Wow! Wat een mooi garen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:55 schreef trui het volgende:
m'n bol Noro is op, maar ik vind de shawl nog te klein, dus ik ga er nog een bij kopen zometeen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:42 schreef EsseEi het volgende:
FOto's van de kussens:
[ afbeelding ]
Kabelkussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Up-kussen!
De kleurtjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:55 schreef trui het volgende:
m'n bol Noro is op, maar ik vind de shawl nog te klein, dus ik ga er nog een bij kopen zometeen.
[ afbeelding ]
Hoop dat het duidelijk te zien is zo wordt het nu de andere kant en heb nog een andere roze badlaken gekocht en daar in licht roze een ander soort randje haken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef kruimel_20 het volgende:
Toverheks, hoe doe je dat bij de lakens? Maak je er dan eerst gaatjes in?
Die strik is echt geweldig!
En betreft die voering ben ik ook wel benieuwd. Ik wilde een fleecedekentje achter m'n dekentje maken maar weet niet goed hoe ik dat mooi krijg.
Op zaterdag 7 mei 2011 10:42 schreef EsseEi het volgende:
Op zaterdag 7 mei 2011 10:42 schreef EsseEi het volgende:
ja he. wel reteduur hoor.quote:
gewoon poeren en prikken in de rand met dunne haaknaald en als je de slag te pakken hebt prik je er met wat kracht zo een gaatje in, gelijk een vaste haken etc.etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef trui het volgende:
wat een leuk idee toverheks! ik ben ook wel benieuwd of je er dan eerst gaatjes moet maken.
[..]
ja he. wel reteduur hoor.maar goed, 't wordt wel erg mooi. hopelijk is m'n moeder er blij mee (komt voor nu even in plaats van dat vestje als verjaardagskado, dat wordt een langere termijn project). maar in de winkel hadden ze ook voorbeeld dingen hangen die gemaakt waren van dit garen die ik echt ronduit lelijk vond.
dus het is wel zaak om inderdaad een patroon te vinden waar het mooi bij uitkomt.
trovey, da's wel een leuk idee inderdaad.heb 't wel eens vaker gelezen. maar ik vrees dat ik er het geduld niet voor heb (al dat joinen).
whoa.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:03 schreef KarinvdB het volgende:
Ooooooooh die Noro shawl!!!![]()
![]()
Trui ben jaloers!
moet echt eens een spaarpotje gaan aanleggen voor mooi garen. Ga denk ik maar eens wat Royal Melange terugbrengen naar de winkel, heb ik al een beginnetje.
De UP is super gelukt zeg, petje af, heel erg leuk!!
Enne ik ben wel van de sieraden maken, alleen gehaakt nog nooit gedaan, erg leuk, moet ik onthouden die armband.
Ben alweer een eindje met m'n volgende shawl, de Half Granny (of eigenlijk de eerste, komen er vast nog meer, heerlijk relaxend patroon). Dit is dus helemaal met 1 hand gemaakt:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |