Very nice!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef intensity het volgende:
[ afbeelding ]
Het resultaat na aankoop van twee stoelen bij de beurs. Allebei helemaal laten strippen en opnieuw
laten bekleden. Ben er zelf erg tevreden over, mooie sterke stof (25000 toeren) de 'prints' zijn ingeweven
en liggen op de stof zo lijkt het.
Waaromm koop je niet gewoon stippeltjes tafelzeil en lijm?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef Stiemie het volgende:
Nou da's ook niet leukEr staat dat ze de stippenfolie erkopen bij kitch kitchen, maar die hebben het dus niet... Vrijdag maar eens de sprookjeskamer proberen
Kijk ook eens op Marktplaats! Daar wordt het ook vaak aangeboden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef Stiemie het volgende:
Nou da's ook niet leukEr staat dat ze de stippenfolie erkopen bij kitch kitchen, maar die hebben het dus niet... Vrijdag maar eens de sprookjeskamer proberen
Ik zou iets van metaalverf pakken van Hammerite. Vooral vanwege eventueel roestgevaar. En dan met een spuitbus in meerdere dunne laagjes aanbrengenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik kan een topic openen, maar ik denk dat ik het net zo goed hier kan posten.
Ik wil graag mijn koelkast schilderen. Wat voor soort verf zou ik het beste kunnen gebruiken? Radiatorverf? Of iets anders?
Niet schuren; hij is zeer waarschijnlijk gepolitoerd, dus eerst ff testen of je het met alcohol eraf krijgt. Met schuren beschadig je het fineer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef Patricia1982 het volgende:
Deel 2 net gevonden dus plaats mijn opknap meubel er ook ffies tussen
ik heb dit tafeltje gekregen.
[ afbeelding ]
wie heeft er ervaring mee om dit op te knappen??
denk dat een soort van notenhout is. er zitten barsten op het tafelblad, verder wel in gode staat.
Moet ik t eerst voorbehandelen voordat ik kan schuren of kan ik gewoon meteen gaan schuren? en met welke korrel?
daarna in de grondverf en daarna in de gewenste kleur spuiten enof verven??
Is de kleur zilver goed te schilderen of is het beter om die kleur te spuiten?
als je echt oud wil opknappen zou ik op MP kijken, soms staan er super leuke dingen tussen, gewoon goed onderhandelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
sugar, die tafel![]()
hmm nu wil ik een oude tafel om te pimpen...heb alleen maar nieuw spul hier staan, balen
Het lijmen lijkt me sowieso een beter idee dan het prikken maar nu vroeg ik me af wat voor lijm handig is. Ik dacht aan doodgewone kinderlijm of anders spuitlijm maar misschien dat iemand hier nog briljante ideen heeft.quote:there are 2 ways to skin this lamp.
1. lil jammer trimmed about half the stick off the umbrellas, poked them into the ikea paper lantern (i'm guessing it's the ikea regolit) and rolled the sticks in scotch tape from the inside to stop them from falling out.
2. a craftster reader suggested applying glue on the underside of the umbrellas, sticking them through and cutting away the stems from inside. use low-heat glue as white glue won't cut it for thin paper and hot glue just burns through.
Makro, als je iemand met een pas kent natuurlijk (of je hebt er zelf een)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef saaw het volgende:
En een grote hoeveelheid paraplutjes moet ook wel te vinden zijn lijkt me [blokker ofzo denk ik]
Nu staat het volgende er bij:
[..]
Het lijmen lijkt me sowieso een beter idee dan het prikken maar nu vroeg ik me af wat voor lijm handig is. Ik dacht aan doodgewone kinderlijm of anders spuitlijm maar misschien dat iemand hier nog briljante ideen heeft.
Ga hem vrijdag maken denk ik dus foto's volgen tegen die tijd wel.
Heb je "alleen" de kussens gedaan of de rest (rug- en armleuning etc) ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef -sabine- het volgende:
Me bank opnieuw bekleed.
Eindelijk.
[ afbeelding ]
Stond al wel in naaitopik, maar past hier ook wel.
Sowieso een goeie slag gemaakt dit jaar.
Overal nieuwe vloeren. Behalve de keuken.
Alles is van zwart naar wit en antraciet geverfd, behalve de keuken.
Die komt volgend jaar.
Alles dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je "alleen" de kussens gedaan of de rest (rug- en armleuning etc) ook?![]()
als ik alleen de kussens al zelf zou doen zouden die op een flodderige aardappelzak lijken, ik vind het dus sowieso al razend knap!
Goed joh!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Alles dus
Tis dat ik niet meer tijd heb,. kzou graag meer maken.
Thanx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |