pssst het is rechts klikkenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
DMV van links klikken op de foto en dan bij eigenschappen/properties te klikken de code te verkrijgenDeze hier plakken in je post en dan IMG tags erom zetten [ [url=http://-]afbeelding[/url] ]
Het houtwerk schuren en lakken met blanke lak. Het roestwerk van het ijzerwerk (dat is toch roest?) afhalen door te schuren/staalborstel gebruiken en dan een speciale grondverf die ook over roestig ijzer kan (ben even de naam van het spul kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Klusster_uit_België het volgende:
Hallo,
ik heb als nieuwjaarscadeau voor mijn petekindje deze oude schoolbank gekocht.
En zou 'em graag opkalefateren tegen dan. Maar heb geen idee hoe eraan te beginnen.
Ik zou het ijzeren onderframe graag in wit schilderen, en al het hout op een of andere manier heropfrissen, en houtkleur behouden.
Iemand een idee?
En hoe krijg ik in godsnaam die foto hierin? :-)
http://nl.kapaza.be/belgi(...)-stuks--52419183.htm
[ afbeelding ]
mag best, zolang het maar weer in oude staat gebracht kan worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef sararaats het volgende:
ik heb echt een mottige keuken maar omdat het een huurstudiootje is mag ik er niets aan doen.
ik zag hier iets met stickers op de kastjes, misschien ga ik dat toch doen
En soms mag het zelfs als het een verbetering is. Maar studio klinkt als iets voor studenten en dan zullen ze wel niet zo happig zijn op echte veranderingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef loecje het volgende:
[..]
mag best, zolang het maar weer in oude staat gebracht kan worden.
Heel gaaf! Supermooi gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef trui het volgende:
ik heb een IKEA poefje/voetenbankje omhaakt. ik heb geen duidelijke voor-foto, maar wel een in-progress fotootje. hij was eerst zwart / donkerblauw.
met losse bovenkant en zijkant-in-de-maak
[ afbeelding ]
eindresultaat
[ afbeelding ]
de onderkant (met strik zodat je de hoes er ook weer af kunt halen)
[ afbeelding ]
Ik vind het zo jammer dat ze deze niet meer hebben bij IKEAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |