Jawel hoor. Maar zouden ze echt zo dom zijn om het ook echt uit te voeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit gehoord van ASPA, ook wel in de volksmond The Hague Invasion Act genoemd?
Dit dus, pas wanneer je je macht kwijt bent wordt je bestraft voor je daden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Unfabulouss het volgende:
'Waarom mag Amerika doen wat ze willen zonder consequenties'
Consequenties zullen pas in de toekomst worden uitgevoerd. Reken maar dat deVS hier nog niet mee klaar is.
Dit.quote:
Perfect voorbeeld is Rusland.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dit dus, pas wanneer je je macht kwijt bent wordt je bestraft voor je daden.
Je avatar bijschrift.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:04 schreef wekky het volgende:
Ik houd van de USA..Prachtig land, vriendelijke mensen!!
Waarom beter?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Gelukkig is de VS failliet en nemen onze Chinese vrienden het stokje over.![]()
Even wennen, maar beter dan de Yanks.
En de chinezen hebben een leger dat nog communiceert via blikjes met een touwtje ertussen of wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet het enigste, maar ik wel er alleen maar mee aangeven dat waneer je teveel op technologie gaat vertrouwen en geen ouderwetse simpele methodes als backup achter de hand meer hebt je een groot probleem hebt wanneer maar iets in de hightech logistiek/boom uitvalt/ uitgeschakeld wordt.
We weten bijvoorbeeld dat china mbv laser sattelieten de lucht uit kan krijgen, nou als ze de amerikaanse gps sattelieten uit de ruimte schieten dan hebben ze mijns inziens toch een groot probleem. En niet alleen de amerikanen, de meeste mensen kunnen tegenwoordig niet eens meer kaart lezen.
Nee man nog veel oudere communicatie methodieken, tussen de torens in de chinese muur gebruikt men vlaggen communicatie, of rook signalen die men van de indianen in amerika heeft afgekeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:47 schreef Biels het volgende:
[..]
En de chinezen hebben een leger dat nog communiceert via blikjes met een touwtje ertussen of wat?
ook dat is nog toekomst. het gaat nu met muurtekeningenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee man nog veel oudere communicatie methodieken, tussen de torens in de chinese muur gebruikt men vlaggen communicatie, of rook signalen die men van de indianen in amerika heeft afgekeken.
China heeft helemaal niet de middelen om de VS maar ook binnen te vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat china nogal onderschat wordt.
Heel leuk high tech oorlog kunnen voeren, wat goede sterke jammers op de juiste frequentie inzetten en het gehele high techkaarten huis van de VS stort in .
Dat vraag ik mij dus af. Hoe is dat precies bewezen? Door een paar filmpjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Crisis is begonnen in Amerika maar niet de schuld van. Wat boeit het jou dat ze Osama hebben gedood, alsof het niet bewezen is dat hij de schuldige is
Chinezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Gelukkig is de VS failliet en nemen onze Chinese vrienden het stokje over.![]()
Dat wordt elke dag hondenvlees eten met sambalbij en stokjes. En grote beelden van Mao in alle stedelijke centra. Even wennen, maar beter dan de Yanks.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:56 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Chinezen.![]()
Dat ze allemaal maar een besmettelijke ziekte mogen krijgen. En jij eerst omdat je een achterlijke landverrader bent.
Voel je toch niks van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef ReV66 het volgende:
[..]
, Jij bent vast een keer anaal vernederd door een chinees. Praat erover met een psycholoog.
Volgens mij is het nog helemaal niet bewezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af. Hoe is dat precies bewezen? Door een paar filmpjes?
Wat de neuk boeit het je in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af. Hoe is dat precies bewezen? Door een paar filmpjes?
Serieus, mensen die al die bullcrap geloven dat de regering dit zelf op touw heeft gezet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef hexta het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog helemaal niet bewezen.
Ik zie meer bewijzen dat amerika zelf een dikke vinger in de pap had bij 9/11, dan Osama.
Leuk zeg, stel dat het nou Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland waren. Zou je het dan nog steeds geen zak uitmaken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:04 schreef OEM het volgende:
Kom op zeg. Vietnam, Pakistan, Irak, Libie, etc.. who gives a fuck. Laat die amerikanen daar lekker soldaatje spelen als ze dat willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |