zendtijd kopen bij RTLquote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
laat haar denken dat het zoveel is als 8quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
8% Monique... Keep dreaming.. je staat op 4%
Ze had het vorige week nog over 80%. Reality check?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Dan begrijpt ze iig heel goed dat ze geen 1/5de deel van de stemmen heeft....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Oooow je doet me kwijlen...;) almost !quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef shomila het volgende:
Ben wel benieuwd naar het exit filmpje van Mo.
ja,dat neemt ze sharon kwalijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo zou het erg vinden als ze met 8% het spel zou moeten verlaten...
Gisteren stond ze op 4%...
Onderwijl was ze Sharon behoorlijk aan het afplassen wegens een opmerking van haar over het dagelijks genieten van het in het spel zitten...
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
laat haar denken dat het zoveel is als 8
dan valt ze van een nog hogere hoogte
Ik ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef shomila het volgende:
Ben wel benieuwd naar het exit filmpje van Mo.
Vind ook nog steeds de opmerking van Mamajo heel apart in de live weken geleden (ging over de eerste brief): de brief sturen we (!) maandag het huis in.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Majo is zelf het beste in campagne voeren.
- de verbroken relatie campagne
- de 3x schudden met de billen campagne
- de abortuscampagne
Nog meer spannende dingen Majo?
beequeen,niet zo naief,jootje mag ALLESquote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Nee Stem, Djoon overtreedt de regels. Lullen over wat Servio gezegd heeft.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Ahhh halve vogelspin in mijn slaapkamer HELPmet mijn kop erin 2 sec prima maar zelf weghalen :s #sstnl yfrog.com/h4xy9xoj
6 hours ago Favorite Retweet Reply
![]()
wat een trut.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Ahhh halve vogelspin in mijn slaapkamer HELPmet mijn kop erin 2 sec prima maar zelf weghalen :s #sstnl yfrog.com/h4xy9xoj
![]()
OMGquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
![]()
nou, als iemand zo vaak jankt word ik continu geprikkeldquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
Mo heeft het minst geprikkeld naar anderen (samen met flip)
hmmmmmmmmmm, dat klopt wel eigenlijk ze doet het altijd achter iemands rug
Ze heeft nog nooit iets eerlijk tegen iemand gezegd , zo hypocriet is ze welquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
Halve vogelspin is dood, dus daar ben ik niet echt bang voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
![]()
Eerst Maik, nu weer een veer. Drukke tijden voor Mo's achterste.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mo steekt zichzelf een veer in haar derriere ?![]()
Waarom dan ? Ik hoorde het even niet...
Iedereen vind Mo aardig, maar als ze later alles terugkijken als ze het huis verlaten hebben...woooow Mo zal door iedereen uitgekotst worden. Doen ze dat niet, dan zijn de bewoners stuk voor stuk losers in het kwadraat.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Capaja het volgende:
hoe jaloers kun je zijn ?
ik snap echt helemaal niks van de psyche van dat mens !
ze mag wel uitkijken, een fistel kan daar snel door ontstaan en genezen kan dan een groot probleem worden,quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Eerst Maik, nu weer een veer. Drukke tijden voor Mo's achterste.
ben benieuwd of gerard inderdaad alles terug gaat kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Iedereen vind Mo aardig, maar als ze later alles terugkijken als ze het huis verlaten hebben...woooow Mo zal door iedereen uitgekotst worden. Doen ze dat niet, dan zijn de bewoners stuk voor stuk losers in het kwadraat.
Tastbaars? Ze heeft de "hoofdprijs" toch al?? (i.e.: Maik, zei ze zelf)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef angeljacky het volgende:
Mo ?: als ik genomineerd zou zijn wil ik wel iets tastbaars heb ik helemaal niet------> trut denk eens na je hebt nog nooit op die stoel gezeten da;s toch veeeeeeleeee male beter dan iets tastbaars
En dat heeft een hoog IQ????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Sorry... het volgende:
Ik zweer het je ! komt me trouwens ook vierkant mijn strot uitzetten....dat zweer ik iedereen !
net als Ian en Budhaquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Sorry... het volgende:
Ik zweer het je ! komt me trouwens ook vierkant mijn strot uitzetten....dat zweer ik iedereen !
Sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mo steekt zichzelf een veer in haar derriere ?![]()
Waarom dan ? Ik hoorde het even niet...
Spreidt zo'n fistel zich dan ook uit naar de hersenen? Want dat zou e.e.a. verklaren.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze mag wel uitkijken, een fistel kan daar snel door ontstaan en genezen kan dan een groot probleem worden,
nou als ze een goede sepsis krijgt, is veel mogelijk...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Spreidt zo'n fistel zich dan ook uit naar de hersenen? Want dat zou e.e.a. verklaren.
voor de zwerenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Sorry... het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Mo gaat er ook helemaal vanuit dat ze de finale gaat halen.. Ze zei net: "Op 5 mei het huis uit!"
Ik hoop zó dat ze genomineerd wordt...
Jaaaa 5 mei bevrijdingsdag.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Mo gaat er ook helemaal vanuit dat ze de finale gaat halen.. Ze zei net: "Op 5 mei het huis uit!"
Ik hoop zó dat ze genomineerd wordt...
De hoogte van haar IQ zegt natuurlijk niets over de hoogte van haar EQ....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef angeljacky het volgende:
Mo ?: als ik genomineerd zou zijn wil ik wel iets tastbaars heb ik helemaal niet------> trut denk eens na je hebt nog nooit op die stoel gezeten da;s toch veeeeeeleeee male beter dan iets tastbaars
En dat heeft een hoog IQ????![]()
![]()
![]()
![]()
"Krijgt"?? Ben bang dat we te laat zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou als ze een goede sepsis krijgt, is veel mogelijk...
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
http://av1981.hyves.nl/ : Fanhyves. Facebook hou ik prive. Geniet van jullie dag! Grt! Alexander #sstnl
2 hours ago Favorite Retweet Reply
Joanna natuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef judgementterror het volgende:
ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,
rara,wie ben ik?
yo?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef judgementterror het volgende:
ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,ik,
rara,wie ben ik?
En ook de hoogte van haar IQ is nog steeds niet bewezen en trek ik nog steeds in twijfel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hoogte van haar IQ zegt natuurlijk niets over de hoogte van haar EQ....
judgementterroquote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef judgementterror het volgende:
rara,wie ben ik?
nouquote:
Het valt mij op dat de hoogte van haar IQ het minst in twijfel wordt getrokken door mensen die tenminste een beetje verstand hebben van hoogbegaafdheid...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Ginosa het volgende:
[..]
En ook de hoogte van haar IQ is nog steeds niet bewezen en trek ik nog steeds in twijfel.
HEY !quote:
Ik snap je hoor Candy...tis elke keer weer een confrontatie met dat snerpende stuk schijnheiligheid !quote:
Ik begrijp dat je onderzoek hebt gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de hoogte van haar IQ het minst in twijfel wordt getrokken door mensen die tenminste een beetje verstand hebben van hoogbegaafdheid...
Verder zijn er een hoop nitwits die denken dat ze niet hoogbegaafd kan zijn omdat zij daar niets van zien.
heerlijke vraagstellingquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je onderzoek hebt gedaan?
Volgens mij kan je op hyves weer stemmen voor de wildcard.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
Mo hoopt dat Flip de vrijstelling heeft, Djoon ook.
Djoon: maar dan hebben we nog het rad.
Huh? Die vrijstelling gaat toch via het rad?
Dat stel ik nergens, ik stel alleen maar dat je hoogbegaafdheid niet ongehinderd door enige kennis kunt vaststellen of afschrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je onderzoek hebt gedaan?
Nee maar wel goed nadenken waarom ze dus niet iets tastbaars heeft gehad omdat ze nog nooit op de stoel heeft gezeten-------> dat is dan toch logisch nadenkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hoogte van haar IQ zegt natuurlijk niets over de hoogte van haar EQ....
Misschien worden er 2 vrijstellingen uitgedeeld? 1 via de stemmingen (algemene nr 1) en 1 via het rad?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
Economische verantwoordelijkheid !quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ja, heb het zo kort mogelijk gehouden. Zo zonde van de slijtage aan mijn toetsenbord
Daar had ik al langer last van.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef iBenny het volgende:
Ik begin me meer aan Sharon te irriteren. Zal dat komen omdat ze nu meer in beeld is?
Ze ziet alleen maar wat zij niet heeft gehad, en het waarom de anderen wel wat hebben gehad denkt ze dan idd niet over na, want hebben hebben hebben is immers emotie nr 1.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Nee maar wel goed nadenken waarom ze dus niet iets tastbaars heeft gehad omdat ze nog nooit op de stoel heeft gezeten-------> dat is dan toch logisch nadenken
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij kan je op hyves weer stemmen voor de wildcard.
Eskrens Esther Krens
secretstorynl.hyves.nl laat allemaal je stem horen voor Krimpipien stem even op hyves voor de wildcard! #sstnl
21 minutes ago
Hmm, interessant woord hè: "stel" ?! Verbloemt alleen niet dat die hele zin niet loopt, zelfs niet als je het 2x gebruikt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat stel ik nergens, ik stel alleen maar dat je hoogbegaafdheid niet ongehinderd door enige kennis kunt vaststellen of afschrijven.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Sorry... het volgende:
Aan de schijt aan de schijt, wat heb ik weer een spijt !
okequote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Sorry... het volgende:
Aan de schijt aan de schijt, wat heb ik weer een spijt !
Doet flip vaker !quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
Jo wordt geconfronteerd met dr 'ik zweer het'
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Sorry... het volgende:
Men denkt nu dat men in de tv-kantine komt....proest !
Ik denk dat Carlo en Irene op schitterende wijze alle bewoners te kakken hadden kunnen zetten. Hartstikke mooi programma...... ehhh... TV-kantine bedoel ik. En trouwens iedereen een Hele geile goeie middag toegewenst !!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Sorry... het volgende:
Men denkt nu dat men in de tv-kantine komt....proest !
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Sorry... het volgende:
Geachte hr. Pisters, Is uw dochter vroeger een huilbaby geweest ? en wat heeft u voor haar kunnen betekenen in die jaren?
Als ik Mo zo bezig zie, wil ik eigenlijk helemaal niet weten wat hr Pisters voor haar betekend heeft in haar jeugd.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Sorry... het volgende:
Geachte hr. Pisters, Is uw dochter vroeger een huilbaby geweest ? en wat heeft u voor haar kunnen betekenen in die jaren?
Ik demk dat er eerst 3 genomineerd worden en dat er daarna 1 van die 3 vrijstelling krijgt door het rad.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef beequeen het volgende:
als ik um maar mag slaan, ik haat juristenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Alles behalve iemand uit Portugal, stel ik voor.
Voordat je begint te slaan, zou ik toch eerst een jurist in de arm nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ik um maar mag slaan, ik haat juristen
attentie;quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef danilel het volgende:
Attentie Karim-fans;
ff hyven!
(vrijstelling karim)
heb je een link?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef danilel het volgende:
Attentie Karim-fans;
ff hyven!
(vrijstelling karim)
Demk ik ook (toetsje naar links)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik demk dat er eerst 3 genomineerd worden en dat er daarna 1 van die 3 vrijstelling krijgt door het rad.
klopt, maar ziet toch leuk uit in de poll als K eens J verslaat!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
attentie;
Jo en flip en karim staan al in de finale.......
Thanks meteen even gestemd...Jo staat weer bovenaanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef danilel het volgende:
[..]
http://secretstorynl.hyve(...)id=B5YVUW729FCW8KGK8
Ik heb al op hem gestemdquote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef danilel het volgende:
Attentie Karim-fans;
ff hyven!
(vrijstelling karim)
Op de SST kan je ook stemmen op die poll..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:59 schreef danilel het volgende:
[..]
klopt, maar ziet toch leuk uit in de poll als K eens J verslaat!
(alhoewel dat natuurlijk ook gemanipuleerd kan worden)
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Thanks meteen even gestemd...Jo staat weer bovenaan
Als ze even een half uurtje gewacht had was die spin wel uit verveling doodgegaan. .quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Halve vogelspin is dood, dus daar ben ik niet echt bang voor.
Sorry, too little too late.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef Sorry... het volgende:
Kunnen we niet Dries Roelvink in het huis flikkeren ? Lekker goedkoop...(handig als de kijkcijfer zo laag zijn)...Kan Flip lekker meezingen...kan Mo genieten van het gespierde lichaam van Dries...etc etc .. er is dan in ieder geval meer actie dan wat er nu gebeurd...
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef danilel het volgende:
[..]
http://secretstorynl.hyve(...)id=B5YVUW729FCW8KGK8
Er stond een http teveel in:quote:Op maandag 2 mei 2011 18:02 schreef korenbloempje het volgende:
[ [url=http://http://gyazo.com/b6ee4206e31acfff5cae12252d1ef898.png]afbeelding[/url] ]
Even kijken of ik cap kan maken hier
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef Sorry... het volgende:
Het ligt weer allemaal aan iedereen volgens Mo....
Correctie: iedereen behalve Mo zelf natuurlijk !!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef Sorry... het volgende:
Het ligt weer allemaal aan iedereen volgens Mo....
damn UR right !quote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Correctie: iedereen behalve Mo zelf natuurlijk !!
Hollandsquote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef MargrietV het volgende:
lol... ff een hollandse bal met bloemkool met roquefortsaus gemaakt lol....
Flip gaat wel Pizza's maken ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef schizolientje het volgende:
Enne, Sharon en Karim in staking wat eten bereiden betreft? Meestal ( ook nog met Gerard) was er volop bedrijvigheid in de keuken om deze tijd
Klopt helemaal, maar Shar en Kar hebben gelijlk als ze in staking zijn, die blonde dozen gaan alleen maar voor hapsnapdesnellehap, omdat ze schijtlui zijn ! Roddeldoosjes !quote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef schizolientje het volgende:
Enne, Sharon en Karim in staking wat eten bereiden betreft? Meestal ( ook nog met Gerard) was er volop bedrijvigheid in de keuken om deze tijd
Mag drollenhoeren ook?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar Shar en Kar hebben gelijlk als ze in staking zijn, die blonde dozen gaan alleen maar voor hapsnapdesnellehap, omdat ze schijtlui zijn ! Roddeldoosjes !
Nee, morgen pas.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Gestemd op Karim...... Zijn de nominaties bekend??
tja ligt al de hele dag in haar operatie jurk, maar helaas geen MamaJo die haar ff komt liposucten.....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef MargrietV het volgende:
Joanna wil alleen salade, wil kilo per dag afvallen.
makkie....het mes ligt in de keukenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef MargrietV het volgende:
Joanna wil alleen salade, wil kilo per dag afvallen.
maar ja, ze zal wel blij zijn met haar Vistaprint T shirt met Budhaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef danilel het volgende:
[..]
tja ligt al de hele dag in haar operatie jurk, maar helaas geen MamaJo die haar ff komt liposucten.....
als we mee mogen kijken welquote:
Haha, Mart Smeetsquote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Chuckster het volgende:
Ze krijgen te weten hoe NL over hun denkt
Zoek maar vast een onderduik adres Mo
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Het is een wonderquote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef Linsssss het volgende:
Een half uur geleden stond Karim nog bovenaan in de poll. Nu ineens Joanna.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef suzi1 het volgende:
echt niet dat ik haar een bezoek aan ko zn pipi gun
Ja kan ze dat ding niet normaal vasthouden ipv helemaal achterover te leunen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
Wat doet Mo weer raar met dat bord.. Zo 8-jarig...
Je mag niet afkijken hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
Wat doet Mo weer raar met dat bord.. Zo 8-jarig...
82 % dacht ikquote:
neh 82quote:
ogen open doenquote:
quote:
Ok, thanx, ik luister met een half oor.quote:
ze krijgen stellingen over hunzelf en moeten ze zoveel % raden. wie het dichtst erbij zit mag een sticker plakkenquote:
Die hebben vakantie, dus de hele dag de tijd om te stemmen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
alle bakvissen stemmen natuurlijk dus zal wel hoog zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze krijgen stellingen over hunzelf en moeten ze zoveel % raden. wie het dichtst erbij zit mag een sticker plakken
Ze kan ook niks meer goed doenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef Chuckster het volgende:
Kut Mo, eerst zeiken dat je naar huis moet en nu blij zijn dat je kans maakt op die vrijstelling.
Sterf
Niet eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |