Misschien wat laat maar ik merkte het topic nu pas op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef maok het volgende:
Idee voor de keuken, maar misschien dat je het wat druk vind, ik wil
het nog een keer in mijn eigen keuken gaan maken.
Het zijn etiketten en plat geslagen blikjes:
Jammer dat je wat ver weg woont, anders had ik hem graag als projectje gehadquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef Mute_Me het volgende:
Ik heb hier een fauteuil staan welke binnenkort weg moet. iemand intresse?
Het lijkt op deze http://static.marktplaza.be/images/1/1/7668801.jpg, alleen dan zwart leer en blank gelakt hout. Op te halen in Den Haag. Heeft duidelijk een opknapbeurt nodig
Edit: een foto:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Same herequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:23 schreef maok het volgende:
[..]
Jammer dat je wat ver weg woont, anders had ik hem graag als projectje gehad
Ik denk dat ieder zo zijn eigen idee heeft hoe hij zich thuis wilt voelen. Voor de ene is dat een witte doos, de ander heeft liever een kakofonie aan kleuren. De meesten zullen ergens tussen in zitten. De truck is het om in zo'n verhouding te hebben dat je er enerzijds door geprikkeld word om je thuis zijn te ontplooien, en anderzijds je ontspanning te krijgen. Die keuken die jij qoute vind ik totaal geweldig, heb mijn keuken ook wel druk en bond. (heb een hele muur vol koektrommels) maar als ik op de bank zit wordt ik omringt door beige en groentinten, met de meubelstijl waar ik van hous, met de spulletjes die mij goede herrinneringen geven. Daar is waar ik weer mijn rustpunt haal. In mijn keuken is er meer ruimte voor een creatieve geest :pquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:05 schreef FP128 het volgende:
[..]
Misschien wat laat maar ik merkte het topic nu pas op.
Ik vind dat je huis rust moet uitstralen als je erin komt.
Al die new-age/flowerpower drukte die je woning moeten
opfleuren is leuk voor een tv aflevering maar in de praktijk
als je van je werk komt( met alle drukte) lijkt mij dat je niet
weer die drukte van buiten en van je werk meeneemt.
Dan wil je ontspannen en je zelf tot rust laten komen en zijn
dus schreeuwerige wanden,deuren,keukens,meubels met
felle kleuren uit den boze.
Dat denk ik,maar ja, wie ben ik
En nieuwe stoelpoten met een wat bredere basis zodat ze wel rechtop blijven staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuke stoeltjes! Ik stem in ieder geval voor een paar nieuwe tafelpoten
Ha leuk. Wenckebachweg?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:03 schreef P.F het volgende:
Oooo leuk! Ik ga inspiratie zoeken voor deze tafel en 4 stoelen (iets met wit en roze..)
Dit is dus voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ben ik nu mee bezigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef saaw het volgende:
Ik ben al weken aan het nadenken over een grote lamp voor op mn slaapzolder [met hoog puntdak dus] en kwam gister op ikeahack het volgende tegen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en nu ben ik meteen helemaal verliefd
De lamp zelf is geen probleem, het is een regolit van IKEA en ik dacht om dan voor de grootse maat te gaan: 60cm [kost maar ¤5,- geloof ik trouwens, echt bizar weinig]
[ afbeelding ]
En een grote hoeveelheid paraplutjes moet ook wel te vinden zijn lijkt me [blokker ofzo denk ik]
Nu staat het volgende er bij:
[..]
Het lijmen lijkt me sowieso een beter idee dan het prikken maar nu vroeg ik me af wat voor lijm handig is. Ik dacht aan doodgewone kinderlijm of anders spuitlijm maar misschien dat iemand hier nog briljante ideen heeft.
Ga hem vrijdag maken denk ik dus foto's volgen tegen die tijd wel.
ik zag die lamp met rechte lijnen net in de xenos voor 1.99quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef saaw het volgende:
Ik ben al weken aan het nadenken over een grote lamp voor op mn slaapzolder [met hoog puntdak dus] en kwam gister op ikeahack het volgende tegen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en nu ben ik meteen helemaal verliefd
De lamp zelf is geen probleem, het is een regolit van IKEA en ik dacht om dan voor de grootse maat te gaan: 60cm [kost maar ¤5,- geloof ik trouwens, echt bizar weinig]
[ afbeelding ]
En een grote hoeveelheid paraplutjes moet ook wel te vinden zijn lijkt me [blokker ofzo denk ik]
Nu staat het volgende er bij:
[..]
Het lijmen lijkt me sowieso een beter idee dan het prikken maar nu vroeg ik me af wat voor lijm handig is. Ik dacht aan doodgewone kinderlijm of anders spuitlijm maar misschien dat iemand hier nog briljante ideen heeft.
Ga hem vrijdag maken denk ik dus foto's volgen tegen die tijd wel.
Hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef zjenien85 het volgende:
Helleuw.. Jammer dat dit forum een beetje stil ligt, ik ga volgende week samenwonen en heb er de afgelopen weken veel ideeën opgedaan!
Ik heb me vorige week op een dressoir gestort, was gratis op te halen bij m'n tante. Enige nadeel is dat dat ding echt héél zwaar is en een trap op moet tijdens de verhuizing, maar goed..
[ link | afbeelding ]
En zo is ie geworden.. Eerst licht geschuurd, daarna twee lagen witte grondverf en afgewerkt met witte hoogglans verf. De handgreepjes en deurknoppen heb ik zilver gespoten.
[ link | afbeelding ]
pssst het is rechts klikkenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
DMV van links klikken op de foto en dan bij eigenschappen/properties te klikken de code te verkrijgenDeze hier plakken in je post en dan IMG tags erom zetten [ [url=http://-]afbeelding[/url] ]
Het houtwerk schuren en lakken met blanke lak. Het roestwerk van het ijzerwerk (dat is toch roest?) afhalen door te schuren/staalborstel gebruiken en dan een speciale grondverf die ook over roestig ijzer kan (ben even de naam van het spul kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Klusster_uit_België het volgende:
Hallo,
ik heb als nieuwjaarscadeau voor mijn petekindje deze oude schoolbank gekocht.
En zou 'em graag opkalefateren tegen dan. Maar heb geen idee hoe eraan te beginnen.
Ik zou het ijzeren onderframe graag in wit schilderen, en al het hout op een of andere manier heropfrissen, en houtkleur behouden.
Iemand een idee?
En hoe krijg ik in godsnaam die foto hierin? :-)
http://nl.kapaza.be/belgi(...)-stuks--52419183.htm
[ afbeelding ]
mag best, zolang het maar weer in oude staat gebracht kan worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef sararaats het volgende:
ik heb echt een mottige keuken maar omdat het een huurstudiootje is mag ik er niets aan doen.
ik zag hier iets met stickers op de kastjes, misschien ga ik dat toch doen
En soms mag het zelfs als het een verbetering is. Maar studio klinkt als iets voor studenten en dan zullen ze wel niet zo happig zijn op echte veranderingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef loecje het volgende:
[..]
mag best, zolang het maar weer in oude staat gebracht kan worden.
Heel gaaf! Supermooi gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef trui het volgende:
ik heb een IKEA poefje/voetenbankje omhaakt. ik heb geen duidelijke voor-foto, maar wel een in-progress fotootje. hij was eerst zwart / donkerblauw.
met losse bovenkant en zijkant-in-de-maak
[ afbeelding ]
eindresultaat
[ afbeelding ]
de onderkant (met strik zodat je de hoes er ook weer af kunt halen)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |