Of hij dat wel of niet is doet er even niet toe, zijn argument klopt toch? Irak nu al vergeten?quote:
Ah oké, ik dacht dat de VS daar ook tussen zatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Alleen in Nederland en Japan.
[..]
Zal best. Daar heb je een net zo'n groot percentage cooks als hier.
Nee hoor. Leuk land, leuke mensen, kom er graag. Alleen de internationale politiek vind ik ondoordacht (klinkt een stuk beter dan bekrompen he?quote:
... Bin Laden has been killed after a cat fight about lipstick.quote:
Zoals destijds in Kosovo? Ironisch dat het Strafhof juist mensen uit die oorlog heeft berecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Al zou Amerika een ander land zonder geldige reden binnenvallen, dan zou nog niemand ze voor een tribunaal slepen. Amerika kan doen wat het wil.
Tja, dat is een mening. Ik had het alleen over de feiten. Er is geen enkel moslimland dat ook maar in de buurt komt van de macht van de VS. Slechts enkele middle powers in die regio.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik heb liever een usa als supermacht dan een willekeurig moslim midden-oosten-land als supermacht.
Ja, en wat is het nou? Eerst kankeren dat er geen bewijs is, en als er straks bewijs is is het bewijs niet echt want het komt van Amerika af!! EINZ!!!11322!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle posts van Schenkstroop gelezen, maar wanneer hij zegt dat hij niet blindelings de DNA-match van OBL vertrouwt omdat het voldaan is door de VS is dat toch zo gek nog niet? Ze zijn niet erg neutraal in dit hele verhaal
Pfff. het gaat om bewijzen hanooy. Het gaat mij er niet om een kwaadaardig persoon een eerlijk proces te geven omdat ik bomen knuffel. ofzo. Het gaat om bewijzen. Ik had graag willen horen wat voor bewijzen de Amerikaanse overheid aandraagt wat onherroeplijk bevestigt dat OBL achter de aanslagen van 9/11 zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Hanoying het volgende:
Mensen die zeuren over een eerlijk proces en mensen die geloven dat Osama uberhaupt niet meer leefde of zelfs nooit bestaan heeft...![]()
Complotters![]()
Er is overigens één theorie die ik wel plausibel acht en gek genoeg heb ik die nog nergens gelezen.
* Stel nu eens dat ze Osama wel levend te pakken hebben gekregen bij de operatie
* wat dan?
Osama heeft info.. Welke generaals in Pakistan sympathiseren met hem? Welke rijke Saudis financiër(d)en zijn organisatie? Zijn er Al Qaida leden geinfiltreerd in beveiligingsdiensten? Binnen nucleaire instellingen? etc. etc.
Met een "eerlijk proces" krijg je die data niet naar boven. Sterker nog, een eerlijk proces geeft de toch wel charismatische Bin Laden de kans als een held afscheid te nemen van het wereldtoneel.
Hoe voorkom je dat Bin Laden zich profileert als een held en krijg je ook nog eens wel info naar boven?
* Martelen....
Hoe lang heb je nodig? 1 maand?
Beelden van zijn lichaam zijn mogelijk hoor... maar ook over een maand toch? Er staat straks geen datum bij de foto's
Als je zou toegeven dat je hem levend hebt dan kan je hem niet meer fatsoenlijk martelen. Als je zegt dat je hem hebt maar dat zijn lijk inmiddels in zee is gegooid heb je een vrijbrief hem te martelen tot de dood er op volgt.
Het is vrij waarschijnlijk dat hij wel degelijk gedood is bij de operatie maar als hij niet is gedood dan laat men op dit moment elke mogelijke techniek op hem los om informatie los te krijgen (en zullen wij het allemaal nooit weten).
My two cents...
Amerika had gewoon voor sluitend bewijs moeten zorgen, zodat deze discussie niet eens plaats had hoeven hebben. Net zoals bij Saddam.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en wat is het nou? Eerst kankeren dat er geen bewijs is, en als er straks bewijs is is het bewijs niet echt want het komt van Amerika af!! EINZ!!!11322!!
En nu snap je ook in het kort hoe Schenkstroop aan zijn theorietjes komt. Maar ja, je moet wat als je nog nooit een vrouw van dichtbij bekeken hebt.
lol. Je klinkt alsof hij je meisje heeft afgepakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en wat is het nou? Eerst kankeren dat er geen bewijs is, en als er straks bewijs is is het bewijs niet echt want het komt van Amerika af!! EINZ!!!11322!!
En nu snap je ook in het kort hoe Schenkstroop aan zijn theorietjes komt. Maar ja, je moet wat als je nog nooit een vrouw van dichtbij bekeken hebt.
Wat is sluitend bewijs? Over Saddam lopen ze nog steeds te miepen dat het niet de echte Saddam wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Amerika had gewoon voor sluitend bewijs moeten zorgen, zodat deze discussie niet eens plaats had hoeven hebben. Net zoals bij Saddam.
Nah het was een te makkelijke persoonlijke sneer richting iemand die ik een sneu persoon vind, niet netjes van mij, Mea Culpa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Ebbao het volgende:
[..]
lol. Je klinkt alsof hij je meisje heeft afgepakt.
En je denkt niet dat door zijn sympathisanten het huidige nieuws zou worden ontkracht? Of gunnen die de VS dit succes?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij is al jaren dood, dus er vallen weinig levenstekens te geven.
Behalve dan natuurlijk de belachelijk toevallige vlak voor de moord opgenomen 'audio of video'-tape die de US heeft weten te bemachtigen
Dit is voor mij ook de reden dat ik het heel jammer en dom zou vinden als ze hem daadwerkelijk vermoord zouden hebben. Er zijn genoeg Amerikanen die intussen denken dat 9/11 een inside job was, en een arrestatie van OBL had bij veel van hun het vertrouwen in de regering kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het gaat om bewijzen. Ik had graag willen horen wat voor bewijzen de Amerikaanse overheid aandraagt wat onherroeplijk bevestigt dat OBL achter de aanslagen van 9/11 zat.
Serieus gaan we nu met modder proberen te gooien joh. Voor iemand zoals jij die beweert meer logica te bezitten dan een peuter verwacht ik toch echt wel meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb liever een supermacht die ook zijn eigen moraal wat men probeert te verspreiden na leeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef vanhal het volgende:
Ik heb liever een usa als supermacht dan een willekeurig moslim midden-oosten-land als supermacht.
Ik neem aan dat je vaker met posts van Schenkstroop te maken hebt gehad vanwege je toon? Want zo heel gek is het niet hoor dat je het verhaal van de daders niet vertrouwtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een utopie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb liever een supermacht die ook zijn eigen moraal wat men probeert te verspreiden na leeft.
Dat duurt nog anderhalf jaar, tegen die tijd is het effect van deze operatie 0,0quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:39 schreef Beregd het volgende:
Wel goed voor de verkiezingscampagne voor Obama.
Je moet toch toegeven dat het bewijs bij Saddam duizenden malen sterker is. Nu hebben we geen eens 1 foto. Ik sta er echt van te kijken hoe weinig bewijs er is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is sluitend bewijs? Over Saddam lopen ze nog steeds te miepen dat het niet de echte Saddam was
[..]
Nah het was een te makkelijke persoonlijke sneer richting iemand die ik een sneu persoon vind, niet netjes van mij, Mea Culpa.
Ach trek het je niet aan, ik zal mijn minachting voor jou proberen te temperen. Wat vind jij sluitend bewijs voor 9/11 eigenlijk, als we dan toch bezig zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Serieus gaan we nu met modder proberen te gooien joh. Voor iemand zoals jij die beweert meer logica te bezitten dan een peuter verwacht ik toch echt wel meer
En hoe komt het dat je een bepaald land/mogendheid wel gelooft en een ander niet? Wat is sluitend bewijs? Videobeelden kunnen gemanipuleerd zijn, foto`s geshopped, DNA vervalst. Wat is dan de definitie van sluitend bewijs, zodat we met zijn allen kunnen zeggen 'oke, dit klopt' ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vaker met posts van Schenkstroop te maken hebt gehad vanwege je toon? Want zo heel gek is het niet hoor dat je het verhaal van de daders niet vertrouwt
Als het Rusland of China waren geweest bijvoorbeeld, of laten we het dichterbij huis houden; Turkije, dan had een meerderheid het ook niet geloofd. Maar nu dat het de VS is... Tjah, is het anders want de VS denkt aan ons, en niet aan zichzelf of zoOf hoe moet ik het zien.
Zeker niet. Dit komt Obama goed uit. De democraten staat erom bekend slecht te zijn voor de nationale veiligheid, terwijl dat stokpaardje van de Republikeinen om zeep is geholpen. Immers, Obama is gelukt wat Bush in 8 jaar niet lukte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat duurt nog anderhalf jaar, tegen die tijd is het effect van deze operatie 0,0
In ieder geval moeten journalisten het lijk kunnen bekijken en er beeldmateriaal van maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach trek het je niet aan, ik zal mijn minachting voor jou proberen te temperen. Wat vind jij sluitend bewijs voor 9/11 eigenlijk, als we dan toch bezig zijn?
[..]
En hoe komt het dat je een bepaald land/mogendheid wel gelooft en een ander niet? Wat is sluitend bewijs? Videobeelden kunnen gemanipuleerd zijn, foto`s geshopped, DNA vervalst. Wat is dan de definitie van sluitend bewijs, zodat we met zijn allen kunnen zeggen 'oke, dit klopt' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |