Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Wat heeft Nina toch een gebrek aan kledingsmaak.
Neuj, ik vind haar leuk maar ze moet niet teveel gaan zeuren tegen Sjoerd over hun prille relatie. Vorige week ook met die vriendinnen van dr. Ze moet die jongen niet gaan claimen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Vind je ook dat Ricky meer in beeld moet komen?
Ze mag me claimen wat ze wilquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, ik vind haar leuk maar ze moet niet teveel gaan zeuren tegen Sjoerd over hun prille relatie. Vorige week ook met die vriendinnen van dr. Ze moet die jongen niet gaan claimen.
Rik heeft EINDELIJK de vergelijking tussen Anita en Charlie tegen Charlie verteld. Hij droomt over haar sinds dat hele gebeuren met Danny. Dat voelt alsof Anita hem wilt beschermen (dacht ik). Hij zei ook dat hij Anita mist en dat Anita zoiets nooit zou hebben gedaan.quote:
Zo zie je maar dat Marjolein Keuning -al is Maxime vaak nog zo irritant- een prima actrice is.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef Phreakingout het volgende:
Zowaar zit er nog gewoon een eerlijke en oprechte vrouw in Maxime verborgen
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom gedraagt Charlie zich nog steeds als iemand die iets ouder is dan Rikki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludoquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Shortie van morgen net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zat ik 2 weken op te wachten. Hopelijk geeft hij haar toch niet weer een kansquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rik heeft EINDELIJK de vergelijking tussen Anita en Charlie tegen Charlie verteld. Hij droomt over haar sinds dat hele gebeuren met Danny. Dat voelt alsof Anita hem wilt beschermen (dacht ik). Hij zei ook dat hij Anita mist en dat Anita zoiets nooit zou hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |