Hij komt me wel bekend voor de Frederik. Lijkt hij niet op een rechercheur die er eerder in GTST is geweest? Kan ook ONM zijn geweest, heb ik ook een tijdje gevolgd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef James1988 het volgende:
Frederik van Rossum zou dus ongeveer net zo oud moeten zijn als Ludo... hij lijkt echter 10 jaar jonger. En hij kijkt eng uit z'n ogen.
Dat wordt die keuring van de saus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef roos85 het volgende:
hopelijk met weer een leuke spannende cliffhanger
Ik vond die cliff van seizoen 1 bijna nog spannender dan die van vorig jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wordt die keuring van de saus.
Dat is nog spannender ook dan die baby van vorig jaar.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond die cliff van seizoen 1 bijna nog spannender dan die van vorig jaar
Bijna? Man, dat is sowieso feit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond die cliff van seizoen 1 bijna nog spannender dan die van vorig jaar
Als het kind gitzwart was zou het vast niet van Danny zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat kan je ook echt meteen weten wanneer het net geboren is enzo.
Och, voor advies heb je niet perse levenservaring nodig. Gewoon verstand soms.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
sowieso Noud die Advies geeft , ik bedoel hoe oud is hij?? begin 20?? wat voor een levenservaring heeft hij dan om aan Rik advies te geven
Hoezo gitzwart? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als het kind gitzwart was zou het vast niet van Danny zijn
Hebben we van die domme gijzelfnemer eigenlijk ooit nog wat vernomen, of was die verhaallijn na t bootgebeuren gewoon 'klaar'?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nee, krijgen we eerst ala Bassie en Adriaan te zien hoe die domme gijzelnemer in het water dondert en dan ineens de twee vaders die willen weten van WIE HET FUCKING KIND IS.
Dat kan je ook echt meteen weten wanneer het net geboren is enzo.
Lorena werd door de handlangers van dat mens uiteindelijk neergeschoten en belandde in een rolstoel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hebben we van die domme gijzelfnemer eigenlijk ooit nog wat vernomen, of was die verhaallijn na t bootgebeuren gewoon 'klaar'?
Oh, ik ook, hoor. Vorige week konden we na de miskraam ook zien hoe goed ze er zonder make-up uitziet. Maar ja, iemand als Danny is feitelijk (voor zover we daar over kunnen spreken over een delicaat onderwerp als uiterlijk) heel mooi en bijna perfect, maar ik moet er verder niets van hebbenquote:
Ja, dat blijkt heel erg inderdaad. Ik weet nog dat ik 'em in Weg Met 2010 zag en dat ik dat zo'n (extra) afknapper vond. Hij was er zo schreeuwerig en het kwam totaal niet aan. Dan doet je uiterlijk ineens toch niet zoveel... Ik vind 'em echt zo'n kindje dat aandacht wil somsquote:Op woensdag 11 mei 2011 03:50 schreef Madame_Paon het volgende:
In Wie Is De Mol? was Jan Kooijman een fantastische kandidaat.
Niet echt bezig zijn met nepmollen, maar zich echt concentreren op het spel.
Helaas is hij in Arts val getrapt.
Hij is inderdaad wel heel mooi, maar totaal niet sexy. Dat zijn namelijk twee verschillende dingen.
Daar ben ik wel bang voor. Wel jammer, want dan ontloopt ze misschien een koekje van eigen deeg en een flinke opdonder. Das dan weer jammer. Klootzakken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lorena werd door de handlangers van dat mens uiteindelijk neergeschoten en belandde in een rolstoel.
Frederik is de vader van Lorena? Dat zag je ook echt niet van 100km aankomen.
Maar hij brengt Ludo en Maxime wel dichter bij elkaar, wat mij doet vermoeden dat Marjolein Keuning wellicht binnenkort de serie verlaat.
Zou kunnen natuurlijk, hoeft niet.
Ik vind Danny helemaal niet knap, in ieder geval niet aantrekkelijk, voor mij is hij 13 in een dozijn. Het is meer een soort hype.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik ook, hoor. Vorige week konden we na de miskraam ook zien hoe goed ze er zonder make-up uitziet. Maar ja, iemand als Danny is feitelijk (voor zover we daar over kunnen spreken over een delicaat onderwerp als uiterlijk) heel mooi en bijna perfect, maar ik moet er verder niets van hebben. Ook 'in het echt' niet, trouwens. Wat kan die kerel zich aandachthoerig gedragen, zeg, echt heel onaantrekkelijk. In WIDM vond ik 'em erg meevallen, maar alleen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |