Geweldige boeken heeft hij geschreven hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat z'n vrouw of overspannen of echt doodmoe van dat snelle geklets van hem wordt.
Maar die kun je lekker rustig, en in je eigen tempo lezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Geweldige boeken heeft hij geschreven hoor
Ik denk als ze al een poging waagt op de grond ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Edgar zijn vriendin heeft hem even les in kleding bijgebracht.
Ja want je mag natuurlijk geen bril dragen als je last van je ogen hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:55 schreef Hoogheid het volgende:
Ik kom alleen even hoi zeggen hier omdat ik net die belachelijke bril van Davids zag![]()
Waarom lopen er dan niet meer mensen met zo'n gran telescopio canarias over straat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Ja want je mag natuurlijk geen bril dragen als je last van je ogen hebt
Nou die zijn er zeker wel. Maar die dragen vaak zo'n oranje overzetbrilquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:04 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Waarom lopen er dan niet meer mensen met zo'n gran telescopio canarias over straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |