abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96295418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Je moet toch toegeven dat het bewijs bij Saddam duizenden malen sterker is. Nu hebben we geen eens 1 foto. Ik sta er echt van te kijken hoe weinig bewijs er is.
Dat bewijs gaat nog wel komen, waarna de grootste kritiek zal zijn dat het zo lang geduurd heeft omdat men het moest vervalsen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:41:49 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96295422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dit is voor mij ook de reden dat ik het heel jammer en dom zou vinden als ze hem daadwerkelijk vermoord zouden hebben. Er zijn genoeg Amerikanen die intussen denken dat 9/11 een inside job was, en een arrestatie van OBL had bij veel van hun het vertrouwen in de regering kunnen herstellen.
En heel veel mensen die naasten zijn verloren door de aanslagen op 9/11, en ook degenen die naasten zijn verloren door de oorlog in Irak en Afghanistan. Willen heel graag sluitend bewijs zien dat het echt de Moslim-terroristen waren. of dat hun zoon/dochter voor een goede zaak is gestorven en niet voor 'Big Oil'.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96295454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

In ieder geval moeten journalisten het lijk kunnen bekijken en er beeldmateriaal van maken.
Journalisten kunnen worden omgekocht.
pi_96295514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat bewijs gaat nog wel komen, waarna de grootste kritiek zal zijn dat het zo lang geduurd heeft omdat men het moest vervalsen.
Ja je zal altijd conspiracygekkies houden, daar gaat het ook niet om. Maar zeggen dat ie dood is en voor de rest 0,0 bewijs leveren gaat zelfs bij normaaldenkende mensen er niet in.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:44:22 #255
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96295521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Dat duurt nog anderhalf jaar, tegen die tijd is het effect van deze operatie 0,0
eerst democratische voorverkiezingen hé, slimoor.

En hij heeft idd gescoord op een van de stokpaardjes van de republikeinen, kunnen ze hem alleszins niet meer over dissen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:45:36 #256
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96295581
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Nyce het volgende:
De missie was om hem te doden, niet gevangen te nemen:

[..]

http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7413H220110502

Er is 2 keer op hem geschoten (double tap):
http://www.guardian.co.uk(...)lled-abbottabad-raid

Dit zijn natuurlijk allemaal nog geen feiten, zoals bijna niks in dit topic.
Ik hoorde gister wat anders

quote:
De Amerikaanse chef terrorismebestrijding John Brennan heeft laten weten dat als de commando's Bin Laden levend hadden kunnen pakken, ze dat gedaan zouden hebben. "We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:46:06 #257
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_96295605
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Beregd het volgende:

[..]

eerst democratische voorverkiezingen hé, slimoor
Die hij toch wel wint.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:46:18 #258
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96295613
oops
AFC AJAX
pi_96295746
'Osama Bin Laden didn't win, but he was enormously successful'
Artikel van de Washington Post, aangeraden door Ben Wedeman van CNN (persoonlijk held).

En ik heb hem nu ook gelezen. Echt een heel goed artikel!
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_96295766
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Beregd het volgende:

[..]

eerst democratische voorverkiezingen hé, slimoor.

En hij heeft idd gescoord op een van de stokpaardjes van de republikeinen, kunnen ze hem alleszins niet meer over dissen.
Denken dat een zittende president niet opnieuw wordt voorgedragen. :')

Als we dan toch de BNW kant opgaan... waarom werd dit nieuws dan niet een half jaar geleden bekend gemaakt? Toen er nog belangrijke verkiezingen waren?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:50:10 #261
94346 Northside
We'll see
pi_96295773
Overigens, wat zich echt in die villa heeft afgespeeld zullen we nooit zeker weten. Blijft een eenzijdig verhaal. Daarmee zeg ik niet dat het per se gelogen is, maar wel dat het iets is om rekening mee te houden.

Misschien heeft Osama zich wel echt verstopt achter zijn vrouwen en vervolgens huilend op de grond om genade gesmeekt. Misschien heeft hij zich in ware doodsverachting met een mes op de seals geworpen en is hij strijdend ten onder gegaan. De versie die wij horen is de versie die de Amerikanen het beste uitkomt.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:52:03 #262
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96295855
2e poging.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:

En hoe komt het dat je een bepaald land/mogendheid wel gelooft en een ander niet? Wat is sluitend bewijs? Videobeelden kunnen gemanipuleerd zijn, foto`s geshopped, DNA vervalst. Wat is dan de definitie van sluitend bewijs, zodat we met zijn allen kunnen zeggen 'oke, dit klopt' ?
Dat hangt natuurlijk per persoon af, de een vertrouwt al het woord van Obama... :') Er was toen nog geeneens een DNA-match (ik noem geen namen).

Voor mij was het i.i.g fijner geweest als ze gezamenlijk; de VS, EU, Rusland, China, Arabische delegatie een onderzoek hadden geconcludeerd.

Duurt het misschien wat langer, prima. Dan doe je het eerst zo als het nu is gegaan (alle Amerikanen blij) en dan intensiever met meerdere partijen (de rest blij).

Tuurlijk kun je dit ook manipuleren, maar dat is met alles zo in het leven. Ik zou het i.i.g hebben geloofd, want je hebt meerdere partijen met meerdere belangen. Nu is het puur Amerika, de daders, die er baat bij hebben dat OBL dood is. Sowieso onlogisch want hij is ook verantwoordelijk voor acties buiten de VS.

Stel dat de hele wereld dan inderdaad onder één hoedje zouden spelen (wat ik niet geloof), dan houdt het op. Wat kun je daar nog aan doen dan als zelfs China en Rusland meedoen? Niets. Dus dan moet je het wel accepteren zoals het is, of maar naar Iran vertrekken of zo.
AFC AJAX
pi_96295861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:50 schreef Northside het volgende:
Overigens, wat zich echt in die villa heeft afgespeeld zullen we nooit zeker weten. Blijft een eenzijdig verhaal. Daarmee zeg ik niet dat het per se gelogen is, maar wel dat het iets is om rekening mee te houden.

Misschien heeft Osama zich wel echt verstopt achter zijn vrouwen en vervolgens huilend op de grond om genade gesmeekt. Misschien heeft hij zich in ware doodsverachting met een mes op de seals geworpen en is hij strijdend ten onder gegaan. De versie die wij horen is de versie die de Amerikanen het beste uitkomt.
Dat klopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja je zal altijd conspiracygekkies houden, daar gaat het ook niet om. Maar zeggen dat ie dood is en voor de rest 0,0 bewijs leveren gaat zelfs bij normaaldenkende mensen er niet in.
Klopt ook. Maar dat bewijs gaat wel komen hoor, ik denk nog voor het weekend.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:55:09 #264
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96295989
Denken jullie niet dat als Osama niet dood was, hij over een maand een nieuwe video opneemt en verspreid via Al-Jazeera? Een grotere vernedering is bijna niet mogelijk voor Amerika, die gaan echt niet in het wilde weg die man doodverklaren hoor.
pi_96296044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Denken jullie niet dat als Osama niet dood was, hij over een maand een nieuwe video opneemt en verspreid via Al-Jazeera? Een grotere vernedering is bijna niet mogelijk voor Amerika, die gaan echt niet in het wilde weg die man doodverklaren hoor.
Dit, 100x dit.

Hij is in ieder geval in handen van USA. Deze mogelijkheid is uitgesloten.
- Horace Walpole
pi_96296068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ligt er dan weer net aan welk complottheorie je aanhangt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:59:44 #267
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96296209
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ligt er dan weer net aan welk complottheorie je aanhangt.
Precies. Je kunt als je een beetje creatief bent zoveel theorieën bedenken. Hier heb je er twee ^O^

De VS weet dat hij geen nieuw filmpje kan verspreiden want:
- Hij was natuurlijk allang dood - en wordt nu gretig misbruik van gemaakt door de VS die dit wisten.
- Hij is in de handen van de VS - en wordt nu gretig misbruik van gemaakt door de VS die dit wisten.
AFC AJAX
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:01:10 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96296257
Al Qaeda is trouwens "weer bondgenoot" van het Westen he, in de strijd tegen Khadaffi.. Ik bedoel dat half sarcastisch..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:01:11 #269
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96296258
Big, oil, big pharma, big gold... :') Waarom moet er altijd big voor staan? En wat voor een illuminatie boodschap zit er in die film over een varkentje dat naar de stad trekt. :o :?

@msnk
Die eerste zullen ze dan nu wel sluitend bewijs voor moeten hebben - anders weten ze nog niks zeker en zullen ze hem niet doodverklaren.
Die tweede, wat hebben ze daar nou weer aan? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:02:33 #270
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96296332
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef SicSicSics het volgende:

Waterboarden die handel >:)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:03:10 #271
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96296359
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef SicSicSics het volgende:

@msnk
Die eerste zullen ze dan nu wel sluitend bewijs voor moeten hebben - anders weten ze nog niks zeker en zullen ze hem niet doodverklaren.
Uiteraard.

quote:
Hoe bedoel je?
- De Amerikanen zijn blij want OBL is dood.
- De regering is blij want ze hebben zeer gevoelige insider information.
- De Taliban is pissed en verklaren hem dood, want het laatste wat je wil is dat je grote leider zijn eigen mensen verraadt.

Ik begin er zo zelf in te gaan geloven :') _O-
AFC AJAX
pi_96296386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Al Qaeda is trouwens "weer bondgenoot" van het Westen he, in de strijd tegen Khadaffi.. Ik bedoel dat half sarcastisch..
Leg het dan maar gewoon uit, ik zie mezelf als wel een redelijke analyst van de wereld politiek maar waarom Gadhaffi geen bondgenoot is en Al Qaeda wel dat snap ik niet.
- Horace Walpole
pi_96296390
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef msnk het volgende:

[..]

Precies. Je kunt als je een beetje creatief bent zoveel theorieën bedenken. Hier heb je er twee ^O^

De VS weet dat hij geen nieuw filmpje kan verspreiden want:
- Hij was natuurlijk allang dood - en wordt nu gretig misbruik van gemaakt door de VS die dit wisten.
- Hij is in de handen van de VS - en wordt nu gretig misbruik van gemaakt door de VS die dit wisten.
- Hij is niet dood maar is een CIA agent geposteerd in de jaren 80 en heeft nu een zak geld meegekregen / nieuwe identiteit.
- Hij is niet dood maar is een Reptillian die ....... pffffffff laat maar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:03:58 #274
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96296398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

- Hij is niet dood maar is een CIA agent geposteerd in de jaren 80 en heeft nu een zak geld meegekregen / nieuwe identiteit.
- Hij is niet dood maar is een Reptillian die ....... pffffffff laat maar.
Had je mijn post daarboven nog gelezen :9 Voor deze quote bedoel ik dus.
AFC AJAX
pi_96296439
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef msnk het volgende:

[..]

Had je mijn post daarboven nog gelezen :9 Voor deze quote bedoel ik dus.
Lol lees hem nu _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')