Zit dat wel lekker? Krijg je daar geen harde kont van? Qua uiterlijk is het wel een flinke vooruitgang.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef trovey het volgende:
Ik ben klaar met mijn poefhoes.![]()
Dit
[ afbeelding ]
is dit geworden
[ afbeelding ]
In één stuk gehaakt.
tjsa, ik ben een dekentje aan het haken met iets andere wol maar wel ongeveer even dik. Ik maak hem bij elkaar ook zoiets, en daar gaan ongeveer 20 bollen wol in zitten, misschien iets minder uiteindelijk (rond de 15 bollen kleur en 4 bollen witopvulling ertussen).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef lieke81 het volgende:
Ik ben van plan een granny dekentje te haken, en nu vroeg ik me af of iemand mij kon vertellen hoeveel bollen zeeman of wibra acryl daar gemiddeld in gaan. ( ongv. 1m bij 1,50) en euh.... eigenlijk had ik em in een rechthoek willen haken, rond om net als een square... hoe doe ik dat het handigst....
Ik weet zo snel niet meer van wie het was, maar wat zijn die dekentjes hier boven mooi... En dat theeserviesmooi zeg!
groot applaus deze is mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef trovey het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
is dit geworden
[ afbeelding ]
In één stuk gehaakt.
Tot wanneer kan er gestemd worden eigenlijk? 'k Zag dat zo snel niet staan, op die site (maar dat kan heel goed aan mij liggen, hoor).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef trui het volgende:
voor wie nog niet gestemd heeft (of nog een keer kan/wil stemmen): lucy (attic24) staat al bijna bovenaan!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef EsseEi het volgende:
Cool die poef!
1 kussen afnu de 2e...maar baal echt, ik heb die rode Up niet zo netjes aan elkaar gehaakt. Omdat ik er snel vanaf wou zijn ofzo :S maar zie nu dus kleurtjes tussen de blokjes in :S de ergste maar even overhechten...
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef Holyme het volgende:
Wat een leuke creaties hier allemaal!
Na het zien van de kattenspeeltjes van Spiegelei wou ik het toch ook maar 'ns gaan proberen, is ook weer 'ns wat anders dan borduren. Net bij het Kruidvat een haaksetje voor kinderen gehaald, als ik het dan leuk vind ga ik 'ns verder kijken naar soorten garen enzo
Stukken beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef trovey het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
is dit geworden
[ afbeelding ]
In één stuk gehaakt.
Dankje!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef Spiegelei het volgende:
@ Holyme: ik heb even een muisje gehaakt en het patroontje opgeschreven, zit in je PM. Succes ermee.
O haiquote:
oh heel makelijk, in de boord ( is altijd dubbelgestikt) met een haaknaald gaan poeren ( ik gebryuik wel dunne haaknaald ervoor) en dan een vaste gelijk haken, zo het hele eind, echt het gaat je lukken, is wel wrikken poeren en goed kijken je moet een beetje de ruimte er tussen schatten......nou dan heb je allemaal vaste erop dan leuk randje haken zolang je wil met een leuk uiteinde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef kruimel_20 het volgende:
Toverheks, hoe doe je dat bij de lakens? Maak je er dan eerst gaatjes in?
Die strik is echt geweldig!
En betreft die voering ben ik ook wel benieuwd. Ik wilde een fleecedekentje achter m'n dekentje maken maar weet niet goed hoe ik dat mooi krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |