Ik zou eerst ff onderzoek doen voor je 'm boxed koopt. Ik kocht Fallout NV boxed, en vanaf de CD werd steam geinstalleerd, waarop hij NV begon te downloadenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef RickoKun het volgende:
Hoofdreden dat ik hem niet bij Steam zal kopen, is omdat deze vaak ongelovelijk duur is. Ik zal die van mij waarschijnlijk via budgetgames.nl ergens kopen, en niet bij de FRS want daar is een nieuwe game altijd rond de 70 euro
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Baalhaar het volgende:
Steam vind ik sowieoso niks. Koop je een game, moet je perse steam hebben om online te kunnen. Nee bedankt
Dat zal best, zal ook kut zijn als het daadwerkelijk instabieler is. Dat het via steam gaat boeit mij niet zo (heb ook andere spellen die via steam moeten, geen problemen mee), maar de prijs van steam zelf is altijd belachelijk duurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zou eerst ff onderzoek doen voor je 'm boxed koopt. Ik kocht Fallout NV boxed, en vanaf de CD werd steam geinstalleerd, waarop hij NV begon te downloadenHij was ook veel instabieler dan de Piratebay versie waar ik 70 uur op had.. Als ze dat bij Skyrim weer flikken kunnen ze fluiten naar hun centen...
[..]
Was het maar zo'n feestFallout heeft niet eens een multiplayer, en toch was Steam verplicht.. OOK als je 'm gewoon op CD kocht
Ik had meer crashes dan zonder Steam, en Alt-Tab was al helemaal een drama.. Tevens hoorde ik dat mods onder Steam niet echt goed werken..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zal best, zal ook kut zijn als het daadwerkelijk instabieler is. Dat het via steam gaat boeit mij niet zo (heb ook andere spellen die via steam moeten, geen problemen mee), maar de prijs van steam zelf is altijd belachelijk duur
Ja duuuhhh.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kun je gezicht enzo ook customizen of je baard ofzo?
Omg, wat Valve al wel niet voor de pc community heeft gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:57 schreef vosss het volgende:
Dat was bij HL2 ook het geval.
Maargoed, Valve zijn en blijven kaffers eerste klas natuurlijk![]()
Eensquote:Op zondag 15 mei 2011 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omg, wat Valve al wel niet voor de pc community heeft gedaan. En jij noemt ze kaffers. ga je schamen!
Een noorse setting, en dan geen baarden hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Beetje jammer, deze postquote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
tsss tsssss!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Is toch een vraag mensen. Ik heb al die andere ELDER SKROLLSCH toch niet gespeeld.
True that.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:37 schreef emokid het volgende:
Zonder Valve was pc-gaming zo goed als dood nu.
Wat heeft Valve allemaal gedaan dan? Behalve veel te dure download-versies van games aanbieden op Steam?quote:
Ga weg, heiden!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Is toch een vraag mensen. Ik heb al die andere ELDER SKROLLSCH toch niet gespeeld.
Valve heeft een succesvol en winstgevend digitaal verkoop-platform gecreëerd waar heel de industrie jaloers op is.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat heeft Valve allemaal gedaan dan? Behalve veel te dure download-versies van games aanbieden op Steam?
Enchantment terug in TESIk vraag me af hoeveel chargepoints een Drakenziel geeft
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zanger Rinusquote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
RitseB RitseBa Ritseboe
HILARISCHEN GRAP HE DIE IS VAST NOG NIMMER GEMAAKT ROFLZOLZLZLOZOLOLZol
Wist ik wel ik deed dat expres zodat je moeite ging doen om een link te zoeken naar dat topic dus gepwned mien jung!quote:
Gij doortrapte troll.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wist ik wel ik deed dat expres zodat je moeite ging doen om een link te zoeken naar dat topic dus gepwned mien jung!
Oh jee, fanboisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |