Nee... Ik ken hem niet persoonlijk, heb em wel op Hyves.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Annet ken jij toevallig Peter Bresil een beetje of kent Petro hem?
Peter Bresil is namelijk een beetje lastig op YouTube
Peter Bresil doet nu een beetje irritant op YouTube, alle filmpjes over hem is hij aan het verwijderen van die fanfilmpjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nee... Ik ken hem niet persoonlijk, heb em wel op Hyves.
Hij zou de laatste keer bij Silverladyradio komen zingen...
Maar hij heeft toen afgezegd...
![]()
Ik zoú em daar dus voor de eerste keer ontmoeten...
Maar ik ken de hele man dus niet, sorry.
Misschien dat Petro hem kent.
Maar Petro doet vast geen uitspraken over collega artiesten op de FOK!...
Tja... sommigen kunnen er tegen en sommigen niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peter Bresil doet nu een beetje irritant op YouTube, alle filmpjes over hem is hij aan het verwijderen van die fanfilmpjes enzo
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik vorige week ook een claim heb ingediend tegen een filmpje waar Petro en ik in voor kwamen... maar met een liedje er onder dat bol stond van het woord 'fuck'... en er stond een héle schunnige, seksistische beschrijving onder...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peter Bresil doet nu een beetje irritant op YouTube, alle filmpjes over hem is hij aan het verwijderen van die fanfilmpjes enzo
Haha Bogerssound1, ik dacht dat dat account verbannen was door Peter Bresilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik vorige week ook een claim heb ingediend tegen een filmpje waar Petro en ik in voor kwamen... maar met een liedje er onder dat bol stond van het woord 'fuck'... en er stond een héle schunnige, seksistische beschrijving onder...
Tja... mijn 2 jongens van 11 en 8 zitten ook op Youtube...
Die kleintjes zouden er nog een tik aan overhouden... Dat ging me net éven te ver !
Niet alleen het filmpje, maar zelfs het hele kanaal is deze week verdwenen...
Misschien dus wel door mijn schuld !
![]()
Het kanaal heette trouwens 'Bogersound1'... dus als je die mist...
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef jbsoundgouda het volgende:
ik vond dat filmpje juist erg smaakvol, smaakvoller dan de andere acties van bogerssound
gr fred moret geluidsman van ben cramer
Jij haat haar dus ook?quote:
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelfquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelf
... waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef jbsoundgouda het volgende:
Ja, het beruchte incident van Moerkapelle, mooie tijd was dat. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, hoe ik met pek en veren uit Moerkapelle werd verwijderd. Maar ik heb daar wel lekker je moeder in haar bips gepakt.
De etherpiratenoorlog van '69, de slag om Moerkapelle om precies te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
... waar gaat dit in hemelsnaam over?
Mag ik even 'inbreken'?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
en dan nog iets zogenaamde geluidsman van ben cramer wij hebben contact met hem en een hele mooi mail van hem gehad dat jij een hoop onzin uitkraamt want je bent nooit geluidsman geweest van hem pffffff erg hoor stoefen met de air van een ander en de echte geluidsman van hem wil nog geen eens wat met je te makenhebben die praat niet erg goed over jouw maar als wij toestemming krijgen zullen wij dat hier ook wel eens even plaatsen dus ga je gang fred laf vanje om het via andere te spelen wees een man kom zelf maar ja dat is te veel gevraagd aan je ook in moerkapelle benje al uitgekotst en gescheten dus ga eerst eens te rade bij jezelf
Dan zul jij de eigenaar van het kanaal wel geweest zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef jbsoundgouda het volgende:
ik vond dat filmpje juist erg smaakvol, smaakvoller dan de andere acties van bogerssound
gr fred moret geluidsman van ben cramer
Is dat ook Fred/DJ Dextro dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Mag ik even 'inbreken'?
De échte Fred Moret is wel degelijk geluidsman van Ben Cramer geweest !
Zanger en gewoon als voortitels dat moet wel een dijk van een zanger zijn.quote:
Je vergeet deze topper van jeanmedia nog:quote:
Fred Moret = Zanger Dextro = DJ Dextro = JBSound = geluidsman van Ben Cramer geweest...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |