Bla bla bla...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:14 schreef Djeez het volgende:
TietenIk zit verdomme al een uur te wachten bij de huisartsenpost, maar toch moest ik lachen. Iedereen kijkt me nu aan
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:25 schreef sinadO het volgende:
Waarom krijgt die oorkanker weer een topic? Preventief ruimen dat volk, en het kansloze gepeupel dat er vrijwillig naar luistert ook. Onderontwikkeld tuig.
Yeah schande. Hey marloes heeft er 1376577.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:33 schreef heiden6 het volgende:
393.000 hits voor die clip op youtube_!
Vleesgeworden kanker, dat is wat ie is. En het ergste is nog wel dat er blijkbaar honderdduizenden geestelijk gehandicapten zonder enige vorm van smaak rondlopen in dit hopeloze land. 393000 hits toch?quote:
Ik had van jou dan ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:37 schreef Fortitude het volgende:
Ik luister Hey Marloes anders dagelijks. Hoogtepunt van mijn dag.
Ritsiepie Ritsiepa Ritsieboemquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik had van jou dan ook niet anders verwacht.
Speciaal voor jou even wat anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef SevenWonders het volgende:
Goed, maar eens geklikt op Zanger Rinus. Kende de hele figuur en het nummer niet...maar deze man is gewoon echt geestelijk gehandicapt. Kun je volgens mij eigenlijk geen grappen over maken, maar het feit dat mensen hier echt naar luisteren...ja, dat mag je afbranden tot op het bot....wat een bagger...is zelfs geen cult meer.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vleesgeworden kanker, dat is wat ie is. En het ergste is nog wel dat er blijkbaar honderdduizenden geestelijk gehandicapten zonder enige vorm van smaak rondlopen in dit hopeloze land. 393000 hits toch?Dit land is verloren zeg ik je.
Ik zat dus even op je YouTube kanaal te kijken,quote:
Dader : http://www.youtube.com/user/Elyseum96quote:gozer, je bent fakking irritant. je hebt geen leven. je kan niet tekenen. stop met deze pauperfilmpjes. en ga ergens anders het internet vervuilen.
Hij is wel goed met sleutelsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik zat dus even op je YouTube kanaal te kijken,
Kwam ik deze reactie tegen :
[..]
Dader : http://www.youtube.com/user/Elyseum96
WAT NU?!!?!??!
Als je dat niet sarcastisch bedoelt :quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |