Maar we hoeven ook niet 3 dagen aan het infuus om bij te komen...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Hmmm niet echt een topshow hč. Maar ook niet slecht. Een 7tje.
Maar we kropen ook niet over de grond van het lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar we hoeven ook niet 3 dagen aan het infuus om bij te komen...
Wat doet zij aan tafel idd...quote:
Barbara bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Je ziet die Siem ook telkens via zijn ooghoeken kijken.
Ze probeert altijd zo intellectueel te doen. Irritante snol is het.quote:
Ik denk dat ts niet op de knop 'open nieuw deel' heeft gedruktquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom komt dit topic niet automatisch in m'n AT?
De TS kan dit niveau niet aanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ts niet op de knop 'open nieuw deel' heeft gedrukt
Wat een lutser.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ts niet op de knop 'open nieuw deel' heeft gedrukt
Die N moet niet verandert worden. Er moet alleen +EL achterquote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef msnk het volgende:
Gaat iemand nog de laatste N in Voetbal Internation nog veranderen of
Voetbal Internationelquote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die N moet niet verandert worden. Er moet alleen +EL achter
Woops, ik keek inderdaad verkeerd, moet een +AL achterquote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat lukt nooit nu de uitzending al voorbij isquote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Woops, ik keek inderdaad verkeerd, moet een +AL achterDan nog, veranderen die hap
Of we spammen het topic vol, nog maar 100 posts.
Maak er Voetbal Interracial van... en dan volgende week Humberto Tan als VI-presentator.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Maak er Voetbal Interracial van... en dan volgende week Humberto Tan als VI-presentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |