abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 17:03:03 #151
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_81835274
heb me ook laten inspireren door de beblikte keukenkastjes. Ik ga het met de keukenmuur doen want die muur is zo lelijk dat tegelen waarschijnlijk niet eens mooi wordt.
Net terug van de toko voor allerhande obscuur blikvoer, dus als ik genoeg heb zal ik het resultaat hier wel posten
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 24 mei 2010 @ 17:07:24 #152
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81835423
Oew, leuk topic

Mijn gepimpte lamp.

Van:

Naar:

En van (met een door de katten afgeklauwd donkerblauw stofje):

Naar (onderkant moet nog afgewerkt worden):
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 24 mei 2010 @ 18:54:12 #153
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_81839195
Leuke lamp MissMSX, heb je dat met stof gedaan?
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:33:26 #154
17979 MissMSX
Knightmare
pi_81840784
Behang van Studio Pip
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_81975100
hi, ik heb een oud kastje van eiken dat ik op wil knappen. Is er een verschil tussen geloogd en gelakt? Ik weet niet niet wat geloogd is en hoe ik kan zien of mijn kastje dat ook is. Vanwege de juiste behandeling he... kan iemand dat uitleggen?
pi_81978257
Ik heb hier een fauteuil staan welke binnenkort weg moet. iemand intresse?
Het lijkt op deze http://static.marktplaza.be/images/1/1/7668801.jpg, alleen dan zwart leer en blank gelakt hout. Op te halen in Den Haag. Heeft duidelijk een opknapbeurt nodig

Edit: een foto:

[ Bericht 16% gewijzigd door Mute_Me op 27-05-2010 17:47:50 ]
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_81979187
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef maok het volgende:
Idee voor de keuken, maar misschien dat je het wat druk vind, ik wil
het nog een keer in mijn eigen keuken gaan maken.
Het zijn etiketten en plat geslagen blikjes:

Misschien wat laat maar ik merkte het topic nu pas op.

Ik vind dat je huis rust moet uitstralen als je erin komt.
Al die new-age/flowerpower drukte die je woning moeten
opfleuren is leuk voor een tv aflevering maar in de praktijk
als je van je werk komt( met alle drukte) lijkt mij dat je niet
weer die drukte van buiten en van je werk meeneemt.

Dan wil je ontspannen en je zelf tot rust laten komen en zijn
dus schreeuwerige wanden,deuren,keukens,meubels met
felle kleuren uit den boze.

Dat denk ik,maar ja, wie ben ik
75 topics = FIN
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:13:43 #158
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_81979487
ik hou juist wel van een kleurrijk en ietwat rommelig huis.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:23:56 #159
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81979812
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef Mute_Me het volgende:
Ik heb hier een fauteuil staan welke binnenkort weg moet. iemand intresse?
Het lijkt op deze http://static.marktplaza.be/images/1/1/7668801.jpg, alleen dan zwart leer en blank gelakt hout. Op te halen in Den Haag. Heeft duidelijk een opknapbeurt nodig

Edit: een foto:
[ afbeelding ]
Jammer dat je wat ver weg woont, anders had ik hem graag als projectje gehad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_81990047
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:23 schreef maok het volgende:

[..]

Jammer dat je wat ver weg woont, anders had ik hem graag als projectje gehad

Same here
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:32:32 #161
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_82001795
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:05 schreef FP128 het volgende:

[..]

Misschien wat laat maar ik merkte het topic nu pas op.

Ik vind dat je huis rust moet uitstralen als je erin komt.
Al die new-age/flowerpower drukte die je woning moeten
opfleuren is leuk voor een tv aflevering maar in de praktijk
als je van je werk komt( met alle drukte) lijkt mij dat je niet
weer die drukte van buiten en van je werk meeneemt.

Dan wil je ontspannen en je zelf tot rust laten komen en zijn
dus schreeuwerige wanden,deuren,keukens,meubels met
felle kleuren uit den boze.

Dat denk ik,maar ja, wie ben ik
Ik denk dat ieder zo zijn eigen idee heeft hoe hij zich thuis wilt voelen. Voor de ene is dat een witte doos, de ander heeft liever een kakofonie aan kleuren. De meesten zullen ergens tussen in zitten. De truck is het om in zo'n verhouding te hebben dat je er enerzijds door geprikkeld word om je thuis zijn te ontplooien, en anderzijds je ontspanning te krijgen. Die keuken die jij qoute vind ik totaal geweldig, heb mijn keuken ook wel druk en bond. (heb een hele muur vol koektrommels) maar als ik op de bank zit wordt ik omringt door beige en groentinten, met de meubelstijl waar ik van hous, met de spulletjes die mij goede herrinneringen geven. Daar is waar ik weer mijn rustpunt haal. In mijn keuken is er meer ruimte voor een creatieve geest :p
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_82337590
Oooo leuk! Ik ga inspiratie zoeken voor deze tafel en 4 stoelen (iets met wit en roze..)

Dit is dus voor

pi_82341511
Leuke stoeltjes! Ik stem in ieder geval voor een paar nieuwe tafelpoten
pi_82342839
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuke stoeltjes! Ik stem in ieder geval voor een paar nieuwe tafelpoten
En nieuwe stoelpoten met een wat bredere basis zodat ze wel rechtop blijven staan
pi_82361344
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:03 schreef P.F het volgende:
Oooo leuk! Ik ga inspiratie zoeken voor deze tafel en 4 stoelen (iets met wit en roze..)

Dit is dus voor

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha leuk. Wenckebachweg?
pi_85671521
Ben al heel lang meelezer hier. Nu heb ik me toch maar even geregistreerd om te laten zien waartoe de leuke tafel uit het eerste topic mij heeft geïnspireerd:

Omdat ik ansichtkaarten (karton, dus dik) heb gebruikt, heb ik ervoor gekozen de tafel niet te lakken maar er een glasplaat op te leggen. Deze moet aan de randen nog even worden afgekit, zodat er geen vuil onder kan komen.
pi_85684126

deze wilde ik ook wit verven en opnieuw bekleden. Maar kom er niet aan toe , dus wie ze over wil nemen kan me PM-en. het zijn er 4.
pi_85700116
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef saaw het volgende:
Ik ben al weken aan het nadenken over een grote lamp voor op mn slaapzolder [met hoog puntdak dus] en kwam gister op ikeahack het volgende tegen
[ afbeelding ][ afbeelding ]

en nu ben ik meteen helemaal verliefd O+

De lamp zelf is geen probleem, het is een regolit van IKEA en ik dacht om dan voor de grootse maat te gaan: 60cm [kost maar ¤5,- geloof ik trouwens, echt bizar weinig]
[ afbeelding ]
En een grote hoeveelheid paraplutjes moet ook wel te vinden zijn lijkt me [blokker ofzo denk ik]

Nu staat het volgende er bij:
[..]

Het lijmen lijkt me sowieso een beter idee dan het prikken maar nu vroeg ik me af wat voor lijm handig is. Ik dacht aan doodgewone kinderlijm of anders spuitlijm maar misschien dat iemand hier nog briljante ideen heeft.

Ga hem vrijdag maken denk ik dus foto's volgen tegen die tijd wel.
hier ben ik nu mee bezig :Y
pi_85725513
ik zou de stokjes eraf halen en dan idd met spuitlijm...maar mooi uitlijnen is denk wel ff het nadeken waard...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:48:21 #170
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_85725961
Ik heb toen ook de stokjes kortgeknipt en met spuitlijm gedaan. Nu [ruim een jaar later dus] beginnen ze wel een beetje los te laten.
En heb ze niet echt uitgelijnd toen, mijne is ook niet helemaal vol zoals die op het voorbeeld en heb eigenlijk gewoon maar wat gedaan.
an urge to help mankind overcomes me
pi_85731614
vergeten foto te maken :(

ik heb de stokjes korter geknipt. een stukje schilderstape op de lamp voor stevigheid (zonder scheurde het gat steeds groter) en hierdoor een gaatje geprikt met een stukje dat ik had afgeknipt.
parapluutje erdoor gestoken en aan de binnenkant een smal strookje schilderstape om het stokje zodat deze niet naar buiten schuift.
wel veel prutswerk maar werkte allemaal goed. het enige wat ik bij mn eigen lamp anders denk te gaan doen is de strookjes waarmee de paraplu word open gehouden eraf knip(geen idee hoe ik dit beter moet uitleggen). ik weet niet of dat een goed idee is maar nu zitten sommige parapluutjes niet vlak tegen de lamp aan.

edit: ff snel met paint; dit rode gearceerde gedeelte denk ik weg te knippen. http://img46.imageshack.us/img46/9061/609893071273b2a9d0d.jpg

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 26-08-2010 15:01:17 ]
pi_85796016
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef saaw het volgende:
Ik ben al weken aan het nadenken over een grote lamp voor op mn slaapzolder [met hoog puntdak dus] en kwam gister op ikeahack het volgende tegen
[ afbeelding ][ afbeelding ]

en nu ben ik meteen helemaal verliefd O+

De lamp zelf is geen probleem, het is een regolit van IKEA en ik dacht om dan voor de grootse maat te gaan: 60cm [kost maar ¤5,- geloof ik trouwens, echt bizar weinig]
[ afbeelding ]
En een grote hoeveelheid paraplutjes moet ook wel te vinden zijn lijkt me [blokker ofzo denk ik]

Nu staat het volgende er bij:
[..]

Het lijmen lijkt me sowieso een beter idee dan het prikken maar nu vroeg ik me af wat voor lijm handig is. Ik dacht aan doodgewone kinderlijm of anders spuitlijm maar misschien dat iemand hier nog briljante ideen heeft.

Ga hem vrijdag maken denk ik dus foto's volgen tegen die tijd wel.
ik zag die lamp met rechte lijnen net in de xenos voor 1.99
ik was ook iets van 2 euro voor de paraplutjes kwijt(blokker).
dus voor 4 euro heb je een lampenkap.
  maandag 11 oktober 2010 @ 03:59:33 #173
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_87407750
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:

Van ikea:

die heb ik :o
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_89753728
Helleuw.. Jammer dat dit forum een beetje stil ligt, ik ga volgende week samenwonen en heb er de afgelopen weken veel ideeën opgedaan!

Ik heb me vorige week op een dressoir gestort, was gratis op te halen bij m'n tante. Enige nadeel is dat dat ding echt héél zwaar is en een trap op moet tijdens de verhuizing, maar goed..

En zo is ie geworden.. Eerst licht geschuurd, daarna twee lagen witte grondverf en afgewerkt met witte hoogglans verf. De handgreepjes en deurknoppen heb ik zilver gespoten.

pi_89754382
zjenien, super geworden!!!1
pi_89756259
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef zjenien85 het volgende:
Helleuw.. Jammer dat dit forum een beetje stil ligt, ik ga volgende week samenwonen en heb er de afgelopen weken veel ideeën opgedaan!

Ik heb me vorige week op een dressoir gestort, was gratis op te halen bij m'n tante. Enige nadeel is dat dat ding echt héél zwaar is en een trap op moet tijdens de verhuizing, maar goed..

[ link | afbeelding ]

En zo is ie geworden.. Eerst licht geschuurd, daarna twee lagen witte grondverf en afgewerkt met witte hoogglans verf. De handgreepjes en deurknoppen heb ik zilver gespoten.

[ link | afbeelding ]
Hartstikke leuk! :Y
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89758095
Ben nu bezig met het volgende project! Een salontafel annex kist, via Marktplaats, voor 20 euri..

Wordt ook wit met zilver.. Zullen velen wel zonde vinden, but I don't care. ;)
pi_89891223
Jaja, hij is klaar..

Voor:

Na:

Ben er blij mee! Handig als bijzettafeltje, en er kan héél veel zooi in..!
pi_89906375
^O^ Helemaal leuk geworden!
pi_89908320
Leuk geworden zeg! Ik vind 'm nu juist veel mooier :Y
pi_89908546
Ja, ik ook (goh).. Maar die kist heeft toch een beetje een western-idee, en daar past hoogglans wit en zilver natuurlijk niet echt bij, haha.. De 50-plussers in m'n omgeving begonnen nogal te steigeren toen ik zei dat ik 'm wit ging maken. ;) Maar die vinden 'm nu tóch ook wel mooi geworden.
pi_90006667
Hallo,

ik heb als nieuwjaarscadeau voor mijn petekindje deze oude schoolbank gekocht.
En zou 'em graag opkalefateren tegen dan. Maar heb geen idee hoe eraan te beginnen.
Ik zou het ijzeren onderframe graag in wit schilderen, en al het hout op een of andere manier heropfrissen, en houtkleur behouden.
Iemand een idee?

En hoe krijg ik in godsnaam die foto hierin? :-)

http://nl.kapaza.be/belgi(...)-stuks--52419183.htm

[ Bericht 16% gewijzigd door Ml-etje op 16-12-2010 17:34:51 ]
pi_90007703
DMV van links klikken op de foto en dan bij eigenschappen/properties te klikken de code te verkrijgen :) Deze hier plakken in je post en dan IMG tags erom zetten [img]http://-[/img]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 december 2010 @ 17:56:41 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90008468
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
DMV van links klikken op de foto en dan bij eigenschappen/properties te klikken de code te verkrijgen :) Deze hier plakken in je post en dan IMG tags erom zetten [ [url=http://-]afbeelding[/url] ]
pssst het is rechts klikken :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 18:36:13 #185
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 18:59:00 #186
240917 Mula
pi_90053871
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Klusster_uit_België het volgende:
Hallo,

ik heb als nieuwjaarscadeau voor mijn petekindje deze oude schoolbank gekocht.
En zou 'em graag opkalefateren tegen dan. Maar heb geen idee hoe eraan te beginnen.
Ik zou het ijzeren onderframe graag in wit schilderen, en al het hout op een of andere manier heropfrissen, en houtkleur behouden.
Iemand een idee?
En hoe krijg ik in godsnaam die foto hierin? :-)

http://nl.kapaza.be/belgi(...)-stuks--52419183.htm

[ afbeelding ]
Het houtwerk schuren en lakken met blanke lak. Het roestwerk van het ijzerwerk (dat is toch roest?) afhalen door te schuren/staalborstel gebruiken en dan een speciale grondverf die ook over roestig ijzer kan (ben even de naam van het spul kwijt }:| ) en dan gewoon aflakken met een lakverf. Waarschijnlijk is het minder werk dan je denkt. ;)
pi_90120811
Hey,
bedankt voor de tips. Ik begin er morgen aan. Als 'ie af is laat ik het wel effe zien.
Groetjes
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 11:56:21 #188
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 9 januari 2011 @ 12:11:16 #189
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_91060049
We zijn verhuisd! :) thanx voor the present!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_91063925
ik heb echt een mottige keuken maar omdat het een huurstudiootje is mag ik er niets aan doen.

ik zag hier iets met stickers op de kastjes, misschien ga ik dat toch doen ;)
Werewolf
pi_91063977
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef sararaats het volgende:
ik heb echt een mottige keuken maar omdat het een huurstudiootje is mag ik er niets aan doen.

ik zag hier iets met stickers op de kastjes, misschien ga ik dat toch doen ;)
mag best, zolang het maar weer in oude staat gebracht kan worden.
pi_91077302
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef loecje het volgende:

[..]

mag best, zolang het maar weer in oude staat gebracht kan worden.
En soms mag het zelfs als het een verbetering is. Maar studio klinkt als iets voor studenten en dan zullen ze wel niet zo happig zijn op echte veranderingen.

Ik heb mijn keukenkastjes 'gekaft' waardoor ze wat vrolijker zijn en de beige tegeltjes heb ik beplakt met wit plastic waardoor het wat frisser oogt. (ook een huurstudio)
pi_91146282
Ik heb dit weekend mijn televisiemeubeltje en mijn kledingkast een opknapbeurt gegeven samen met mijn vriend :D

Ik zal morgen even wat foto's plaatsen :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:09:51 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91152045
ik heb een IKEA poefje/voetenbankje omhaakt. ik heb geen duidelijke voor-foto, maar wel een in-progress fotootje. hij was eerst zwart / donkerblauw.

met losse bovenkant en zijkant-in-de-maak

eindresultaat

de onderkant (met strik zodat je de hoes er ook weer af kunt halen)
in de haak.
pi_91174790
Trui wat een geweldig project! Ik word helemaal vrolijk van al die kleurtjes!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_91181112
Oh die poef O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:18:25 #197
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_91379809
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef trui het volgende:
ik heb een IKEA poefje/voetenbankje omhaakt. ik heb geen duidelijke voor-foto, maar wel een in-progress fotootje. hij was eerst zwart / donkerblauw.

met losse bovenkant en zijkant-in-de-maak
[ afbeelding ]

eindresultaat
[ afbeelding ]

de onderkant (met strik zodat je de hoes er ook weer af kunt halen)
[ afbeelding ]
Heel gaaf! Supermooi gedaan! :Y
pi_91522023
Zo, mijn tv-meubeltje is nagenoeg klaar *O*
Mijn vader had het meubeltje ooit voor me gemaakt. Hij heeft al gefungeerd als salontafeltje, en nu is het mijn tv-meubeltje :D Hij heeft nog wieltjes ook, dus kan hem makkelijk verplaatsen.
Ik heb besloten dat ie wel aan een opknapbeurt toe was. Hij was namelijk nog niet geschilderd :P Het leek me ook een leuk idee om het blad te beleggen met stukgeslagen tegeltjes.
Vorig weekend hebben mijn vriend en ik em samen beschilderd en afgelopen weekend hebben we hem betegeld :D

Tafeltje met de grondverf erop

Binnenkant en zijkanten beschilderen met zwarte hoogglansverf

Klaar met zwartverven :D Latjes eropgespijkerd

Latjes ook geschilderd

Stukgeslagen tegeltjes O-)

Tegeltjes erop :D *O*

Papa bood me aan om te voegen :@

Klaaaaaar! :D

Moet alleen de tegeltjes nog even wassen en dan is ie echt af O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_91531478
@DjinN: oehhh, I like! Leuk met die tegeltjes-mozaïek.. Daar wil ik me ook nog wel een keer aan wagen!

Die poef met gehaakte hoes is ook super! Schattig man!
  maandag 4 april 2011 @ 01:26:16 #200
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_95009398
Ja ik vind het zinvol, er waren namelijk een aantal mensen met leuke ideeen! Verras me!

Ik heb binnenkort zelf ook iets om te posten!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')