abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:41:56 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96286673
Die Marokkaanse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van het homoïsme nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de homo in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:43:17 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_96286723
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Marokkaanse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van het homoïsme nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de homo in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{

Waarom zou je de behoefte voelen om een homo te bekeren? Wat een arrogantie. Laat ieder gewoon leven zoals hij of zij dat wil en bemoei je met je eigen zaken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:44:15 #153
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96286752
quote:
Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de homo in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{
Mensen met verstand bemoeien zich gewoon niet met de seksualiteit van een ander en accepteren de verschillen. Mensen met verstand weten dat je homo's niet kan bekeren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:44:27 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96286758
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja? Zo zie ik het nl. niet. En als hij het goed zou doen zouden we zijn geaardheid niet eens weten. :{

Jezus! waarom zou hij zich niet als een homo mogen gedragen dan, hij is een homo! Je zei dat dit in marokko niet voorkomt en dat nederland dus iets fout doet. Wat dacht je van het onderdrukken van een hele bevolkingsgroep in marokko daar mag je niet eens voor je geaardheid uitkomen. Eén van de belangrijkste verworvenheden van de nederlandse cultuur is het accepteren (cq. niet lastig vallen) van anders denkenden.

Ik vind het goed dat deze man dit openbaar maakt! Het wordt eens tijd dat marrokanen een soort sixties meemaken en zichzelf bevrijden van bekrompenheid.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:46:21 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96286821
quote:

Niet getolereerd geaccepteerd en niet als abnormaal of afwijkend beschouwd. In jouw post laat je dus ook het probleem al zien, je ziet het als een afwijking zogauw je dat gaat doen ga je ook denken in termen als genezing en tolereren. Accepteer gewoon dat seksualiteit tussen gelijke geslachten ook natuurlijk is. (t komt tenslotte in alle dierenrijken voor )
pi_96286844
Speciaal voor BansheeBoy:

Die PVV boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van de Islam nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de moslim in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:54:00 #157
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_96287069
Ben je lekker mee als de politie je zo steunt.
Anonieme tievesclown
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:57:45 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_96287208
Waarom zit dat tuig niet in een celletje? Of is het ok om te spugen en slaan tegenwoordig?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_96287211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef gkokkelman het volgende:
maar als de politie zulke uitspraken doet, de gemeente en justitie dus niet ingrijpen.
Dan mag je toch gewoon voor eigen rechter spelen en voor jezelf op komen?

[..]
Wanneer de overheid weigert zijn eigen burgerbevolking te beschermen, dan heeft die burgerbevolking het volste recht om het recht in eigen hand te nemen. dan is het, wat mij betreft, ook afgelopen met het geweldsmonopolie van de overheid t.b.v. ordehandhaving, de overheid geeft immers een duidelijk signaal af dat men die taak niet op zich wenst te nemen.

On topic: wederom een perfect voorbeeld van oer-Hollandsche symptoombestrijding. We zwijgen het probleem gewoon dood, dan bestaat het niet. En degene die niet met ons mee wenst te zwijgen, gooien we voor de wolven...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:00:25 #160
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_96287294
Triest dat die man zo in een hoekje gedreven wordt dat hij via de media zijn verhaal moet doen. :N

Ik vraag me af wat de politie kan doen om deze man te helpen, in het filmpje geeft hij aan de jongeren in kwestie schelden en zich dreigend opstellen. Moeten we daar mensen voor gaan oppakken? (ik weet niet of dit strafbare feiten zijn). Zodra die lui strafrechtelijk over de schreef gaan, meteen oppakken en keihard straffen.

Die kutlui moeten gewoon accepteren dat in Nederland homoseksualiteit geaccepteerd is en dat die mensen ook gewoon recht hebben op een veilig gevoel en prettig wonen.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:07:05 #161
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_96287517
Over BSB verbaas ik me allang niet meer, ik ben meer teleurgesteld in de homofobe opvattingen van Linkse_Boomknuffelaar. Waarom noem je jezelf links als je niet achter vrijheid, respect en tolerantie staat?
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 11:07:17 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96287525
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen denken "oh die is raar laat ik hem spugen?" Ik vind zelf mensen met andere ideeen altijd interessant het laatste wat in mij opkomt is ze te behandelen zoals ik zelf ook niet behandeld zou willen worden.

Het is sowieso wel een beetje van deze tijd om maar over iedereen te oordelen en jezelf altijd zo goed/superieur te vinden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:09:51 #163
15967 Frollo
pi_96287593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen denken "oh die is raar laat ik hem spugen?" Ik vind zelf mensen met andere ideeen altijd interessant het laatste wat in mij opkomt is ze te behandelen zoals ik zelf ook niet behandeld zou willen worden.

Het is sowieso wel een beetje van deze tijd om maar over iedereen te oordelen en jezelf altijd zo goed/superieur te vinden.
Ja, dat dus. De Gulden Regel, de baas onder de ethische leidraden. ^O^
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 11:11:50 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96287641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja, dat dus. De Gulden Regel, de baas onder de ethische leidraden. ^O^
het klinkt altijd zo stichtelijk "wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet" maar ik hou me er altijd wel aan :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:13:10 #165
13462 BansheeBoy
pi_96287682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zit dat tuig niet in een celletje? Of is het ok om te spugen en slaan tegenwoordig?
Goede vraag, want met dit behaviour horen ze daar natuurlijk wel thuis. Of laat ze een dagje meekijken in de keuken van een verstandige Marokkaan/Moslim. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:15:31 #166
15967 Frollo
pi_96287750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

het klinkt altijd zo stichtelijk "wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet" maar ik hou me er altijd wel aan :D
Geen nood, vrijwel alle levensbeschouwingen, van het oude Egypte tot Wicca, kennen de regel, dus kies gerust een formulering die je beter bevalt. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Golden_Rule
pi_96287820
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef Re het volgende:

[..]

dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?
Dat weet ik uiteraard niet.. Maar dat deze man door NB. door de politie geprobeerd wordt monddood te maken, impliceert dat ze de situatie met de ettertjes niet goed in de hand hebben.
Die man mag zijn mening vrijelijk uiten. Die gastjes mogen hem niet lastig vallen. Dáár moet de politie dus mee bezig zijn.
Als zij denken dat het daardoor 'oorlog' wordt, moeten ze maar effectief optreden, tegen de daders, welteverstaan.
pi_96287827
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Goede vraag, want met dit behaviour horen ze daar natuurlijk wel thuis. Of laat ze een dagje meekijken in de keuken van een verstandige Marokkaan/Moslim. :{

Alsof die daar op zitten te wachten, nutteloos tuig over de vloer hebben en hopen dat je eigendommen 's avonds niet gesloopt of gestolen zijn. En sowieso: normale Nederlandse burgers, die geen vlieg kwaad doen, opzadelen met dit soort straatschorem, omdat ze toevallig de zelfde roots hebben. Hoe had je je dat voorgesteld?

[ Bericht 2% gewijzigd door DDDDDaaf op 03-05-2011 11:26:18 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_96287922
ze moeten ook een afschrikwekkende straf nemen.
Laat zo'n relmarokkaan keihard anaal genomen worden door 10 stevige homo's terwijl die een varken moet pijpen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:25:24 #170
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_96288078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Frollo het volgende:
Over BSB verbaas ik me allang niet meer, ik ben meer teleurgesteld in de homofobe opvattingen van Linkse_Boomknuffelaar. Waarom noem je jezelf links als je niet achter vrijheid, respect en tolerantie staat?
Ik hoef mezelf toch niet te laten aanranden of anaal te laten nemen door een homoseksueel? Die gast die ik ken, die homoseksueel die stalkt en een begrafenis nota bene misbruikt (hoe laag kan je gaan) accepteer ik inderdaad niet.

Ik zeg niet dat homoseksualiteit strafbaar moet worden, maar er zitten onder de homoseksuelen wel enkele zeer hinderlijke exemplaren helaas. Twee mannen die elkaar zoenen vind ik nogal ranzig. Ook dat hoeft niet strafbaar te worden, maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik het niet smakelijk vindt dat te zien.

Ik keur het gedrag van deze jongeren overigens ook allerminst goed.

Ik zou ook nooit overgaan tot intimidatie van homoseksuelen, maar ze moeten inderdaad niet aan me zitten en mij of mijn jongere broertjes proberen over te halen tot homoseks. Ik ben hetero en daar mogen de homoseksuelen ook wel respect voor opbrengen dan, dus stop met lastigvallen en stalken.

Een homoseksueel die mij niet seksueel lastig valt en normaal kan doen, heb ik totaal geen problemen mee, maar op een of andere wijze vinden homoseksuelen het tof om hetero's te proberen te verleiden met nogal agressieve technieken. Dus mijn oproep aan de homoseksuelen zou zijn: accepteer het dat er ook hetero's zijn en stop met stalken en intimideren. Gelukkig doen niet alle homoseksuelen dit, dus kuddo's voor de homoseksuelen die wel gewoon doen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:32:35 #171
pi_96288315
Oke, misschien heeft Frollo ook wel gelijk als hij stelt dat ik wat intolerant ben, maar helaas zijn mijn ervaringen met diverse homoseksuelen erg negatief (op 2 uitzonderingen na, maar die zijn beide niet praktiserend).

Het is lastig voor me om een goed standpunt in te nemen, want mijn hele familie heeft tot op de dag van vandaag erg veel verdriet van die ene keer dat die ene homoseksueel mij en mijn broertjes probeerde te versieren op nota bene de begrafenis van mijn tante. Ik hoop dat je begrijpt dat dit heel erg naar is. Mijn tante is op hele nare wijze om het leven gekomen en dan dit er ook nog bij.

Goed, misschien mijn fout en er zijn ook goede homoseksuelen denk ik (ik ken er niet een, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan).
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 11:36:09 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96288458
Dan weet je ook eens wat veel vrouwen moeten ondergaan, klinkt mij gewoon in de oren als standaard irritant mannen gedrag :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:39:39 #173
13462 BansheeBoy
pi_96288578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan weet je ook eens wat veel vrouwen moeten ondergaan, klinkt mij gewoon in de oren als standaard irritant mannen gedrag :P
Maar hier kunnen girls nog makkelijk invloed op uitoefenen door kuis rond te dartelen. In het geval van een man is dat veel moeilijker. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 11:41:58 #174
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96288645
quote:

Dude, homoïsme? _O-

Heeft iemand jou weleens geprobeerd te bekeren tot neger, Aziaat of vrouw?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:42:07 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96288648
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Oke, misschien heeft Frollo ook wel gelijk als hij stelt dat ik wat intolerant ben, maar helaas zijn mijn ervaringen met diverse homoseksuelen erg negatief (op 2 uitzonderingen na, maar die zijn beide niet praktiserend).

Het is lastig voor me om een goed standpunt in te nemen, want mijn hele familie heeft tot op de dag van vandaag erg veel verdriet van die ene keer dat die ene homoseksueel mij en mijn broertjes probeerde te versieren op nota bene de begrafenis van mijn tante. Ik hoop dat je begrijpt dat dit heel erg naar is. Mijn tante is op hele nare wijze om het leven gekomen en dan dit er ook nog bij.
Natuurlijk is dat gedrag niet goed te keuren, maar de overgrote meerderheid van de homo's doet dat niet. Het is niet eerlijk om de acties van een enkeling te projecteren op de hele groep.
quote:
Goed, misschien mijn fout en er zijn ook goede homoseksuelen denk ik (ik ken er niet een, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan).
Die zijn er, en veel ook. Je merkt het alleen niet, omdat ze op straat gewoon voorbij lopen als ieder ander.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:43:11 #176
pi_96288690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou ik heb veel over voor een meisje, maar zaken als een begrafenis misbruiken doe je gewoon niet. Je kan aanbellen (maar ook niet een uur lang), opbellen, een brief schrijven, cadeau's sturen. Maar een begrafenis misbruiken waarvoor je niet eens uitgenodigd bent (hij had het uit de krant vernomen), is echt heel erg laag. Dan heb je alle respect en menselijkheid verloren, dan ben je al je waardigheid kwijt geraakt.
pi_96288748
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik hoef mezelf toch niet te laten aanranden of anaal te laten nemen door een homoseksueel? Die gast die ik ken, die homoseksueel die stalkt en een begrafenis nota bene misbruikt (hoe laag kan je gaan) accepteer ik inderdaad niet.

Ik zeg niet dat homoseksualiteit strafbaar moet worden, maar er zitten onder de homoseksuelen wel enkele zeer hinderlijke exemplaren helaas. Twee mannen die elkaar zoenen vind ik nogal ranzig. Ook dat hoeft niet strafbaar te worden, maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik het niet smakelijk vindt dat te zien.

Ik zou ook nooit overgaan tot intimidatie van homoseksuelen, maar ze moeten inderdaad niet aan me zitten en mij of mijn jongere broertjes proberen over te halen tot homoseks. Ik ben hetero en daar mogen de homoseksuelen ook wel respect voor opbrengen dan, dus stop met lastigvallen en stalken.

Een homoseksueel die mij niet seksueel lastig valt en normaal kan doen, heb ik totaal geen problemen mee, maar op een of andere wijze vinden homoseksuelen het tof om hetero's te proberen te verleiden met nogal agressieve technieken. Dus mijn oproep aan de homoseksuelen zou zijn: accepteer het dat er ook hetero's zijn en stop met stalken en intimideren. Gelukkig doen niet alle homoseksuelen dit, dus kuddo's voor de homoseksuelen die wel gewoon doen.
Het gedrag van die man heeft nauwelijks te maken met het feit dat hij op mannen valt. Veel meer met het feit dat ie niet spoort. Dat moet je natuurlijk wel voor ogen houden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:46:04 #178
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96288786
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nou ik heb veel over voor een meisje, maar zaken als een begrafenis misbruiken doe je gewoon niet. Je kan aanbellen (maar ook niet een uur lang), opbellen, een brief schrijven, cadeau's sturen. Maar een begrafenis misbruiken waarvoor je niet eens uitgenodigd bent (hij had het uit de krant vernomen), is echt heel erg laag. Dan heb je alle respect en menselijkheid verloren, dan ben je al je waardigheid kwijt geraakt.
Helemaal mee eens. Ik hoop alleen wel dat je snapt dat zijn gedrag fout is en dat dat verder weinig met zijn geaardheid heeft te maken.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_96288794
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar hier kunnen girls nog makkelijk invloed op uitoefenen door kuis rond te dartelen. In het geval van een man is dat veel moeilijker. :{

Jammer dat je geen gevoel voor humor hebt, dat zou je trollposts wat vermakelijker maken...
pi_96288827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:

Dat hoort traditioneel bij bepaalde leeftijdsgroepen, en in zgn mindere buurten gaat dat dan wel eens met onvriendelijkheden gepaard. Ik keur dat niet goed, maar heel ernstig lijkt het me niet wat hier is gebeurd. Lastig om te vervolgen ook.

Maar als het om Marokkanen gaat, dan valt het in wel erg vruchtbare aarde, alsof het probleem zich daartoe beperkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_96288829
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Maar als een heteroman dat desondanks toch doet... moet het meisje dan alle heteros gaan haten ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:48:03 #182
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_96288872
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat BansheeBoy zelf homo is en in de ontkenningsfase...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:48:06 #183
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96288877
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar als een heteroman dat desondanks toch doet... moet het meisje dan alle heteros gaan haten ?
Dat zou een hoop lesbiennes opleveren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:48:46 #184
pi_96288899
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat gedrag niet goed te keuren, maar de overgrote meerderheid van de homo's doet dat niet. Het is niet eerlijk om de acties van een enkeling te projecteren op de hele groep.

[..]

Die zijn er, en veel ook. Je merkt het alleen niet, omdat ze op straat gewoon voorbij lopen als ieder ander.
Misschien is dit wel zo. De goeden vallen in de regel niet op, omdat ze geen hinderlijk gedrag vertonen. Het zijn de stalkers en zo die alle aandacht opeisen.
Net als in de media, waar relmarokkanen in het nieuws komen, maar alle Marokkanen die zich goed gedragen, een universitaire studie afronden en winkels opzetten en een goede en constructieve bijdrage leveren aan de samenleving hoor je niet, want goed nieuws is geen nieuws.

De slechteriken vallen meer op, dan de mensen van goede wil, waardoor het beeld vertroebeld raakt en het lijkt alsof er geen goede homo's, pedo's, Marokkanen, Turken, Moslims, Katholieken, Antillianen etc. bestaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:51:28 #185
pi_96288990
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Eh nee ... ik geloof dat ik maar gewoon moet toegeven dat ik fout geoordeeld heb. Sorry. :@

Die ene gast is een kl**tz*k, maar dat maakt nog niet alle homoseksuelen fout.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:52:32 #186
15967 Frollo
pi_96289033
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eh nee ... ik geloof dat ik maar gewoon moet toegeven dat ik fout geoordeeld heb. Sorry. :@

Die ene gast is een kl**tz*k, maar dat maakt nog niet alle homoseksuelen fout.
:*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:52:40 #187
pi_96289038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik denk dat BansheeBoy zelf homo is en in de ontkenningsfase...
Dat is ook weer erg kort door de bocht. Ik geloof niet dat BsB homo is.
pi_96289112
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

De slechteriken vallen meer op, dan de mensen van goede wil, waardoor het beeld vertroebeld raakt en het lijkt alsof er geen goede homo's, pedo's, Marokkanen, Turken, Moslims, Katholieken, Antillianen etc. bestaan.
Maar andersom geldt natuurlijk ook, in de onsterfelijke woorden van Commander Vimes:

"Just because someone's a member of an ethnic minority doesn't mean they're not a nasty small-minded little jerk [...]"

-- (Terry Pratchett, Feet of Clay)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:56:37 #189
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96289179
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar andersom geldt natuurlijk ook, in de onsterfelijke woorden van Commander Vimes:

"Just because someone's a member of an ethnic minority doesn't mean they're not a nasty small-minded little jerk [...]"

-- (Terry Pratchett, Feet of Clay)
Vimes blijft toch ook één van mijn favoriete karakters. Naast Angua, Moist von Lipwig en Death natuurlijk.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:30:05 #190
13462 BansheeBoy
pi_96290331
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat is ook weer erg kort door de bocht. Ik geloof niet dat BsB homo is.
Ach, dat heb ik zo vaak gehoord, maar wat heb je er aan om dit soort "argumenten" te weerleggen als je oprecht een discours probeert aan te gaan. :{

Ik ben 126% hetero (ruwe schatting). Ik ben ook gewuwd dus... :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 12:34:19 #191
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96290465
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach, dat heb ik zo vaak gehoord, maar wat heb je er aan om dit soort "argumenten" te weerleggen als je oprecht een discours probeert aan te gaan. :{

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_96290486
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weinig.

quote:
Met een meisje van 9, net zoals de profeet ;) ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:45:52 #193
pi_96290892
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Weinig.

[..]

Met een meisje van 9, net zoals de profeet ;) ?
:9~ O+ O+ *;
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:58:12 #194
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96291312
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014
Lijkt me duidelijk dan. BSB is onbewust homoseksueel of verdringt het.

Maar goed, dat was iedereen al wel duidelijk, toch?
pi_96293272
Goed dat deze man de publiciteit zoekt. Dat Marokkaanse jongens de boel verzieken, mag amper nog nieuws heten, maar dit nieuwsbericht onderstreept nog eens een veel groter probleem: de slappe houding van de politie. Keer op keer zie je dit beeld terug.

Ik vind het prachtig dat iedereen dan politieke partijen erbij haalt, of dat kopstukken als Cohen van stal worden gehaald, met natuurlijk de kopjes thee erbij. Maar wanneer worden we eens realistisch? Dat stadium wordt namelijk helemaal niet bereikt: de politie probeert de situatie op voorhand al in de kiem te smoren, in plaats van harder op te treden tegen de daders. Die slappe houding, in combinatie met het advies dat aan het slachtoffer wordt verstrekt, is toch echt het werk van de politie, die zelfstandig opereert.
pi_96293760
quote:
Die gast die ik ken, die homoseksueel die stalkt en een begrafenis nota bene misbruikt (hoe laag kan je gaan) accepteer ik inderdaad niet.
Als iemand zich misdraagt op een begrafenis, is dat sowieso niet acceptabel. Of dat nu een man of vrouw, hetero of homo, autochtoon of allochtoon is.

quote:
Twee mannen die elkaar zoenen vind ik nogal ranzig. Ook dat hoeft niet strafbaar te worden, maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik het niet smakelijk vind dat te zien.
Ik vind het ook niet smakelijk om een vrouw met een hoofddoekje op straat te zien. Ik verafschuw dat beeld en datgene wat ze daarmee uitdragen. Heb ik nu het recht om op ze in te hakken, ze uit te schelden of te bedreigen?

quote:
Homoseksueel gedrag is een logisch gevolg van homoseksuele geaardheid; niks waar je specifiek voor kiest. Voor geloof kies je wel. Voor intolerantie trouwens ook.

quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dus homo's kun in jouw ogen alleen deugen als ze niet praktiserend zijn?

quote:
Vervelend, maar het is de daad van één persoon. Hoe vaak hebben we niet van moslims moeten horen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de daad van Mohammed B, om maar eens een voorbeeld te noemen? Of dat we jou verantwoordelijk houden voor de daden van vrouwenhandelaar Saban B...
pi_96293861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Boldface het volgende:

Of dat we jou verantwoordelijk houden voor de daden van vrouwenhandelaar Saban B...
Maar die is tenminste niet homoseksueel! :7 :+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:05:52 #198
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96293865
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef Boldface het volgende:
Goed dat deze man de publiciteit zoekt. Dat Marokkaanse jongens de boel verzieken, mag amper nog nieuws heten, maar dit nieuwsbericht onderstreept nog eens een veel groter probleem: de slappe houding van de politie. Keer op keer zie je dit beeld terug.

Ik vind het prachtig dat iedereen dan politieke partijen erbij haalt, of dat kopstukken als Cohen van stal worden gehaald, met natuurlijk de kopjes thee erbij. Maar wanneer worden we eens realistisch? Dat stadium wordt namelijk helemaal niet bereikt: de politie probeert de situatie op voorhand al in de kiem te smoren, in plaats van harder op te treden tegen de daders. Die slappe houding, in combinatie met het advies dat aan het slachtoffer wordt verstrekt, is toch echt het werk van de politie, die zelfstandig opereert.
De politie staat onder leiding van de korpsbeheerder. De burgemeester dus. Daarom beginnen mensen over Cohen. Nu van der Laan er zit was er de hoop dat het beter zou gaan, maar helaas wijst daar nog niets op.
Life is what you make it.
pi_96293944
quote:
Iemand die homoseksualiteit betitelt als 'homoïsme belijden' is zelf het intellectuele niveau van primaten nog niet ontstegen.

Persoonlijk heb ik trouwens bar weinig op met de levensstijl "moslim"... Zal ik nu ook maar te pas en te onpas op straat kenbaar maken aan moslims dat ik niet ben gediend van hun primitieve "levensstijl", of zal ik ze maar gewoon met rust laten?

Misschien kun jij als alwetend orakel mij adviseren? :{²
pi_96294065
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef Schanulleke het volgende:
De politie staat onder leiding van de korpsbeheerder. De burgemeester dus. Daarom beginnen mensen over Cohen. Nu van der Laan er zit was er de hoop dat het beter zou gaan, maar helaas wijst daar nog niets op.
Geloof je nu werkelijke dat de burgemeester van Amsterdam elke dag, dag in, dag uit, met individuele politiezaken bezig is? En denk je werkelijk dat het uitmaakt of Job Cohen, Eberhard van der Laan, Jozias van Aartsen of André Rouvoet de korpsbeheerder is?

Ik geloof daar beslist niet in. Het is de doorgeslagen politiek-correcte cultuur binnen de politie waardoor dit soort incidenten haast op de automatische piloot in de doofpot worden gestopt. De politie is meer bezig met sussen dan met handhaven.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:00:02 #201
3542 Gia
User under construction
pi_96301139
quote:
Die Nederlandse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van de Islam nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de moslim in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid.
Zo kan het dus ook.
pi_96301203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Zo kan het dus ook.
Uiteraard is dat iets héél anders. O-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:04:32 #203
3542 Gia
User under construction
pi_96301347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Uiteraard is dat iets héél anders. O-)
Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.

Maar dat is uiteraard een foute mening.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:18:55 #204
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96301949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.

Maar dat is uiteraard een foute mening.
Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:56:16 #205
13462 BansheeBoy
pi_96303316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
Ja, het is niet rationeel, maar je hebt een goed punt. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 17:58:05 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96303374
Volslagen de weg kwijt hier..
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
The truth was in here.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:02:03 #207
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96303538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ja, daar lijkt het op inderdaad. Spijtig alleen dat veel mensen moslims verwarren met halftamme klapjosti's die ook van allochtone afkomst zijn, maar verder helemaal niets met de Islam van doen hebben.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 18:03:05 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_96303588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
Allebei?
Laf zijn ze , die gasten omdat ze een persoon zo treiteren, en de politie omdat ze het slachtoffer van de treiterijen verzoeken om sssttttt te doen.
Deze man is dapper en houdt zijn mond niet. Klasse. Niet dat het hem zal helpen, helaas.
pi_96303606
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

Waarom op een normale manier laten blijken? Als je al om zo'n onnozele reden iemand niet mag, dan maak je toch gewoon geen contact? En laat die kerel lekker met rust. Dan hebben ze er toch ook geen last van?

Goed dat deze man het interview gewoon geeft, dat vind ik knap!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:05:37 #210
13462 BansheeBoy
pi_96303680
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen. :N

pi_96305160
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen. :N

Ze ondermijnen zelf hun gezag door halfzacht optreden en het zich concentreren op allerlei kleinigheden zonder de echte klootzakken aan te pakken.
pi_96305261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef gkokkelman het volgende:
maar als de politie zulke uitspraken doet, de gemeente en justitie dus niet ingrijpen.
Dan mag je toch gewoon voor eigen rechter spelen en voor jezelf op komen?
Het word echt tijd dat er een flink bloedbad onder die kutmarokkanen word aangericht
Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
pi_96305720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.

* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96305963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.
Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.

Hoe win jij ?

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterSqueaky op 03-05-2011 19:01:04 ]
pi_96306170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:00:14 #216
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96306275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
pi_96306388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
Nah, nee. Het zijn onopgevoede rotjong die elkaar opstoken. Als die man geen homo was geweest dan hadden ze wel een andere reden gevonden of zijn buurman op de korrel genomen. Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij, en zoniet dan mag je toch verwachten dat de media dit even blijft volgen zodat de politie gedwongen is op te treden (lees: hun werk gewoon te doen). Het moet niet leuk meer zijn om mensen te treiteren, om wat voor reden dan ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96306574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.

PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
Faal van de eeuw.
pi_96306578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij
Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
pi_96306667
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.

Hoe win jij ?
Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken? :')
Faal van de eeuw.
pi_96306733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef huhggh het volgende:

[..]

Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken? :')
Niet. Maar in de nieuwe situatie win ik ook niet; terwijl jij claimt dat dan het probleem snel opgelost zou zijn.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:09:57 #222
13462 BansheeBoy
pi_96306768
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
Ah, jij weet alles al. Gewoon maar niks doen dus? :N

pi_96307249
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, jij weet alles al.
Duivel he ;)

Maar serieus: zijn er veel Marokkaanse ouders die homoseksuelen helemaal toppie vinden ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:20:04 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96307341
Nou of ze homoseksuelen geweldig vinden is nog niet eens zo het punt, maar ik heb het gevoel dat de ouders wel veel meer van goed fatsoen weten, en dáár gaat het om.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:25:21 #225
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96307624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef huhggh het volgende:

[..]

A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.

PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
Ik ben niet zozeer tegen vuurwapenbezit, maar als het doel is om wat straatjochies overhoop te gaan knallen gaat dat me toch net wat te ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')