Een mooi Arisch meisje. Niks mis mee.quote:
Dat zou onder kinderarbeid vallen... Maar gezien de 1920 kleurbelichting in die foto, is dat geen probleem. Ik ben alleen benieuwd hoe ze over een jaartje of 5 op deze muzikale escapades terugkijkt. Net als die andere twee kleuters die hier langs zijn gekomen in dit topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Die laarzenWerkt dat wijf bij de plaatselijke baggermaatschappij?
Alletwee de reacties, 1 van jou en 1 van hem? Je zou trouwens wel verwachten dat deze man na 35 jaar in "het vak" wel met iets originelers kan komen dan "Het was zijn brood, king of "de road", groot..."quote:
Zet dat maar neer bij de reactiesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef Ikhaatkinderen het volgende:
[..]
Alletwee de reacties, 1 van jou en 1 van hem? Je zou trouwens wel verwachten dat deze man na 35 jaar in "het vak" wel met iets originelers kan komen dan "Het was zijn brood, king of "de road", groot..."
Kudo's voor de Wibra-linedancer outfit trouwens.
Nee hij is echt hoor, waarom zou hij anders mij aanklagen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef eleusis het volgende:
"PeterBres" is niet echt, tochHij is gesubscribed op dutchtrainmanserie22
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, jezelf voor het gerecht slepen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee hij is echt hoor, waarom zou hij anders mij aanklagen?
Dat verhaal kent iedereen toch? Er zijn ook zoveel bogerssound/jbsoundgouda/zilveren damesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee hij is echt hoor, waarom zou hij anders mij aanklagen?
maar ik ben net echtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat verhaal kent iedereen toch? Er zijn ook zoveel bogerssound/jbsoundgouda/zilveren dames
DEZE MAN IS NIET ECHT MENSEN TRAP ER NIET INquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
maar ik ben net echt
gr. fred moret
Je hebt in ieder geval LeaderRoel op de kast gekregen Nep-Fred !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
maar ik ben net echt
gr. fred moret
Wisten we allang hoor !!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
DEZE MAN IS NIET ECHT MENSEN TRAP ER NIET IN
En JIJ bent wel echt ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
ACH WE WETEN ALLEMAAL DAT JIJ IN DIENST WERKT VAN ARJAANS ENTERTAINMENT ANNETquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
En JIJ bent wel echt ?
![]()
Bel me dan eens mobiel ! Nú !
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
ACH WE WETEN ALLEMAAL DAT JIJ IN DIENST WERKT VAN ARJAANS ENTERTAINMENT ANNET
MOETEN JULLIE VOORAL ZEGGEN ROB EN JOLANDA BOGERSquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
ACH WE WETEN ALLEMAAL DAT JIJ IN DIENST WERKT VAN ARJAANS ENTERTAINMENT ANNET
Is de batterij van je mobiel leeg Fred ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
Door de mand gevallen? Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval LeaderRoel op de kast gekregen Nep-Fred !
![]()
Dus je hebt wel een goeie poging gedaan om op hem te lijken...
![]()
Maar wat ga je nu doen ? Nu je door de mand bent gevallen ?
In joú geval:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
Door de mand gevallen? Hoezo?Laat mij dat mandje eens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |