid hebben dat hij inderdaad dood is, als je er een bom op gooit zonder grondtroepen in de buurt?
Aangezien de VS zelf niets zegt is dit ook een fake? If so; toch best knap dan.quote:
hoelanger er overheen gaat zonder iets vrij te geven, hoe aannemelijker het is dat een foto fake/gemaakt isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Aangezien de VS zelf niets zegt is dit ook een fake? If so; toch best knap dan.
Toch eng dan dat de echt bekwame mensen in de Amerikaanse regering het dan nog veel beter zouden kunnen maken. Niet van echt te onderscheiden?
Als ze een fake foto wilden maken hadden ze dat ook van te voren kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoelanger er overheen gaat zonder iets vrij te geven, hoe aannemelijker het is dat een foto fake/gemaakt isAlthans, voor veel mensen.
neemt niet weg dat het lange wachten ook veel vragen gaat gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als ze een fake foto wilden maken hadden ze dat ook van te voren kunnen doen.
zal deze wel zijn hoewel ik het niet helemaal zeker weet:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Korine het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook zelf geen flauw idee.. Ze hebben op de BBC een pagina (met eeuwige herhalingen) en een *live blog* daar stond dit berichtje bij.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12307698
http://www.pbs.org/newsho(...)/robertson_11-2.htmlquote:George Robertson took over the NATO post last month, after more than two years as Britain's defense minister. A one-time anti-nuclear activist and union organizer in Scotland, he was first elected to parliament on the Labor ticket in 1978. He became well known for leading a campaign to ban gun ownership in Britain after a gunman murdered 16 schoolchildren in his hometown of Dunblane. As defense minister, Robertson took a leading role in prosecuting the war in Kosovo. In August, as he prepared to leave that job, Prime Minister Tony Blair made him a life peer, conferring upon him the title of Lord Robertson.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef Nyce het volgende:
[..]
Klopt beide, daarom is het altijd zo'n kutkwestiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het lange wachten ook veel vragen gaat geven
Alles wat Amerika doet roept vragen op. Als ze het live hadden uitgezonden zouden er ook mensen zijn die zouden beweren dat het van te voren gefilmd is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het lange wachten ook veel vragen gaat geven
ja, 1 foto in zijn pyama, 1 foto in zijn nachthemd, 1 foto in zijn onderbroek, 1 foto met 1 kogelgat, 1 met 2 gaten, hersenpan verbrijzeld links, idem rechts enzoverderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:31 schreef Nyce het volgende:
[..]
met een zware bom natuurlijk, geen handgranaatje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoe wil je zekerheid hebben dat hij inderdaad dood is, als je er een bom op gooit zonder grondtroepen in de buurt?
Ze wisten niet eens zeker of hij daar berhaupt woonde/was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
met een zware bom natuurlijk, geen handgranaatje.
En hoe weet je dan of hij uberhaupt in dat huis was?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
met een zware bom natuurlijk, geen handgranaatje.
Dat heeft de photoshopper ook gelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef Dynd het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd wel dat deze foto echt is, ze hebben verteld dat hij n keer in de borst, en n keer bij het linkeroog is geschoten.
zit wat in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
En hoe weet je dan of hij uberhaupt in dat huis was?
post dan ff de link erbij -quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef Dynd het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd wel dat deze foto echt is, ze hebben verteld dat hij n keer in de borst, en n keer bij het linkeroog is geschoten.
Faal operatie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
zit wat in.
toch blijft het een gemiste kans, zondermeer een faal-operatie.
Klopt. Ze hebben het erg bont gemaakt voor zichzelf decennia lang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef Nyce het volgende:
[..]
Alles wat Amerika doet roept vragen op. Als ze het live hadden uitgezonden zouden er ook mensen zijn die zouden beweren dat het van te voren gefilmd is.
Als ze meteen een foto hadden laten zien zouden er ook mensen zijn die zouden zeggen dat hij nep was. Zo kan ik nog wel ff doorgaan..
Doel: Kill Osamaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
zit wat in.
toch blijft het een gemiste kans, zondermeer een faal-operatie.
Indien zo, alweer een illegale operatie dus. Alleen jammer dat er nooit een Amerikaan veroordeeld zal worden buiten Amerikaans grondgebied, zo houden ze er nooit mee op en blijven ze a la Rusland politieke vijanden omleggenquote:
tja, het internationale gerechtshof niet herkennenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Indien zo, alweer een illegale operatie dus. Alleen jammer dat er nooit een Amerikaan veroordeeld zal worden buiten Amerikaans grondgebied, zo houden ze er nooit mee op en blijven ze a la Rusland politieke vijanden omleggen
Dit gaat wel iets verder dan een politieke vijand...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Indien zo, alweer een illegale operatie dus. Alleen jammer dat er nooit een Amerikaan veroordeeld zal worden buiten Amerikaans grondgebied, zo houden ze er nooit mee op en blijven ze a la Rusland politieke vijanden omleggen
Ik natuurlijk niet zeker of dit echt het doel was, ik heb het hier vandaan:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
... hoe onttrek je je aan zoiets? Kan ik personen dan ook hun mensenrechten ontzeggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef kitao het volgende:
Die 2 kilo gehakt die er dan overblijft is helemaal niet meer te identificeren. Dan weet je nooit of hij dood is of niet.quote:dus dat ze hem onschadelijk maken vind ik niet vreemd, maar had er dan meteen een bom opgegooid.
Dit is dan ook niet de enige, eerste of laatste keer dat zoiets voorkomt. Het is de zoveelste keer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit gaat wel iets verder dan een politieke vijand...
in dat opzicht wel.quote:
Ik zie een headshot eerder als een 'hoofdprijs' (leuk he..) dan een bom erop gooien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef kitao het volgende:
[..]
in dat opzicht wel.
het is echter genoegen nemen met een troostprijs terwijl bij iets meer inzet de hoofdprijs naar binnen gehaald had kunnen worden.
daar staat die foto helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Dynd het volgende:
[..]
http://www.express.co.uk/(...)-A-coward-to-the-end
http://abcnews.go.com/Pol(...)se/story?id=13516795
Hij haalt ze van 4chan zei die volgens mij.quote:
nee, maar wie zich verzet bij arrestatie kan dus wel een kogel verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
[..]
... hoe onttrek je je aan zoiets? Kan ik personen dan ook hun mensenrechten ontzeggen?
ik verwacht niet anders van een land waar de doodstraf nog steeds bestaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de enige, eerste of laatste keer dat zoiets voorkomt. Het is de zoveelste keer.
quote:
grappig ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:51 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik zie een headshot eerder als een 'hoofdprijs' (leuk he..) dan een bom erop gooien.
Belachelijk inderdaad, maar daar zullen de Amerikaanse patriotten ook wel een verklaring voor hebben.... Wat dat ook zou mogen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
tja, het internationale gerechtshof niet herkennenDoen en laten wat je kan.
Jij had het net toch over een bom erop gooien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef kitao het volgende:
[..]
grappig ja.
een dooie kan echter geen intel meer geven, dus dan ben je als leger dom bezig.
Als je verantwoordelijk bent voor de dood van duizenden mensen heb je niet zoveel rechten meer over. Types als OBL kunnen op weinig clementie rekenen van mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
... hoe onttrek je je aan zoiets? Kan ik personen dan ook hun mensenrechten ontzeggen?
Ik denk dat alle digitale intel die ze tijdens de raid hebben gevonden veel betrouwbaarder is dan iets dat Osama hen zou vertellen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef kitao het volgende:
[..]
grappig ja.
een dooie kan echter geen intel meer geven, dus dan ben je als leger dom bezig.
is Bush ook een type als OBL? hij was ook verantwoordelijk voor de dood van duizenden ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je verantwoordelijk bent voor de dood van duizenden mensen heb je niet zoveel rechten meer over. Types als OBL kunnen op weinig clementie rekenen van mij.
ok, nog een keer, misschien was ik onduidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Nyce het volgende:
[..]
Jij had het net toch over een bom erop gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |