Zo zijn er ook mensen die uit diezelfde principes nooit naar een dokter gaan, zegt verder helemaal niets..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me niet af, ik weet dat mensen als ze écht pijn hebben of goed ziek zijn ze hard hollen naar de dokter om verlichting van hun 'lijden'. Dan zijn alle principes van niets te maken willen hebben met BigPharma als sneeuw voor de zon verdwenen.
Inderdaad en de ziektes waar wel veel geld aan te verdienen valt in de medische industrie worden juist weer niet (expliciet) "behandeld" door kruidenpillen (alhoewel ik wel regelmatig een claim zie als: "helpt mogelijk de kans op kanker te verkleinen", doodeng.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, zit in andere geneesmiddelen.
Dit is BNW, je bent erin gemanipuleerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dat het argument dat die 3mg variant niet bij Kruidvat verkocht mag worden en daardoor bij de apotheek verschrikkelijk duur is onzinnig is, aangezien je bij de kruidvat naar verhouding juist meer betaalt (dat geldt overigens voor wel meer pillen...).
[..]
Met dit soort onzin mag je van mij opbokken naar BNW.
Fuck, fuck, fuck... LET ME OUT!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is BNW, je bent erin gemanipuleerd
Tuurlijk jongen. Succes met de vingerkruidsoep he?quote:
"you can check out any time you like, but you can never leave"quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fuck, fuck, fuck... LET ME OUT!!!!!!!!!!!!!
Dat is nog eens je dag beginnen: dit lezen en in je hoofd barst meteen de gitaarsolo los...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Lavenderr het volgende:
"you can check out any time you like, but you can never leave"
Dat is bijna net zo goed als geneeskrachtige kruiden toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is nog eens je dag beginnen: dit lezen en in je hoofd barst meteen de gitaarsolo los...
En over welke voedingssupplementen heb je het dan, en welke merken ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik verdien mijn geld met voedingssupplementen... Zolang ik niks claim, hoef ik niks te bewijzen.
Hmm, even gokken hoe Lambiekje gaat reageren:quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje? Ga je nog uitleggen wat hier nou allemaal zo erg aan is?
Vitamines, mineralen, plantextracten, kruiden, multipreparaten... Amerikaanse merken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:09 schreef ATON het volgende:
[..]
En over welke voedingssupplementen heb je het dan, en welke merken ?
Ik vraag me toch af waar die "echte" medicijnen volgens lambiekje voor nodig zijn, want infectieziektes als HIV bestaan volgens lambiekje helemaal niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hmm, even gokken hoe Lambiekje gaat reageren:
"Omdat de schoften van BigPharma alleen maar uit zijn op geld en de echte medicijnen zoals knoflook en paprika willen verbieden! Genocide!!"
Close?
Voor spaghetti natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waar die "echte" medicijnen volgens lambiekje voor nodig zijn, want infectieziektes als HIV bestaan volgens lambiekje helemaal niet.
De "echte" medicijnen zijn er natuurlijk om de Illuminati van je af te houden, die zitten achter BigPharma en daarom willen ze die "echte" medicijnen ook verbieden. Daar komt ook de legende van de vampieren vandaan en hun overmogen om knoflook (en blijkbaar ook paprika) te verdragen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waar die "echte" medicijnen volgens lambiekje voor nodig zijn, want infectieziektes als HIV bestaan volgens lambiekje helemaal niet.
Zo'n advocaat van de duivel ben je dan niet hoor, dat is de mening van ik denk 90% of meer hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef BeffJeck het volgende:
Even " advocaat van de duivel spelen", Vergis je niet! Er gaat een om geld rond in kruiden. Zie internet en de " kruid je roer me niet" winkels. Willen zij meer winst hebben? Kost het hun een hoop geld wanneer het e.e.a. gekeurd moet worden? We hebben het niet meer over klazien! Maar grote bedrijven die deze kruiden op de markt zetten!
Als je moesje er geld mee wil verdienen moet ze maar zorgen dat ze aantoont dat het werktquote:Op zondag 12 juni 2011 04:42 schreef dadgad het volgende:
Dit is een keiharde aanval op de natuurgeneeswijskunde, mijn arme moeder doet zulk werk, ze gaat het erg moeilijk .
..
Helaas, we zijn gedoemd
Waarom hoeven die pathologische psychopaten van een BigPharma dat niet? En waarom zijn zij volledig juridisch ingedekt als het misgaat?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je moesje er geld mee wil verdienen moet ze maar zorgen dat ze aantoont dat het werkt
Verdiep jij je eerst maar eens in de toelating van geneesmiddelen, trol.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom hoeven die pathologische psychopaten van een BigPharma dat niet? En waarom zijn zij volledig juridisch ingedekt als het misgaat?
Grapjas.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom hoeven die pathologische psychopaten van een BigPharma dat niet? En waarom zijn zij volledig juridisch ingedekt als het misgaat?
Wouw, je bent duidelijk niet echt scherp van geest.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je moesje er geld mee wil verdienen moet ze maar zorgen dat ze aantoont dat het werkt
Is iets wat oud is automatisch goed? Soms kunnen oude methoden toch ook gewoon onzin zijn? Aderlaten bijvoorbeeld, ik neem aan dat je niet meer denkt dat dat een goede therapie is.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wouw, je bent duidelijk niet echt scherp van geest.
Het type werk dat zij doet, van accunpunctuur, tot klankmassages met tibetaanse gebedschalen tot behandeling met onbewerkte natuur producten trekt een groot aantal klanten die altijd zeer tevreden zijn over de resultaten.
Ik begrijp dat het voor jouw allemaal ''spacy'' en zweverig is, maar wellicht vergeet dat je dit alles gebasseerd op eeuwen oude methodes vanuit verschillende culturen wereldwijd. En daar komt big pharma ons vertellen dat het allemaal nonsens is?
Ongetwijfeld wordt er een hoop geknoeid in de farmaceutische wereld, maar dat staat los van de genezende werking en de veiligheidsrisico's van bepaalde alternatieve geneeswijzen.quote:Het zijn juist de medicaties die big pharma verstrekt die de meeste bijwerkingen heeft. Dat je dat nog niet weet?
Het is een vreselijk kortzichtige mentaliteit die je hier vertoont. Deze aanval van Big Pharma is vertoon van immense corruptie.
Uitstekend, maar laat ze gewoon met rust. Dat alternatieve geneeswijzen kwalijk zijn vind ik onterecht en geheel verzonnen.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Is iets wat oud is automatisch goed? Soms kunnen oude methoden toch ook gewoon onzin zijn? Aderlaten bijvoorbeeld, ik neem aan dat je niet meer denkt dat dat een goede therapie is.
[..]
Ongetwijfeld wordt er een hoop geknoeid in de farmaceutische wereld, maar dat staat los van de genezende werking en de veiligheidsrisico's van bepaalde alternatieve geneeswijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |