quote:
nee komt nogquote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Ze hebben de avond overgeslagen. Dikke complot gewoon
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Ze hebben de avond overgeslagen. Dikke complot gewoon
quote:
Foto van zijn tieten nemenquote:
quote:
en dat voor een modeontwerpsterquote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ahja de outfits waarbij Jo zo ontzettend complimenteus was tegen Sharon.![]()
hou het scanmantopic maar in de gatenquote:
Je kijkt voor het eerst?quote:
Tsja dit is niet voordelig voor d'r label he, dit is waar ze op beoordeelt word aldus haarzelf.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
Valt wel mee toch? Eerst Jo die kleding maken, dan die kleding krijgen, dan de uitslag, dan Jo janken?quote:
Ik schrik me dood als Mo een keer niet jankt/sago kijkt/ mjah zegt/jankt/ een steek onder water geeft/jankt/ stookt met andere woorden als ze eens vriendelijk/eerlijk/lief doet of oprecht laxcht ipv dat sneaky neplachjequote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mo kijkt de halve uitzending al verongelijkt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Ik schrik me dood als Mo een keer niet jankt/sago kijkt/ mjah zegt/jankt/ een steek onder water geeft/jankt/ stookt met andere woorden als ze eens vriendelijk/eerlijk/lief doet of oprecht laxcht ipv dat sneaky neplachje
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat is dit een knip en plakwerk zeg. ze verzinnen gewoon een hele verhaallijn.
Ik moet zeggen dat ik het niet nadoequote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Eerst Jo die kleding maken, dan die kleding krijgen, dan de uitslag, dan Jo janken?
En het verbaasd je serieus nogsteeds?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat is dit een knip en plakwerk zeg. ze verzinnen gewoon een hele verhaallijn.
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ze zijn nog niet op de top...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, de relatie die op de klippen loopt komt nog
Laatste 15 secondenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, de relatie die op de klippen loopt komt nog
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En het verbaasd je serieus nogsteeds?![]()
Mo zet de knop om
Ze vergeet alleen wel dat ze hem telkens wegstuurt als ie d'r wil troosten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar heeft Jo natuurlijk wel een punt. Het is de gotspe van de eeuw dat Flip tegen Jo zegt dat ze zich aanstelt, terwijl hij dramaqueen Mo bij de eerste traan al troost alsof haar hele familie verongelukt zou zijn...
Je hebt het donderdag opgenomen en zit nu te kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |