quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Wie zou de frontvrouw van De Stoopjes geven?
Die past niet eens in een achtbaan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Ongenadig hard. Tussen iedere vetrol die ze heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Tranen hier, die stem van die man is sprekend Andr'e van Duijn. En waar ze vandan komen: ik ben daar om de hoek opgegroeid, sodeju.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Hoe heet deze kermisattractie ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Ik verifieer even...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hoe heet deze kermisattractie ?
Nee... Ik ken hem niet persoonlijk, heb em wel op Hyves.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Annet ken jij toevallig Peter Bresil een beetje of kent Petro hem?
Peter Bresil is namelijk een beetje lastig op YouTube
Peter Bresil doet nu een beetje irritant op YouTube, alle filmpjes over hem is hij aan het verwijderen van die fanfilmpjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nee... Ik ken hem niet persoonlijk, heb em wel op Hyves.
Hij zou de laatste keer bij Silverladyradio komen zingen...
Maar hij heeft toen afgezegd...
![]()
Ik zoú em daar dus voor de eerste keer ontmoeten...
Maar ik ken de hele man dus niet, sorry.
Misschien dat Petro hem kent.
Maar Petro doet vast geen uitspraken over collega artiesten op de FOK!...
Tja... sommigen kunnen er tegen en sommigen niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peter Bresil doet nu een beetje irritant op YouTube, alle filmpjes over hem is hij aan het verwijderen van die fanfilmpjes enzo
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik vorige week ook een claim heb ingediend tegen een filmpje waar Petro en ik in voor kwamen... maar met een liedje er onder dat bol stond van het woord 'fuck'... en er stond een héle schunnige, seksistische beschrijving onder...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peter Bresil doet nu een beetje irritant op YouTube, alle filmpjes over hem is hij aan het verwijderen van die fanfilmpjes enzo
Haha Bogerssound1, ik dacht dat dat account verbannen was door Peter Bresilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik vorige week ook een claim heb ingediend tegen een filmpje waar Petro en ik in voor kwamen... maar met een liedje er onder dat bol stond van het woord 'fuck'... en er stond een héle schunnige, seksistische beschrijving onder...
Tja... mijn 2 jongens van 11 en 8 zitten ook op Youtube...
Die kleintjes zouden er nog een tik aan overhouden... Dat ging me net éven te ver !
Niet alleen het filmpje, maar zelfs het hele kanaal is deze week verdwenen...
Misschien dus wel door mijn schuld !
![]()
Het kanaal heette trouwens 'Bogersound1'... dus als je die mist...
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef jbsoundgouda het volgende:
ik vond dat filmpje juist erg smaakvol, smaakvoller dan de andere acties van bogerssound
gr fred moret geluidsman van ben cramer
Jij haat haar dus ook?quote:
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelfquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelf
... waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef jbsoundgouda het volgende:
Ja, het beruchte incident van Moerkapelle, mooie tijd was dat. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, hoe ik met pek en veren uit Moerkapelle werd verwijderd. Maar ik heb daar wel lekker je moeder in haar bips gepakt.
De etherpiratenoorlog van '69, de slag om Moerkapelle om precies te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
... waar gaat dit in hemelsnaam over?
Mag ik even 'inbreken'?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelf
Dan zul jij de eigenaar van het kanaal wel geweest zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef jbsoundgouda het volgende:
ik vond dat filmpje juist erg smaakvol, smaakvoller dan de andere acties van bogerssound
gr fred moret geluidsman van ben cramer
Is dat ook Fred/DJ Dextro dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Mag ik even 'inbreken'?
De échte Fred Moret is wel degelijk geluidsman van Ben Cramer geweest !
Zanger en gewoon als voortitels dat moet wel een dijk van een zanger zijn.quote:
Je vergeet deze topper van jeanmedia nog:quote:
Fred Moret = Zanger Dextro = DJ Dextro = JBSound = geluidsman van Ben Cramer geweest...quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wat zou ik Aukje moeten geven dan? Is ze binnenkort jarig ofzo?
Wtfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Niet zo denigrerend, iedereen doet ook maar gewoon zijn of haar best.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtfhet lijkt alsof er 2 platen door elkaar heenlopen ?
Pure oorkanker
Een mooi Arisch meisje. Niks mis mee.quote:
Dat zou onder kinderarbeid vallen... Maar gezien de 1920 kleurbelichting in die foto, is dat geen probleem. Ik ben alleen benieuwd hoe ze over een jaartje of 5 op deze muzikale escapades terugkijkt. Net als die andere twee kleuters die hier langs zijn gekomen in dit topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Die laarzenWerkt dat wijf bij de plaatselijke baggermaatschappij?
Alletwee de reacties, 1 van jou en 1 van hem? Je zou trouwens wel verwachten dat deze man na 35 jaar in "het vak" wel met iets originelers kan komen dan "Het was zijn brood, king of "de road", groot..."quote:
Zet dat maar neer bij de reactiesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Ikhaatkinderen het volgende:
[..]
Alletwee de reacties, 1 van jou en 1 van hem? Je zou trouwens wel verwachten dat deze man na 35 jaar in "het vak" wel met iets originelers kan komen dan "Het was zijn brood, king of "de road", groot..."
Kudo's voor de Wibra-linedancer outfit trouwens.
Nee hij is echt hoor, waarom zou hij anders mij aanklagen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef eleusis het volgende:
"PeterBres" is niet echt, tochHij is gesubscribed op dutchtrainmanserie22
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, jezelf voor het gerecht slepen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee hij is echt hoor, waarom zou hij anders mij aanklagen?
Dat verhaal kent iedereen toch? Er zijn ook zoveel bogerssound/jbsoundgouda/zilveren damesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee hij is echt hoor, waarom zou hij anders mij aanklagen?
maar ik ben net echtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat verhaal kent iedereen toch? Er zijn ook zoveel bogerssound/jbsoundgouda/zilveren dames
DEZE MAN IS NIET ECHT MENSEN TRAP ER NIET INquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
maar ik ben net echt
gr. fred moret
Je hebt in ieder geval LeaderRoel op de kast gekregen Nep-Fred !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
maar ik ben net echt
gr. fred moret
Wisten we allang hoor !!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
DEZE MAN IS NIET ECHT MENSEN TRAP ER NIET IN
En JIJ bent wel echt ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
ACH WE WETEN ALLEMAAL DAT JIJ IN DIENST WERKT VAN ARJAANS ENTERTAINMENT ANNETquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
En JIJ bent wel echt ?
![]()
Bel me dan eens mobiel ! Nú !
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
ACH WE WETEN ALLEMAAL DAT JIJ IN DIENST WERKT VAN ARJAANS ENTERTAINMENT ANNET
MOETEN JULLIE VOORAL ZEGGEN ROB EN JOLANDA BOGERSquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
ACH WE WETEN ALLEMAAL DAT JIJ IN DIENST WERKT VAN ARJAANS ENTERTAINMENT ANNET
Is de batterij van je mobiel leeg Fred ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
Door de mand gevallen? Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval LeaderRoel op de kast gekregen Nep-Fred !
![]()
Dus je hebt wel een goeie poging gedaan om op hem te lijken...
![]()
Maar wat ga je nu doen ? Nu je door de mand bent gevallen ?
In joú geval:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
Door de mand gevallen? Hoezo?Laat mij dat mandje eens zien.
Hey Fred !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:43 schreef jbsoundgouda het volgende:
Leuke foto's trouwens, op de hyves van bogerssound. Er staan zelfs foto's van Fredje Moretje mij op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is het misgegaan?
[ afbeelding ]
WTF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte neger.
Bogerssound en jbsoundgouda hadden toch keiharde oorlog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:43 schreef jbsoundgouda het volgende:
Leuke foto's trouwens, op de hyves van bogerssound. Er staan zelfs foto's van Fredje Moretje mij op.
Ik heb het refrein, dat jij zingt, al geschreven:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hey Fred !
Wij zouden toch ook nog een duetje doen ?
Hoe ver ben je ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
Ik heb het refrein, dat jij zingt, al geschreven:
Zing een liedje voor me Fred,
Want ik koop morgen een Fret
Voor die kale kanjer Fred
Op de wijs van:
En ik ga rappen.
Gastquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat hebben de nep-accounts van jbsoundgouda en bogerssound nou weer met Peter Bresil te maken?
Dat account van PeterBres is volgens mij wel echt want je moet ook echt bewijs enzo hebben om een filmpje te laten verwijderen
Ik kan niet op mobiel zien wat staat er dan allemaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gast
Kijk bij de recente activiteit van PeterBres en zeg dan met een strak gezicht dat het niet iemand van Fok! is.
Het is toch niet gezegd dat user "PeterBres" degene is die de klacht heeft ingediend?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat hebben de nep-accounts van jbsoundgouda en bogerssound nou weer met Peter Bresil te maken?
Dat account van PeterBres is volgens mij wel echt want je moet ook echt bewijs enzo hebben om een filmpje te laten verwijderen
Je merkt snel wanneer iemand een kloon is of niet, de enige vraag is, van wiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is toch niet gezegd dat user "PeterBres" degene is die de klacht heeft ingediend?
En je hebt trouwens ook geen bewijs nodig voor een copyright claim op YT... Het is een paar knoppen indrukken. Maar ja, ik neem aan dat een troll niet zo heel snel een claim zal indienen.
Al ben ik op Youtube nergens meer zeker van.Ik krijg hoofdpijn van al die klonen.
Zeg, jij was op de hoogte van deze kwaliteit, en jij hebt mij niet eens getiptquote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef Triggershot het volgende:
Verlos haar en die anderen uit hun lijden aub.
Ik vind dat het volgende topic over deze helden moet gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Over welke artiest gaat volgende topic, de Stoopjes?
Topquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind dat het volgende topic over deze helden moet gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben wel een eerbetoon verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |