zendtijd kopen bij RTLquote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
laat haar denken dat het zoveel is als 8quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
8% Monique... Keep dreaming.. je staat op 4%
Ze had het vorige week nog over 80%. Reality check?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Dan begrijpt ze iig heel goed dat ze geen 1/5de deel van de stemmen heeft....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Oooow je doet me kwijlen...;) almost !quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef shomila het volgende:
Ben wel benieuwd naar het exit filmpje van Mo.
ja,dat neemt ze sharon kwalijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo zou het erg vinden als ze met 8% het spel zou moeten verlaten...
Gisteren stond ze op 4%...
Onderwijl was ze Sharon behoorlijk aan het afplassen wegens een opmerking van haar over het dagelijks genieten van het in het spel zitten...
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
laat haar denken dat het zoveel is als 8
dan valt ze van een nog hogere hoogte
Ik ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef shomila het volgende:
Ben wel benieuwd naar het exit filmpje van Mo.
Vind ook nog steeds de opmerking van Mamajo heel apart in de live weken geleden (ging over de eerste brief): de brief sturen we (!) maandag het huis in.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Majo is zelf het beste in campagne voeren.
- de verbroken relatie campagne
- de 3x schudden met de billen campagne
- de abortuscampagne
Nog meer spannende dingen Majo?
beequeen,niet zo naief,jootje mag ALLESquote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Nee Stem, Djoon overtreedt de regels. Lullen over wat Servio gezegd heeft.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Ahhh halve vogelspin in mijn slaapkamer HELPmet mijn kop erin 2 sec prima maar zelf weghalen :s #sstnl yfrog.com/h4xy9xoj
6 hours ago Favorite Retweet Reply
![]()
wat een trut.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Ahhh halve vogelspin in mijn slaapkamer HELPmet mijn kop erin 2 sec prima maar zelf weghalen :s #sstnl yfrog.com/h4xy9xoj
![]()
OMGquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
![]()
nou, als iemand zo vaak jankt word ik continu geprikkeldquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
Mo heeft het minst geprikkeld naar anderen (samen met flip)
hmmmmmmmmmm, dat klopt wel eigenlijk ze doet het altijd achter iemands rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |