Wanneer is de laatste keer dat je het gebruikt hebt? Steam is de laatste jaren flink verbeterd.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh jee, fanbois![]()
Steam is gewoon kut, sorry dat ik het zeg. Het zou perfect kunnen zijn als ik gewoon mijn zooi kon downloaden en dan dat hoerige steam niet geïnstalleerd zou hoeven laten en de prijs normaal was. Maar dat is dus allemaal niet zo....
1 keer via steam een spel gekocht, nooit meer. Als voor Skyrim steam vereist is dan koop ik het niet iig.
Het zóú heel tof kunnen zijn, als ze de minpunten (die loodzwaar wegen voor mij) achterwege lieten.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
De meningen over Steam verschillen, zelf heb ik iets van 70 games op steam omdat ik ze anders absoluut verlies.
Jaar tot anderhalf jaar geleden geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je het gebruikt hebt? Steam is de laatste jaren flink verbeterd..
De UI is in ieder geval een stuk verbeterd en de sale's zijn vaak erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaar tot anderhalf jaar geleden geloof ik.
Jezus, ga janken of zoquote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
AC:Brotherhood kreeg ook een dag of twee vertraging bij steam.
quote:
En ik reinstall heroes of might and magic 3 en 4 maar voor de 100e keerquote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Gvd dit duurt te lang hoor, ik ga wel weer Might and Magic 6: Mandate of heaven spelen bij gebrek aan goede spellen tegenwoordig
(disclaimer: Op The Witcher 2 na dan, HOOP IK)
Potdomme mien jong daar zeg je wat The Witcher 2 lijkt me heel tof maar ik heb alleen een 360 en geen gamepcquote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Gvd dit duurt te lang hoor, ik ga wel weer Might and Magic 6: Mandate of heaven spelen bij gebrek aan goede spellen tegenwoordig
(disclaimer: Op The Witcher 2 na dan, HOOP IK)
same here. en er zijn sites (waarvan ik gewoonweg niet weet of ze uberhaupt legaal bezig zijn) die steam CD-keys verkopen voor bijna de halve prijs. altijd handig. oh en de sales zijn soms misdadig goed. Je moet alleen geen nieuwe games willen kopen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:09 schreef ems. het volgende:
Steam was ook heel kut toen het nog wat nieuwer was. Tegenwoordig werkt steam in ieder geval hier als een zonnetje
Een van die sites verkoopt nu AC:Brotherhood met 70% korting, echt geniaalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Mday het volgende:
[..]
same here. en er zijn sites (waarvan ik gewoonweg niet weet of ze uberhaupt legaal bezig zijn) die steam CD-keys verkopen voor bijna de halve prijs. altijd handig. oh en de sales zijn soms misdadig goed. Je moet alleen geen nieuwe games willen kopen.
Kut is dat he? Nog meer troep in huis.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef speknek het volgende:
Amazon doet dat ook, en dan heb je het doosje en boekje erbij.
Dat is zeker waar, mijn kasten puilen uit. Aan de andere kant, mijn systeemprocessen ook. En een officiele fysieke kopie is wellicht wat robuuster dan een internetverbinding (en kan doorverkocht worden, ofschoon ik daar nooit de moeite voor neem). tl;dr meestal zijn games in de winkel goedkoper dan Steam, wat gewoon niet zou moeten.quote:
Je zegt 't goed ja.. Geld Geld Geld, en de industrie is jaloers. Fuck de industrie man.. Wanneer worden de gamers beloond? Als er een aanbieding is ja.. Voor de rest mag je gewoon 60 eu betalen voor Black Ops (om maar iets te noemenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Valve heeft een succesvol en winstgevend digitaal verkoop-platform gecreëerd waar heel de industrie jaloers op is.
Als ik je een tip mag geven: Zorg dat je niet te snel levelt.. Als je al je Majorskills vaak gebruikt ben je in no-time lvl 20, en dan worden de enemies ineens wel HEEL onvriendelijk als je ff een ruin door wilquote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef HeertjeB het volgende:
Heb dus oblivion op de kop getikt voor de ps3, beetje voorpret op skyrim
Wat een leuke game! was bijna vergeten hoe vet TES is! Ben een assassin/thief en het blijft lachen om snachts een shop binnen te breken en de hele boel leeg te roven.
Daggerfall was vroeger mn favoriet maar als je dat spel nu ziet ga je keihard lachen van de blokkerige graphics etc.
Nope, enige gameplay die bekend is, is die uit de trailer!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef Jeff89 het volgende:
Die Gamekings preview.. Wil MEER.. Heeft iemand nog meer gamelplay footage gespot?
Daar gaat het wel op lijken jaquote:
autist, reageer niet zo.quote:
plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |