De man is thans geen politicus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je spreekt nu wel erg in verleden tijd.
Het wordt pas zinnig wanneer je het begrijpt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, en zo vind ik rechts gejank over de overheid weer onzinnig.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onze christenvrienden met de morele wijsheid in pacht kunnen zelfs zo'n zaakje Spijkers niet oplossen. So much voor je christelijke principes.
Je oogkleppen zijn schattig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oeh, die deed zeer blijkbaar. Je retoriek is zielig.
Nee dit is heel bewust in het kader van law and order.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Elk kabinet in bezuinigings tijd ben ik bang.
Slechte seriequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dit is heel bewust in het kader van law and order.
Wat? Daar prevaleerde het aanzien van defensie boven gewoon zeggen dat je fout zit en die man een normale schadevergoeding geven. Ja, laat onze christelijke moraalridders maar schuiven.quote:
Saaaaaaaaaaai.quote:
Ik heb liever flitsers, dan weet je tenminste dat de pakkans stukken kleiner is. De dienst van de KLPD loopt hier op de snelwegen in het noorden tot max ongeveer 23.00 uurquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:45 schreef Picchia het volgende:
Liever trajectcontroles dan flitsers. Hoewel het belachelijk is als je na een inhaalmanoeuvre zachter moet gaan rijden. En het waarschijnlijk privacygevoeliger is.
Potsierlijke onzin.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dit is heel bewust in het kader van law and order.
Nope. Ziet er tof uit.quote:
Want Balkenende4/Bos/PVDA loog niet? Meen je dit nou serieus? Maak je je zo druk om Wilders dat het je allemaal ontgaan is?quote:
Neuh, ze rekken de regels iets op maar willen dan wel sneller en meer gaan handhaven. Best een te billijken methodiek maar het spreekt mij niet voor alles echt aan. Regels moeten een beetje flexibel zijn naar mijn idee. Dat zwart-wit trekt me niet zo.quote:
A Marine Staff Sergeant who has just had his retirement approved goes back into the line of duty in order to assist a 2nd Lieutenant and his platoon as they fight to reclaim the city of Los Angeles from alien invaders.quote:
Libertarisme is het ergste wat grote bedrijven zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk, want de overheid is in- en inslecht terwijl grote bedrijven het beste met ons voor hebben. Je weet toch?
En voor jou is het lezen en begrijpen van mijn posts al snel te hoog gegrepen zie ik al weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want Balkenende4/Bos/PVDA loog niet? Meen je dit nou serieus? Maak je je zo druk om Wilders dat het je allemaal ontgaan is?
Gruwelijk slecht. Alle clichés komen voorbij.quote:
Ik wil hem wel zien. Lijkt mij een goede film, maar ik vind de recensies tegenvallen.quote:
Das ontwijking nummer 3.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En voor jou is het lezen en begrijpen van mijn posts al snel te hoog gegrepen zie ik al weer.
Bij bepaalde type films moet je ook niet teveel nadenken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gruwelijk slecht. Alle clichés komen voorbij.
Neuh, die vormen dan al snel een nieuwe 'staat' binnen die samenleving. Libertarisme is nogal vluchtig en gedoemd tot een zeer kort bestaan. Zeer interessant voor de grote bedrijven dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Libertarisme is het ergste wat grote bedrijven zou kunnen overkomen.
Jouw domheid maakt dat dit weinig zin heeft. Je hebt je iets in het hoofd gehaald en bent te koppig om toe te geven dat je fout zit. Ik wens je er vooral veel plezier mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das ontwijking nummer 3.
Ga je nog in op die kwestie of denk je echt dat je domheid onder het tapijt te schuiven is?
De meeste macht dmv. afgedwongen monopolies en voordeeltjes krijgen de grote bedrijven door lobbies bij de overheid. Dat valt dan volledig weg en moeten ze daadwerkelijk goede diensten leveren ipv. gegarandeerde klanten dmv. de overheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, die vormen dan al snel een nieuwe 'staat' binnen die samenleving. Libertarisme is nogal vluchtig en gedoemd tot een zeer kort bestaan. Zeer interessant voor de grote bedrijven dus.
Gaat je vast erg goed af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij bepaalde type films moet je ook niet teveel nadenken.
Dan download ik 'm wel in HD.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik wil hem wel zien. Lijkt mij een goede film, maar ik vind de recensies tegenvallen.
Prachtig. Het niveau van ontwijken van een kind van 6, met een sausje van arrogantie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jouw domheid maakt dat dit weinig zin heeft. Je hebt je iets in het hoofd gehaald en bent te koppig om toe te geven dat je fout zit. Ik wens je er vooral veel plezier mee.
Kijk jij maar uit. Je hebt zo een ban te pakken met je persoonlijke aanvallen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik moet elders iemand post's repliceren. Ik maakte me nog eerder zoveel zorgen om iemand.
Het is zeer verdrietig. Dit vraagt om enorme pastorale vaardigheden.
De theorie is mooi maar in de praktijk zijn er veel (bijna) natuurlijke monopolies en zijn veel producten en diensten zo ingewikkeld dat er nogal een drempel is voor men toe kan treden tot zo'n markt als verse aanbieder. Bijvoorbeeld energiebedrijven en telecombedrijven zouden het gigantisch toejuichen aangezien die al een grote infrastructuur bezitten die een potentiële concurrent in je libertarische samenleving nooit meer op kan bouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste macht dmv. afgedwongen monopolies en voordeeltjes krijgen de grote bedrijven door lobbies bij de overheid. Dat valt dan volledig weg en moeten ze daadwerkelijk goede diensten leveren ipv. gegarandeerde klanten dmv. de overheid.
Geef die linkse elite-mods ervanlangs!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit. Je hebt zo een ban te pakken met je persoonlijke aanvallen.
Je bedoelt dat NV's een kort bestaan hebben en eenmanszaken een lang bestaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, die vormen dan al snel een nieuwe 'staat' binnen die samenleving. Libertarisme is nogal vluchtig en gedoemd tot een zeer kort bestaan. Zeer interessant voor de grote bedrijven dus.
Tuurlijk knulquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig. Het niveau van ontwijken van een kind van 6, met een sausje van arrogantie.
Het staat wel vast dat je er liever niet aan herinnerd wil worden.
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat NV's een kort bestaan hebben en eenmanszaken een lang bestaan?
Liever marktfalen dan overheidsfalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk, want de overheid is in- en inslecht terwijl grote bedrijven het beste met ons voor hebben. Je weet toch?
Toevallig dat ik hier ook al naar verwees in FB. Echter ben ik wel iets minder pessimistisch, maar in grote lijnen komt onze conclusie erg dichtbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig. Het niveau van ontwijken van een kind van 6, met een sausje van arrogantie.
Het staat wel vast dat je er liever niet aan herinnerd wil worden.
Maar loog Bos/Balkende4/PVDA nou wel of niet.quote:
Zelfs dat wassie niet waardquote:
Daar heb je wel een punt. Een overgang is dan ook lastig en heb ik geen degelijk antwoord op hoe dat het beste zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De theorie is mooi maar in de praktijk zijn er veel (bijna) natuurlijke monopolies en zijn veel producten en diensten zo ingewikkeld dat er nogal een drempel is voor men toe kan treden tot zo'n markt als verse aanbieder. Bijvoorbeeld energiebedrijven en telecombedrijven zouden het gigantisch toejuichen aangezien die al een grote infrastructuur bezitten die een potentiële concurrent in je libertarische samenleving nooit meer op kan bouwen.
Dat is toch totaal niet relevant voor mijn vraag of enige discussie in deze?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar loog Bos/Balkende4/PVDA nou wel of niet.
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
Veeg dat FB topic eens leeg Du_ke, mijn vingertjes jeuken om daar ook eens wat te gaan zeggen
Fijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet relevant voor mijn vraag of enige discussie in deze?
Maar iedere politicus liegt. Dus Kamp, Bos, Balkenende, Rutte, VVD, PvdA, CDA of wie dan ook. Het gaat er om dat jij leugens en uitspraken van de een per definitie anders zal beoordelen dan die van een ander vanwege het pakketje er omheen.
Ik ben als mens zeer betrokken... Ik sta soms erg versteld hoe mensen in het leven staan. Hoe hij of zij tegen allerlei dingen aankijken. Ook al ben ik bewust dat een doorsnee poster niet bestaat, toch maak ik mij druk om mensen als het gaat om denken met "*basiscognities"in het bijzonder.quote:
Rechtse politici liegen voor het grotere goed, linkse politici puur uit eigenbelang en jaloezie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet relevant voor mijn vraag of enige discussie in deze?
Maar iedere politicus liegt. Dus Kamp, Bos, Balkenende, Rutte, VVD, PvdA, CDA of wie dan ook. Het gaat er om dat jij leugens en uitspraken van de een per definitie anders zal beoordelen dan die van een ander vanwege het pakketje er omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |