quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelf
... waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef jbsoundgouda het volgende:
Ja, het beruchte incident van Moerkapelle, mooie tijd was dat. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, hoe ik met pek en veren uit Moerkapelle werd verwijderd. Maar ik heb daar wel lekker je moeder in haar bips gepakt.
De etherpiratenoorlog van '69, de slag om Moerkapelle om precies te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
... waar gaat dit in hemelsnaam over?
Mag ik even 'inbreken'?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelf
Dan zul jij de eigenaar van het kanaal wel geweest zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef jbsoundgouda het volgende:
ik vond dat filmpje juist erg smaakvol, smaakvoller dan de andere acties van bogerssound
gr fred moret geluidsman van ben cramer
Is dat ook Fred/DJ Dextro dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Mag ik even 'inbreken'?
De échte Fred Moret is wel degelijk geluidsman van Ben Cramer geweest !
Zanger en gewoon als voortitels dat moet wel een dijk van een zanger zijn.quote:
Je vergeet deze topper van jeanmedia nog:quote:
Fred Moret = Zanger Dextro = DJ Dextro = JBSound = geluidsman van Ben Cramer geweest...quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wat zou ik Aukje moeten geven dan? Is ze binnenkort jarig ofzo?
Wtfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Wie zou de frontvrouw van De Stoopjes geven?
Niet zo denigrerend, iedereen doet ook maar gewoon zijn of haar best.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtfhet lijkt alsof er 2 platen door elkaar heenlopen ?
Pure oorkanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |