whoa.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:03 schreef KarinvdB het volgende:
Ooooooooh die Noro shawl!!!![]()
![]()
Trui ben jaloers!
moet echt eens een spaarpotje gaan aanleggen voor mooi garen. Ga denk ik maar eens wat Royal Melange terugbrengen naar de winkel, heb ik al een beginnetje.
De UP is super gelukt zeg, petje af, heel erg leuk!!
Enne ik ben wel van de sieraden maken, alleen gehaakt nog nooit gedaan, erg leuk, moet ik onthouden die armband.
Ben alweer een eindje met m'n volgende shawl, de Half Granny (of eigenlijk de eerste, komen er vast nog meer, heerlijk relaxend patroon). Dit is dus helemaal met 1 hand gemaakt:
[ link | afbeelding ]
ik weet 't ook niet, wanneer de sluitingsdatum is. maar er zijn nog slechts 20 stemmen verschil met nr.1!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:10 schreef Eska het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden eigenlijk? 'k Zag dat zo snel niet staan, op die site (maar dat kan heel goed aan mij liggen, hoor).
Ik heb zelf al gestemd uiteraard. En ik heb vriendlief vriendelijk gesommeerd ook even te stemmen. Maar het gaat blijkbaar op IP-nummer, want die stem werd niet 'gepakt'. Hij heeft nu beloofd dat hij het maandag vanaf z'n werk zal doen.(als dat dan nog kan tenminste?)
Lucy moet gewoon bovenaan komen!
Dan maar hard hopen dat er maandag iig nog gestemd mag worden. En wie weet gaat m'n lief dan wel de beslissende stem uitbrengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef trui het volgende:
ik weet 't ook niet, wanneer de sluitingsdatum is. maar er zijn nog slechts 20 stemmen verschil met nr.1!
ben jij nog iets aan 't haken trouwens?
Multi inzetbaar dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:24 schreef MissN het volgende:
Oja Marjo gister heeft er een gast al dankbaar gebruik gemaakt van de dekenen ik lig er ook regelmatig onder te slapen op de bank
wow, wat ga je hard! en dat met slechts 1 bruikbare arm/hand!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:03 schreef KarinvdB het volgende:
Ooooooooh die Noro shawl!!!![]()
![]()
Trui ben jaloers!
moet echt eens een spaarpotje gaan aanleggen voor mooi garen. Ga denk ik maar eens wat Royal Melange terugbrengen naar de winkel, heb ik al een beginnetje.
De UP is super gelukt zeg, petje af, heel erg leuk!!
Enne ik ben wel van de sieraden maken, alleen gehaakt nog nooit gedaan, erg leuk, moet ik onthouden die armband.
Ben alweer een eindje met m'n volgende shawl, de Half Granny (of eigenlijk de eerste, komen er vast nog meer, heerlijk relaxend patroon). Dit is dus helemaal met 1 hand gemaakt:
[ link | afbeelding ]
had ik hier toch helemaal overheen gekeken, wat superleuk allemaal zeg! maar ik heb nog niet alle groenten gedefinieerd, wat is dat donkergroene bij de radijs? en die grijze dingen, zijn dat champignons?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef Inu het volgende:
Ik had nog een foto gemaakt van het projectje met mn collega's voor de samenstellers van de biologische groentetas die een babytje krijgen:
Ik heb de prei en mais gemaakt, mn ene collega de rest van de groenten en de andere collega het leren tasje
Dat donkergroene is nog gewoon het plantje van de radijs en die grijze zijn idd champignonsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef trui het volgende:
[..]
had ik hier toch helemaal overheen gekeken, wat superleuk allemaal zeg! maar ik heb nog niet alle groenten gedefinieerd, wat is dat donkergroene bij de radijs? en die grijze dingen, zijn dat champignons?
Dat had ik ook, maar dan doe ik ze aan de randquote:Op zondag 8 mei 2011 15:39 schreef trui het volgende:
leuke blommen ook! maar pas wel op, sommige van je bloemen hebben 13 blaadjes. kan lastig zijn als je ze aan elkaar wil maken.
van die glazen bloempotten omgehaakt zoiets, zag ze voorbij hier komen erg leuk, leuk in de kleuren van de buitenkeuken, ja ik roep maar watquote:Op zondag 8 mei 2011 18:25 schreef Inu het volgende:
Moederdag is bij ons een week verschoven ivm de vakantie van mn ouders en zus, maar ik ben nu hard op zoek naar een kado... Hier ideeën? Mijn ouders hebben net een hele gave buitenkeuken laten maken en mn moeder heeft allerlei vintage dingen om hem in te richten, dus iets wat daarbij past? Of misschien zomerse onderzetters, want de mooie tafel mag niet vies worden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |