quote:Secret Story NL
Monique hoopt dat Maik trouw is tijdens Koninginnedag. Ondertussen lopen de spanningen tussen Joanna en Philip steeds verder op. Trouble in paradise? Vanavond om 19:30 uur op Net5 kom je erachter!
De relatie breuk tussen Jo en flip------> daar gaat de hele uitzending over dus Jo-showquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
• ik heb geen flauw idee![]()
We zijn allemaal VIP'squote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef pullup het volgende:
Het is bijna aardig dat ze nog steeds die uitzendingen speciaal voor mij blijven maken
ik 2 van 134.000 kijkersquote:
Lief hč?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef pullup het volgende:
Het is bijna aardig dat ze nog steeds die uitzendingen speciaal voor mij blijven maken
Gelukkig ik snapte er meteen al niets meer vanquote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ah, het verhaal wordt bij de eerste zin al verdraait
en daar blijft het bij, tot het bittere eindequote:
Joquote:
100,000 kijkers vandaag ?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef dasaliz het volgende:
ik kijk niet, ik herhaal: ik kijk niet. Echt niet.
het is dat mijn televisie kapot is en alleen nog maar Net5 kan ontvangen. Raar he?
Er is een rad in het huis geplaatst. Daarmee kan een vrijstelling worden behaald (morgen), hoe meer stickers er van je op het bord staan hooe meer kans. Stickers zijn te behalen met bepaalde opdrachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |