quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind die gehele verhaallijn rondom Frederik wel boeiend. Eindelijk ouderwetse raadsels rondom Ludo, Maxime en zelfs Rosa en het verleden van de Sanders familie wordt weer eens gebruikt. Ik ben tot nu toe erg te spreken over de opbouw.
Vandaag vond ik Ludo en Maxime indrukwekkend samen in de scene bij Ludo thuis. Ik zie potentie. En in ieder geval een veel betere verhaallijn dan dat gedoe rondom Charlie. Wat een trut.
Nu maar hopen dat het niet een of andere vage afloop gaat hebben en alle spanning *poef* verdwenen is.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind die gehele verhaallijn rondom Frederik wel boeiend. Eindelijk ouderwetse raadsels rondom Ludo, Maxime en zelfs Rosa en het verleden van de Sanders familie wordt weer eens gebruikt. Ik ben tot nu toe erg te spreken over de opbouw.
Vandaag vond ik Ludo en Maxime indrukwekkend samen in de scene bij Ludo thuis. Ik zie potentie. En in ieder geval een veel betere verhaallijn dan dat gedoe rondom Charlie. Wat een trut.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Hogendoorn het volgende:
hahahaaha truequote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
Het valt me al mee dat de schrijvers nog weten wie Anita was. Waarschijnlijk heeft Ferry Somogyi ze dat moeten vertellen
Dat is het al sinds ze is aangereden door Robert.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat geeft Noud Rik slecht advies zeg ... Teruggaan naar Charlie is wel het laatste wat hij moet doen.
En nu probeert ze Danny hetzelfde kunstje te flikken ...
Wat een afschuwelijk personage hebben ze ervan gemaakt, zeg.
Ik heb het idee dat hij dezelfde leeftijd als Ludo moet hebben, een studievriend toch? En die werkte dus voor Maximiliaan. Ik schat 'em op begin vijftig, net als Ludo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aangezien Frederik een vriend van Maximilaan was en dus ook schijnbaar Maxime nog als kind wist te herinneren betekend dit dat hij moet overkomen als veel ouder dan Ludo en Maxime ?
In de zestig /zeventig dus minimaal ? beetje vreemd gecast ik had hem eind 30 geschat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:30 schreef Grunge. het volgende:
Oh my God, dat gelukzalige hoofd van Rik als Noud zegt dat hij en hoer Charlie (ik kan niet echt een hekel aan haar krijgen, maar feitelijk is ze wel een heel naar personage natuurlijk) bij elkaar horen. Gast, kweek wat zelfrespect. Ik ben voor een falcon punch. Gerechtvaardigd in deze.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
Oh, ik vind Sjors nog steeds het meest walgelijke personage. Die hypocrisie.
Ik vind haar wel knap.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
Oh, ik vind Sjors nog steeds het meest walgelijke personage. Die hypocrisie.
Eens. Ik vind Sjors alleen een beetje dreinerig en zemelig, maar ik vind haar echt 10.000 keer minder kut als personage dan Charliequote:
Frederik heeft toch grijs haar? Ze lijken even oud volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef James1988 het volgende:
Frederik van Rossum zou dus ongeveer net zo oud moeten zijn als Ludo... hij lijkt echter 10 jaar jonger. En hij kijkt eng uit z'n ogen.
sowieso Noud die Advies geeft , ik bedoel hoe oud is hij?? begin 20?? wat voor een levenservaring heeft hij dan om aan Rik advies te gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat geeft Noud Rik slecht advies zeg ... Teruggaan naar Charlie is wel het laatste wat hij moet doen.
En nu probeert ze Danny hetzelfde kunstje te flikken ...
Wat een afschuwelijk personage hebben ze ervan gemaakt, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |