Maik en tv is geen klik. Bollenpellers worden nog volop gezocht. Misschien ook iets voor Guido.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@MiriamA_ ik wil graag meer voor of achter de schermen bij televisie doen. zingen is niet mijn ambitie#sstnl
57 minutes ago Favorite Retweet Reply

mag toch hopen dat dat niet zijn ambitie is na die xfaxtor mislukking lolquote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@MiriamA_ ik wil graag meer voor of achter de schermen bij televisie doen. zingen is niet mijn ambitie#sstnl

Ik hecht hier geen waarden aanquote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@

Jaja, ze willen allemaal een job bij de tv.. verrassend hoor!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@

Nee dat is wat anders, tenzij je het alleen met rijke wijven doetquote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo hip, maar heet dat niet daggeren?

quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat het hem inmiddels jusit wel duidelijk is maar de Jo-groupies niet.
Okee, nu word het een beetje eng PD.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel dat dat hem duidelijk is, anders had ie deze reacties niet geplaatst

hoewel je zou denken... als bart het kan...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, ze willen allemaal een job bij de tv.. verrassend hoor!

Ik zag het.quote:

Dan mag Maik de volgende live-shows doenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
hoewel je zou denken... als bart het kan...

Zijn geheim? Toen hij iets met die Femke had was ze nog helemaal geen olympisch kampioenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Philip is de enige echte golddigger
Het was zelfs zijn geheim

kan moeilijk slechter worden, van mij mag ie een poging doen, hoewel ik liever ook zijn kop niet ziequote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan mag Maik de volgende live-shows doen

Op zijn slaapkamer, in badjas, zónder camera's!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan mag Maik de volgende live-shows doen

Een bestekkende golddikker!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Philip is de enige echte golddigger
Het was zelfs zijn geheim

Oh, is dat zo? Weer een nep-geheim?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zijn geheim? Toen hij iets met die Femke had was ze nog helemaal geen olympisch kampioen

Ja, dat vind ik een mooie aanvulling van mijn post!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op zijn slaapkamer, in badjas, zónder camera's!

Die gouden plak zie je in zijn ogenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zijn geheim? Toen hij iets met die Femke had was ze nog helemaal geen olympisch kampioen

Zijn geheim was een romance met olympisch goudquote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]

Nee maar hij vind dat dit bij Jo haar telefoontje zo is en zit dat dan over te zeiken maar dat is toch bij alles het geval. Als Flip ruzie heeft met Jo dan word het in de daily ook zo gedraait dat Flip het schuld isquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel dat dat hem duidelijk is, anders had ie deze reacties niet geplaatst

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |