En het verbaasd je serieus nogsteeds?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat is dit een knip en plakwerk zeg. ze verzinnen gewoon een hele verhaallijn.
Iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ze zijn nog niet op de top...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, de relatie die op de klippen loopt komt nog
Laatste 15 secondenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, de relatie die op de klippen loopt komt nog
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En het verbaasd je serieus nogsteeds?![]()
Mo zet de knop om
Ze vergeet alleen wel dat ze hem telkens wegstuurt als ie d'r wil troosten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar heeft Jo natuurlijk wel een punt. Het is de gotspe van de eeuw dat Flip tegen Jo zegt dat ze zich aanstelt, terwijl hij dramaqueen Mo bij de eerste traan al troost alsof haar hele familie verongelukt zou zijn...
Je hebt het donderdag opgenomen en zit nu te kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |