Dus eigenlijk valt hij op sharonquote:
De combinatie van mijn voor- en achternaam is zoiets als "rots op het heuveltje", dus ik mag sowieso niks zeggen.quote:
Heeft ze je platjes gegeven?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
steeds als ik haar zie gaat mijn hand weer naar m'n broekje
maw ben jij dus de Klit!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
De combinatie van mijn voor- en achternaam is zoiets als "rots op het heuveltje", dus ik mag sowieso niks zeggen.
Knagsje tochquote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
huh?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
Oh wat wordt ik toch ontzet![]()
![]()
![]()
tend warm van Jo
Ja is waarschijnlijk Sharon geweest toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
Dus hij moet een sticker van iemand anders op het rad plaatsen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef knagsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Werp jij daarmeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
De combinatie van mijn voor- en achternaam is zoiets als "rots op het heuveltje", dus ik mag sowieso niks zeggen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom gaat Karim niet huilen als zijn opdracht mislukt?
[..]continue..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt je naam op Philip?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Mijn geboortenaam betekent ook vriend van paarden.
Steady?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe heet de boot van gerard? (kun je een potje dammen mee winnen met hem)
dan ben ik de naam spontaan vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
De Gerebootquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
staan een paar foto's in 'zijn' topic..'de bewoners - gerard blabla'quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga liever met hem ouija-bordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Bootox?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze verlullen zich toch allemaal de hele tijdquote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
Joanna verlult zich " weet je wat Flip in de kamer gezegd heeft bla bla bla "
Sharon kaatst " daar mag hij helemaal nog niet over praten "
Beetje jammer dat ze er niet over doorgaat, come on Sjer.
Script violation, zowel jo als flip. Uiteraard geen sanctiequote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
Joanna verlult zich " weet je wat Flip in de kamer gezegd heeft bla bla bla "
Sharon kaatst " daar mag hij helemaal nog niet over praten "
Beetje jammer dat ze er niet over doorgaat, come on Sjer.
Steadyquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
ik vind het raar dat Flip Jo niet dumpt! Maar schijnbaar hebben ze elkaar toch nodig om te overlevenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef dktm het volgende:
Vind t niet raar dat joanna m dumpt zou ik echt gek van worden de hele tijd dat aanraken en volgen steeds als zij girltalk heeft komt hij weer aanzetten! Zou ik schijtziek van worden.. Maar aan de andere kant zij behandelt hem vaak als n zak stront.. Nee die relatie is gedoempt te mislukken dus beter meteen afkappen die handel
Wanneer gaat de dat dumpen dan nu weer gebeuren? Kunnen ze beter bewaren voor als Jo genomineerd is en dat Flip haar dan dumptquote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef dktm het volgende:
Vind t niet raar dat joanna m dumpt zou ik echt gek van worden de hele tijd dat aanraken en volgen steeds als zij girltalk heeft komt hij weer aanzetten! Zou ik schijtziek van worden.. Maar aan de andere kant zij behandelt hem vaak als n zak stront.. Nee die relatie is gedoempt te mislukken dus beter meteen afkappen die handel
quote:
FRAUDEquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Met een stok op een kist slaan of blikjes omgooien vind ik wel iets anders dan feitelijke kennis van iets. Vind de opdrachten niet gelijkwaardig!
Die barbie gaat gedumpt worden... zij heeft niks te dumpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef dktm het volgende:
Oew spannundddd, en dan krijgen we daarna eindelijk weer deze!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wanneer gaat de dat dumpen dan nu weer gebeuren? Kunnen ze beter bewaren voor als Jo genomineerd is en dat Flip haar dan dumpt
Ja het bevestigt maar weer hoe afstandelijker je doet tegen n man hoe harder die rent hahaha tja het is n feit dat n man dat als n uitdaging ziet...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind het raar dat Flip Jo niet dumpt! Maar schijnbaar hebben ze elkaar toch nodig om te overleven
Missie van Monique was leer 5 coupletten van Wilhelmus uit je hoofd in tien minuten: was ook niet eenvoudig.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Met een stok op een kist slaan of blikjes omgooien vind ik wel iets anders dan feitelijke kennis van iets. Vind de opdrachten niet gelijkwaardig!
Het ziet er eerlijk gezegd niet uit of iemand gaat dumpen. Maar als ze het dan toch graag willen kan het beter bewaard worden voor als Jo genomineerd isquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die barbie gaat gedumpt worden... zij heeft niks te dumpen.
Lijkt mij nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind dit best wel een moeilijke missie..itt een jurkje verknippen.
Nee inderdaad, heeft ze knap gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Missie van Monique was leer 5 coupletten van Wilhelmus uit je hoofd in tien minuten: was ook niet eenvoudig.
Euh dat is een oudje toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb je screenshot ff gepikt voor in het updatetopic
Vind ik ook maar dat is wel een missie die voor haar te doen is en bij Jo trouwens ook. Vind de missie van Karim beetje dom eigenlijk.quote:
Foei toch! auteursrecht e.dquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb je screenshot ff gepikt voor in het updatetopic
Maandje ofzo who caresquote:
Oke, geef ik toe!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Missie van Monique was leer 5 coupletten van Wilhelmus uit je hoofd in tien minuten: was ook niet eenvoudig.
Is disana niet meer de hoeder van dat topic?quote:
Sharon?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Candyfreak het volgende:
Voor wie heeft Karim de sticker geplakt?
Omdat er een kluiswissel heeft plaatsgevonden tussen Karim en Moquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef rjbrethouwer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom monique's kluis weer leeg is?
Nee er zijn volgens mij nu nog drie vakjes leeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk het ook, waren het niet 3 lege vlakken nog vrij? nu nietmeer want Sharon.
yep, vriendin van mijn broertje woont in amerika, die ergert zich doodquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij lachen alle Amerikanen Sharon uit als ze een poging doet om Engels/Amerikaans te praten.
Nee leave Disana alonequote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is disana niet meer de hoeder van dat topic?
Ah oke, maar zowieso waren er eerst 3 naast elkaar leeg en nu nietmeer omdat Sharon.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee er zijn volgens mij nu nog drie vakjes leeg.
Oja er zijn nu dan nog maar twee vakjes leeg. Maar dan komen er toch ook geen spellen meer want Sharon en Flip zullen ook wel nog een missie krijgen toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk het ook, waren het niet 3 lege vlakken nog vrij? nu nietmeer want Sharon.
2quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee er zijn volgens mij nu nog drie vakjes leeg.
Nee je hebt gelijk. Ik keek naar die foto op sst site maar die was volgens mij nog van voor de missie van Karim.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah oke, maar zowieso waren er eerst 3 naast elkaar leeg en nu nietmeer omdat Sharon.
Maar ik weetn iet zeker dus kan het mis hebben.
Dan lach ik voortaan toeristen ook uitquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij lachen alle Amerikanen Sharon uit als ze een poging doet om Engels/Amerikaans te praten.
Past dan mooi bij Joanna's bekstekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuw woord van Sharon: Een golddikker i.p.v. een golddigger
ben het nooit eens met jo, maar daar zit toch wel wat in lolquote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens jo blijft het liegen van maik over zijn seks met mannen hangen bij vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |