quote:Secret Story NL
Monique hoopt dat Maik trouw is tijdens Koninginnedag. Ondertussen lopen de spanningen tussen Joanna en Philip steeds verder op. Trouble in paradise? Vanavond om 19:30 uur op Net5 kom je erachter!
De relatie breuk tussen Jo en flip------> daar gaat de hele uitzending over dus Jo-showquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
• ik heb geen flauw idee![]()
We zijn allemaal VIP'squote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef pullup het volgende:
Het is bijna aardig dat ze nog steeds die uitzendingen speciaal voor mij blijven maken
ik 2 van 134.000 kijkersquote:
Lief hč?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef pullup het volgende:
Het is bijna aardig dat ze nog steeds die uitzendingen speciaal voor mij blijven maken
Gelukkig ik snapte er meteen al niets meer vanquote:Op maandag 2 mei 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ah, het verhaal wordt bij de eerste zin al verdraait
en daar blijft het bij, tot het bittere eindequote:
Joquote:
100,000 kijkers vandaag ?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef dasaliz het volgende:
ik kijk niet, ik herhaal: ik kijk niet. Echt niet.
het is dat mijn televisie kapot is en alleen nog maar Net5 kan ontvangen. Raar he?
Er is een rad in het huis geplaatst. Daarmee kan een vrijstelling worden behaald (morgen), hoe meer stickers er van je op het bord staan hooe meer kans. Stickers zijn te behalen met bepaalde opdrachtenquote:
Het is weer veilig jaquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef dasaliz het volgende:
Deze versie van het Wilhelmus lijkt wel erg veel op Zie ginds komt de stoomboot...
of ligt dat aan mij?
Met een rad kun je toch veel spannender dingen doen dan stickers verdienen? Wat een gemiste kans weerquote:Op maandag 2 mei 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is een rad in het huis geplaatst. Daarmee kan een vrijstelling worden behaald (morgen), hoe meer stickers er van je op het bord staan hooe meer kans. Stickers zijn te behalen met bepaalde opdrachten
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef dasaliz het volgende:
Deze versie van het Wilhelmus lijkt wel erg veel op Zie ginds komt de stoomboot...
of ligt dat aan mij?
quote:
ik hoop 40.000 en dat ze daar niet meer boven komenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen het zien morgen-ochtend, ik denk zowieso max 140.000
in 10 minutenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik dacht dat ze 15 coupletten moest oplepelen ? dat waren er 4 ?
Uiteaard, maar da's niet realistisch.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop 40.000 en dat ze daar niet meer boven komen
Lau en Jo waren gelijk al mijn favootjesquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Maan77 het volgende:
Haha Pearlbitch, jij vind Jo echt leuk he? lees al een tijd mee en eerst was het Laura ( geen idee wat je daar in ziet ) en Jo en nu zit Jo er gelukkig nog in.
Hij laat het toch zelf toe?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik vind het zó sneu hoe hij elke keer weer afgewezen wordt om nietsDoor Jo ga ik Flip nog helemaal leuk vinden!
En Gerard dan he?!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lau en Jo waren gelijk al mijn favootjes
Ze hebben zowaar voor een rode draad gezorgd.quote:
Het is weer hap snap.quote:
k vind dit wel okequote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een rad kun je toch veel spannender dingen doen dan stickers verdienen? Wat een gemiste kans weer
Doen ze blijkbaar ook, maar fluisteren zacht genoeg om niet gehoord te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
wat lijkt dat ook dom eigenlijk ,die microfoon boven het bed, net alsof er ze hele belangrijke dingen in bed gaan zeggen
Overblijfsel van de M&M tijd denk ik!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
wat lijkt dat ook dom eigenlijk ,die microfoon boven het bed, net alsof er ze hele belangrijke dingen in bed gaan zeggen
Een beetje vervaald rood, maar ach.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ze hebben zowaar voor een rode draad gezorgd.
Een oranje zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben zowaar voor een rode draad gezorgd.
Yep!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Zijn flip en jo al uit elkaar?
dat waren de uitslagen bij de eliminaties ook vaak nietquote:
Gerard vind ik een aardige kerel. Die had voor mij derde mogen worden.quote:
Nou Ik vind hem erg veranderd naar Jo toe, sinds ze gezoend hebben. Het lijkt net alsof ze niet meer interessant voor hem is. Ik vind hem liever voor Mo dan voor Joquote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik vind het zó sneu hoe hij elke keer weer afgewezen wordt om nietsDoor Jo ga ik Flip nog helemaal leuk vinden!
ja het is nu niet meer interessant, het gaat hem om het jagen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Nou Ik vind hem erg veranderd naar Jo toe, sinds ze gezoend hebben. Het lijkt net alsof ze niet meer interessant voor hem is. Ik vind hem liever voor Mo dan voor Jo
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Overblijfsel van de M&M tijd denk ik!
Na de reclame breken de tortelduifjes met elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Echt hoor, ze wees hem net zijn bed.quote:
Jammer, nét te laatquote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Oh, het is nog niet klaar met de Djoonshow. Straks part 2.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, daarvoor de hele dag die balk op het UPC-ZIGGO kanaal .
Hoe kom je erbij? Nee dat geblaf door je wijf is normaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja het is nu niet meer interessant, het gaat hem om het jagen denk ik
Hoezo zijnz e uit elkaar? Best veel gekeken afgelopen dagen maar dacht dat ze nog gewoon bij elkaar waren?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
ben ik nog op tijd?
Tortelduifjes...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Na de reclame breken de tortelduifjes met elkaar.
was dat nog iets dan? heb het weekend een beetje gemist nl.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef markna het volgende:
ben benieuwd hoe ze de feestavond in beeld brengen
En dat doe Mo niet ? Ik zou dr bijna hetero door wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Nee dat geblaf door je wijf is normaal.
hij pikt het allemaal. ik zou er van op de pot moetenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Nee dat geblaf door je wijf is normaal.
Verzonnen door net 5, maar met wat plak en knipwerk zal het er vast voor door kunnen gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo zijnz e uit elkaar? Best veel gekeken afgelopen dagen maar dacht dat ze nog gewoon bij elkaar waren?Of zeg ik nu iets doms, kom pas binnen.
Nee hoor lies, maar ze maken het extra spannend.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
Hoezo zijnz e uit elkaar? Best veel gekeken afgelopen dagen maar dacht dat ze nog gewoon bij elkaar waren?Of zeg ik nu iets doms, kom pas binnen.
Da's uiteraard voor het grootste deel opgeklopte stemming-makerij, letterlijke en figuurlijke zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De boel wordt weer behoorlijk verdraaid door Nep5. De aanleiding waarom Jo even genoeg heeft van Philip laten ze niet zienquote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef Berenjenafok het volgende:
mjah was wel grappig karim donderd van het hek mo over de zeik kwa muziek keuze en flip en karim hielden nog ff een kwis voor de cameraquote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef dasaliz het volgende:
[..]
was dat nog iets dan? heb het weekend een beetje gemist nl.
Ja ik zag het en ik weet dat ik jou kan gelovenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
lijkt me wel wat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben in een gulle bui voor aardbij en vliegenvleesquote:
Precies. Ik zou er meer begrip voor hebben als hij haar eens wees wat haar plek is.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij pikt het allemaal. ik zou er van op de pot moetenvreselijk wijf
Ik denk dat Phil Jo behoorlijk beu is. Die zal wel denken: nog maar anderhalve week en ik ben met goed fatsoen van haar af.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verzonnen door net 5, maar wat plak en knipwerk zal het er vast voor door kunnen gaan.
Stond de hele dag op ziggo en upc in de balk.... flip en jo maken het uit oidquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit neem jij terug!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik zag het en ik weet dat ik jou kan geloven
Niet zo sneaky als die gasten die me anders willen doen geloven
Twee zielen, één gedachtequote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Maan77 het volgende:
[..]
En dat doe Mo niet ? Ik zou dr bijna hetero door worden
Denk (hoop) ik ook! Kan het me erg goed voorstellen iigquote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Phil Jo behoorlijk beu is. Die zal wel denken: nog maar anderhalve week en ik ben met goed fatsoen van haar af.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ok. Dacht al dat had ik graag live willen zien, maar was gewoon 1 van die halve ruzies die nu uitgezonden wordt als breuk begrijp ik. Toch?
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ok. Dacht al dat had ik graag live willen zien, maar was gewoon 1 van die halve ruzies die nu uitgezonden wordt als breuk begrijp ik. Toch?
Begin nu niet weer over sponseren en Joanna want dan vallen daar meteen weer allerlei mensen over...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef dasaliz het volgende:
[..]
lijkt me wel wat.
"schat, ik wil het met je uitmaken... maar eerst gaan we even naar de reclame."
Een soort gesponsorde scheiding.
Dit dus. Hij wil echt niet kroelen, maar ja, MamaDjoon en haar blauwoogje hč?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Phil Jo behoorlijk beu is. Die zal wel denken: nog maar anderhalve week en ik ben met goed fatsoen van haar af.
Zal hij nou ook uitgelachen worden als ie achter de bar staat omdat ie het bijna met een opgespoten lip met 2 siliconen deed?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Hij wil echt niet kroelen, maar ja, MamaDjoon en haar blauwoogje hč?
Yupquote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hij wil niet meer voor een baas werken maar in zijn eigen toko, als die er komt, kan hij het wel schudden.quote:[b]Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef PoezeligDing het volgende:[/]
Zal hij nou ook uitgelachen worden als ie achter de bar staat omdat ie het bijna met een opgespoten lip met 2 siliconen deed?
Seg en Jo... De twee schatjes van SSTquote:
Een borstvergroting door handoplegging.quote:
Ja, die was sterk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Pas jij maar op, wees blij dat het een schaap was en geen eend!
Borstvergroting door hand oplegging. Handoplegging lukte, borstvergroting nietquote:
Heeft ze der pimp teveel gegevenquote:
beiden niet, want morgen wordt het weer goed gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef Chuckster het volgende:
Flip en Jo worden nu neergezet alsof ze uit elkaar gaan, met Flip als de boosdoener in dit verhaal?
Lol![]()
![]()
Dat wordt dus Flip of Jo naar huis deze donderdag
Tuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
beiden niet, want morgen wordt het weer goed gemaakt
Of niet, omdat ze behalve dat handoplegging alle stukjes van Jo en Flip van die ochtend weggeknipt hebben en het brengen alsof de 2 gebroken zijn van elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
beiden niet, want morgen wordt het weer goed gemaakt
Ja, het spel dat Mo won gaf ineens een sticker toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef beequeen het volgende:
Dit sla ik even over. Het blikkengooispel bracht de uitslag.
quote:
nee komt nogquote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Ze hebben de avond overgeslagen. Dikke complot gewoon
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Ze hebben de avond overgeslagen. Dikke complot gewoon
quote:
Foto van zijn tieten nemenquote:
quote:
en dat voor een modeontwerpsterquote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ahja de outfits waarbij Jo zo ontzettend complimenteus was tegen Sharon.![]()
hou het scanmantopic maar in de gatenquote:
Je kijkt voor het eerst?quote:
Tsja dit is niet voordelig voor d'r label he, dit is waar ze op beoordeelt word aldus haarzelf.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
Valt wel mee toch? Eerst Jo die kleding maken, dan die kleding krijgen, dan de uitslag, dan Jo janken?quote:
Ik schrik me dood als Mo een keer niet jankt/sago kijkt/ mjah zegt/jankt/ een steek onder water geeft/jankt/ stookt met andere woorden als ze eens vriendelijk/eerlijk/lief doet of oprecht laxcht ipv dat sneaky neplachjequote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mo kijkt de halve uitzending al verongelijkt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Ik schrik me dood als Mo een keer niet jankt/sago kijkt/ mjah zegt/jankt/ een steek onder water geeft/jankt/ stookt met andere woorden als ze eens vriendelijk/eerlijk/lief doet of oprecht laxcht ipv dat sneaky neplachje
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat is dit een knip en plakwerk zeg. ze verzinnen gewoon een hele verhaallijn.
Ik moet zeggen dat ik het niet nadoequote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Eerst Jo die kleding maken, dan die kleding krijgen, dan de uitslag, dan Jo janken?
En het verbaasd je serieus nogsteeds?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat is dit een knip en plakwerk zeg. ze verzinnen gewoon een hele verhaallijn.
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ze zijn nog niet op de top...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, de relatie die op de klippen loopt komt nog
Laatste 15 secondenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, de relatie die op de klippen loopt komt nog
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En het verbaasd je serieus nogsteeds?![]()
Mo zet de knop om
Ze vergeet alleen wel dat ze hem telkens wegstuurt als ie d'r wil troosten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar heeft Jo natuurlijk wel een punt. Het is de gotspe van de eeuw dat Flip tegen Jo zegt dat ze zich aanstelt, terwijl hij dramaqueen Mo bij de eerste traan al troost alsof haar hele familie verongelukt zou zijn...
Je hebt het donderdag opgenomen en zit nu te kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |