abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:08:31 #201
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96413432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vraag ik me niet af, ik weet dat mensen als ze écht pijn hebben of goed ziek zijn ze hard hollen naar de dokter om verlichting van hun 'lijden'. Dan zijn alle principes van niets te maken willen hebben met BigPharma als sneeuw voor de zon verdwenen.
Zo zijn er ook mensen die uit diezelfde principes nooit naar een dokter gaan, zegt verder helemaal niets..
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:09:54 #202
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96413510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, zit in andere geneesmiddelen.
Inderdaad en de ziektes waar wel veel geld aan te verdienen valt in de medische industrie worden juist weer niet (expliciet) "behandeld" door kruidenpillen (alhoewel ik wel regelmatig een claim zie als: "helpt mogelijk de kans op kanker te verkleinen", doodeng.

Maar ja ik neem ook wel eens zo nu en dan een product op basis van stoffen uit de natuur, zou dan wel graag zeker willen weten dat het juist is. Aantal jaar geleden hele enge uitzending van Radar gezien waarin bleek dat in van die chinese kruidenwinkeltjes echt regelmatig gif en andere rotzooi als medicijn werd verkocht.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie gewoon dat het argument dat die 3mg variant niet bij Kruidvat verkocht mag worden en daardoor bij de apotheek verschrikkelijk duur is onzinnig is, aangezien je bij de kruidvat naar verhouding juist meer betaalt (dat geldt overigens voor wel meer pillen...).

[..]

Met dit soort onzin mag je van mij opbokken naar BNW.
Dit is BNW, je bent erin gemanipuleerd ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96413936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef oompaloompa het volgende:

Dit is BNW, je bent erin gemanipuleerd ;)
Fuck, fuck, fuck... LET ME OUT!!!!!!!!!!!!! :(
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:06:12 #204
108913 Godshand
guide4you
pi_96416185
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Natuur is ook goed.
Tuurlijk jongen. Succes met de vingerkruidsoep he? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 09:11:44 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_96421500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Fuck, fuck, fuck... LET ME OUT!!!!!!!!!!!!! :(
"you can check out any time you like, but you can never leave" 8-)
pi_96422213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:11 schreef Lavenderr het volgende:

"you can check out any time you like, but you can never leave" 8-)
Dat is nog eens je dag beginnen: dit lezen en in je hoofd barst meteen de gitaarsolo los... O+
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 09:55:34 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_96422510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is nog eens je dag beginnen: dit lezen en in je hoofd barst meteen de gitaarsolo los... O+
Dat is bijna net zo goed als geneeskrachtige kruiden toch? ;)
pi_96422523
Beter zelfs!
pi_96422934
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik verdien mijn geld met voedingssupplementen... Zolang ik niks claim, hoef ik niks te bewijzen.
En over welke voedingssupplementen heb je het dan, en welke merken ?
  maandag 9 mei 2011 @ 20:41:52 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96565871
Lambiekje? Ga je nog uitleggen wat hier nou allemaal zo erg aan is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96567795
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje? Ga je nog uitleggen wat hier nou allemaal zo erg aan is?
Hmm, even gokken hoe Lambiekje gaat reageren:

"Omdat de schoften van BigPharma alleen maar uit zijn op geld en de echte medicijnen zoals knoflook en paprika willen verbieden! Genocide!!"

Close?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Licht Ontvlambaar maandag 9 mei 2011 @ 21:15:51 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96568319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:09 schreef ATON het volgende:

[..]

En over welke voedingssupplementen heb je het dan, en welke merken ?
Vitamines, mineralen, plantextracten, kruiden, multipreparaten... Amerikaanse merken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 9 mei 2011 @ 21:21:58 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96568717
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Hmm, even gokken hoe Lambiekje gaat reageren:

"Omdat de schoften van BigPharma alleen maar uit zijn op geld en de echte medicijnen zoals knoflook en paprika willen verbieden! Genocide!!"

Close?
Ik vraag me toch af waar die "echte" medicijnen volgens lambiekje voor nodig zijn, want infectieziektes als HIV bestaan volgens lambiekje helemaal niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_96568799
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af waar die "echte" medicijnen volgens lambiekje voor nodig zijn, want infectieziektes als HIV bestaan volgens lambiekje helemaal niet.
Voor spaghetti natuurlijk.
pi_96569292
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De "echte" medicijnen zijn er natuurlijk om de Illuminati van je af te houden, die zitten achter BigPharma en daarom willen ze die "echte" medicijnen ook verbieden. Daar komt ook de legende van de vampieren vandaan en hun overmogen om knoflook (en blijkbaar ook paprika) te verdragen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_97908001
Even " advocaat van de duivel spelen", Vergis je niet! Er gaat een om geld rond in kruiden. Zie internet en de " kruid je roer me niet" winkels. Willen zij meer winst hebben? Kost het hun een hoop geld wanneer het e.e.a. gekeurd moet worden? We hebben het niet meer over klazien! Maar grote bedrijven die deze kruiden op de markt zetten!
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:45:55 #217
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97909164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef BeffJeck het volgende:
Even " advocaat van de duivel spelen", Vergis je niet! Er gaat een om geld rond in kruiden. Zie internet en de " kruid je roer me niet" winkels. Willen zij meer winst hebben? Kost het hun een hoop geld wanneer het e.e.a. gekeurd moet worden? We hebben het niet meer over klazien! Maar grote bedrijven die deze kruiden op de markt zetten!
Zo'n advocaat van de duivel ben je dan niet hoor, dat is de mening van ik denk 90% of meer hier ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_98054228
Dit is een keiharde aanval op de natuurgeneeswijskunde, mijn arme moeder doet zulk werk, ze gaat het erg moeilijk krijgen nu.

Ik heb natuurlijke medicijnen veel liever dan de chemische shit. Big Pharma is de maffia.

Met welk recht doen ze dit?

Men hoort vrij keuzes te mogen maken tussen het soort medische hulp dat willen benutten.

Ik dacht de Amerikanen gehersenspoeld waren maar zelfs de meerherheid hier geloofd in de cliche's ''strenge regels voor veiligheid''

Helaas, we zijn gedoemd
  zondag 12 juni 2011 @ 09:33:01 #219
45206 Pietverdriet
pi_98055428
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 04:42 schreef dadgad het volgende:
Dit is een keiharde aanval op de natuurgeneeswijskunde, mijn arme moeder doet zulk werk, ze gaat het erg moeilijk .
..
Helaas, we zijn gedoemd
Als je moesje er geld mee wil verdienen moet ze maar zorgen dat ze aantoont dat het werkt
  zondag 12 juni 2011 @ 09:44:19 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98055529
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je moesje er geld mee wil verdienen moet ze maar zorgen dat ze aantoont dat het werkt
Waarom hoeven die pathologische psychopaten van een BigPharma dat niet? En waarom zijn zij volledig juridisch ingedekt als het misgaat?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 juni 2011 @ 09:51:46 #221
45206 Pietverdriet
pi_98055600
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom hoeven die pathologische psychopaten van een BigPharma dat niet? En waarom zijn zij volledig juridisch ingedekt als het misgaat?
Verdiep jij je eerst maar eens in de toelating van geneesmiddelen, trol.
  zondag 12 juni 2011 @ 09:57:35 #222
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98055657
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
Grapjas.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98055809
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wouw, je bent duidelijk niet echt scherp van geest.

Het type werk dat zij doet, van accunpunctuur, tot klankmassages met tibetaanse gebedschalen tot behandeling met onbewerkte natuur producten trekt een groot aantal klanten die altijd zeer tevreden zijn over de resultaten.

Ik begrijp dat het voor jouw allemaal ''spacy'' en zweverig is, maar wellicht vergeet dat je dit alles gebasseerd is op eeuwen oude methodes vanuit verschillende culturen wereldwijd. En daar komt big pharma ons vertellen dat het allemaal nonsens is?

Het zijn juist de medicaties die big pharma verstrekt die de meeste bijwerkingen heeft. Dat je dat nog niet weet?

Deze aanval van Big Pharma is een vertoon van immense corruptie.

Mijn mentaliteit is. Hoe minder bewerkt een product hoe beter. Hoe dichterbij de natuur, hoe beter.

Wat anderen daarvan is hun keuze en ik laat hen daarin vrij en ik verwacht hetzelfde van Big Pharma.

Nederland is zon mietjesland aan het worden waarin iedereen blindelings elke keuze en wetsverandering van de staat blindelings goedkeurd. Kijk toch is een stap verder, achter het gordijn. Wie wint hier nou echt mee? Jij of Big Pharma?
pi_98055867
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef dadgad het volgende:

[..]

Wouw, je bent duidelijk niet echt scherp van geest.

Het type werk dat zij doet, van accunpunctuur, tot klankmassages met tibetaanse gebedschalen tot behandeling met onbewerkte natuur producten trekt een groot aantal klanten die altijd zeer tevreden zijn over de resultaten.

Ik begrijp dat het voor jouw allemaal ''spacy'' en zweverig is, maar wellicht vergeet dat je dit alles gebasseerd op eeuwen oude methodes vanuit verschillende culturen wereldwijd. En daar komt big pharma ons vertellen dat het allemaal nonsens is?
Is iets wat oud is automatisch goed? Soms kunnen oude methoden toch ook gewoon onzin zijn? Aderlaten bijvoorbeeld, ik neem aan dat je niet meer denkt dat dat een goede therapie is.

quote:
Het zijn juist de medicaties die big pharma verstrekt die de meeste bijwerkingen heeft. Dat je dat nog niet weet?

Het is een vreselijk kortzichtige mentaliteit die je hier vertoont. Deze aanval van Big Pharma is vertoon van immense corruptie.
Ongetwijfeld wordt er een hoop geknoeid in de farmaceutische wereld, maar dat staat los van de genezende werking en de veiligheidsrisico's van bepaalde alternatieve geneeswijzen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_98055900
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:13 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Is iets wat oud is automatisch goed? Soms kunnen oude methoden toch ook gewoon onzin zijn? Aderlaten bijvoorbeeld, ik neem aan dat je niet meer denkt dat dat een goede therapie is.

[..]

Ongetwijfeld wordt er een hoop geknoeid in de farmaceutische wereld, maar dat staat los van de genezende werking en de veiligheidsrisico's van bepaalde alternatieve geneeswijzen.
Uitstekend, maar laat ze gewoon met rust. Dat alternatieve geneeswijzen kwalijk zijn vind ik onterecht en geheel verzonnen.
Dit is niets meer dan een machtsgreep. Two steps forward, one step back.

[ Bericht 4% gewijzigd door dadgad op 12-06-2011 10:20:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')