Potje bier sopt wel harder....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een ex van Betty was marinier.....
Ik kan me niet voorstellen dat een marinier, ook al is hij 48 dagen zonder vrouw, het zou willen doen op zo'n plastic pop.
Ik ging voor een potje bier....
Op het moment dat ik het tikte was ze met die hond bezig.. Op een niet leuke manier. Gelukkig gaat het beestje niet mee met Moquote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze niet deugt... geen idee... Verknipt is ze wel..
Oh okequote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op het moment dat ik het tikte was ze met die hond bezig.. Op een niet leuke manier. Gelukkig gaat het beestje niet mee met Mo
Zou best kunnen dat-ie dat doetquote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef rc_1990 het volgende:
Volgens mij gaat Jo er echt van uit dat Flip zijn missie wel eens even expres gaat verpesten ofzo
SST_Maik Maikquote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat zei die over Jo dan? Helemaal niet gelezen
Ik zie haar vaker op een niet leuke manier met de hond bezig.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op het moment dat ik het tikte was ze met die hond bezig.. Op een niet leuke manier. Gelukkig gaat het beestje niet mee met Mo
ze draaide zowat zijn poot uit de kom. Ze speelt niet leuk met Segootjequote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lol, geen andere optie idd, 1000fakking%.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zij is vrouw, dus alle vrouwen zijn zo! Ksweerut!
Verzwijgen is idd niet heel handig in deze, als hij er vantevoren over was begonnen had Mo de kans gehad erover na te denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
jo kan wat mij betreft zichzelf in een papierversnipperaar stoppen, maar ik geloof niet dat er vrouwen zijn die dat laten gaan als het om hun eigen relatie gaat, hoewel mo het vergeten lijkt te zijn (good for her als het werkt, ik had hem gedumpt de seconde dat ik erachter kwam.. als ik ooit al op zo'n kwal zou vallen)
Inderdaad. En als hij het niet doet zijn de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef rc_1990 het volgende:
Volgens mij gaat Jo er echt van uit dat Flip zijn missie wel eens even expres gaat verpesten ofzo
U bent een schat, dank voor het zoeken in de archieven!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
Volgens mij vergeet @SST_Joanna dat ze 1 op 1 zonder camera's met haar moeder heeft mogen bellen. #sstnl
1 May
Waarna mass reacties van Joanna fans naar hem en toen nog wat tweets van hem.
SST_Maik Maik
@Tiennnn ik heb niets tegen Joanna ik geef alleen mijn kijk op het verhaal. Maar Joanna aanbidders voelen zich meteen aangesproken #sstnl
23 hours ago
SST_Maik Maik
@
@bramvandeven ze heeft lang met haar moeder kunnen bellen en naar mijn weten is dat gesprek niet zo uitgezonden #sstnl
22 hours ago
Maik.![]()
![]()
Dat watje, nou nee .quote:
Ze geilt stiekem op Jaap. Ze denkt alleen maar aan winnen, omdat ze een golddikker is. En wel van een paar kilo's meer houdt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan was ie zeker ballast in een onderzeeer... Als ik het postuur moet geloven zoals Jo m omschrijft..
Mja ik vind het wel een sterke actie van Maik, zouden meer oud-bewoners wel mogen maar als ik Guido goed begrijp is het niet helemaal duidelijk wat wel en niet mag en zegt dus liever niet teveel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent een schat, dank voor het zoeken in de archieven!
mijn man zegt altijd "vrouwen maken meer kapot, dan drank goed kan maken"quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, het ging over vrouwen. Niet zo he.![]()
![]()
Ik vind/vond Maik best goed te behappen ( zonder Monique dan ) en vond z'n tweet over Joanna bv ook erg sterk laatst.![]()
Zelfde geld voor Flip zonder Joanna.![]()
Vrouwen...![]()
Bedanktquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
SST_Maik Maik
Volgens mij vergeet @SST_Joanna dat ze 1 op 1 zonder camera's met haar moeder heeft mogen bellen. #sstnl
1 May
Waarna mass reacties van Joanna fans naar hem toen, die ervanuit gaan dat alles van Joaana ook echt onverknipt uitgezonden word, en toen nog wat tweets van hem.
SST_Maik Maik
@Tiennnn ik heb niets tegen Joanna ik geef alleen mijn kijk op het verhaal. Maar Joanna aanbidders voelen zich meteen aangesproken #sstnl
23 hours ago
SST_Maik Maik
@
@bramvandeven ze heeft lang met haar moeder kunnen bellen en naar mijn weten is dat gesprek niet zo uitgezonden #sstnl
22 hours ago
Maik.![]()
![]()
Mijn post boven je!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja ik vind het wel een sterke actie van Maik, zouden meer oud-bewoners wel mogen maar als ik Guido goed begrijp is het niet helemaal duidelijk wat wel en niet mag en zegt dus liever niet teveel.
Gerard heeft verdekt wel wat gezegd over eieren ed, maar goed van hem wisten we al dat hij allang wist dat Joanna toneelspeelde.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Eerste keer ook dat je een oudbewoner zich zo ziet uitspreken over die priveleges van opgespoten lip.
Philip is de enige echte golddiggerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze geilt stiekem op Jaap. Ze denkt alleen maar aan winnen, omdat ze een golddikker is. En wel van een paar kilo's meer houdt.
Dat lijkt me juist wel dat dat hem duidelijk is, anders had ie deze reacties niet geplaatstquote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Maar is het hem niet duidelijk dat bijna niks in de daily zo word uitgezonden als op de streams te zien is
Mwah ik denk dat het hem inmiddels jusit wel duidelijk is maar de Jo-groupies niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Maar is het hem niet duidelijk dat bijna niks in de daily zo word uitgezonden als op de streams te zien is
Ik ben niet meer zo hip, maar heet dat niet daggeren?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Philip is de enige echte golddigger
Het was zelfs zijn geheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |