Jawel, maar ik werk nog steeds niet met MyAT.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Friek, komt het topic niet automatisch in jouw lijst te staan?
Kan het alleen niet echt geweldig goedquote:
Het kan aan mij liggen maar dan ontgaat mij het nut nog steedsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik werk nog steeds niet met MyAT.Ernstig eigenlijk.
Veel mensen gebruiken het wel hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar dan ontgaat mij het nut nog steeds
Kwestie van veel doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Kan het alleen niet echt geweldig goed![]()
quote:SchaamlipCorrectie TIP
Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,-
www.accz.nl/schaamlipcorrectie
quote:
Google weet waar Reya mee geassocieerd kan worden.quote:
Zeker nu met die google maps affairequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Google weet waar Reya mee geassocieerd kan worden.
Ach het is toch personalized advertising, dus waarschijnlijk heeft dhr. Friek_ zelf op wat onzedelijke websites gekeken alvorens hier een bezoekje te brengen, zonder zijn cache te legen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeker nu met die google maps affaire
Zo af en toe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Ah, jullie gaan weer ouderwets snel.
Moeten jullie geen andere dingen doen voor je geld?
Verplichte vakantie vierenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Zeker. Straks weer de steengroeve in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
Google weet waar Reya mee geassocieerd kan worden.
Stiekem welquote:
Hoe meer jullie op advertenties klikken des te minder hoef ik te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Je weet wat libertarisch inhoudt? Nederland kent namelijk geen libertarische partijenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef robin007bond het volgende:
Pff ik moet nog "leren" voor mijn mavo examens.
Daarna kan ik eindelijk doen wat ik leuk vind. Ict. Daarna zou ik heel graag hbo bedrijfseconomie doen. Economie is zo interessant. Vandaar ook mijn voorkeur voor de meer libertarische partijen.
Wat mijn maatschappelijke positie ook zal zijn, links stemmen zal ik nooit doen. Puur uit ideaal.
Oh, ben jij er zo een?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe meer jullie op advertenties klikken des te minder hoef ik te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |