zendtijd kopen bij RTLquote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
laat haar denken dat het zoveel is als 8quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
8% Monique... Keep dreaming.. je staat op 4%
Ze had het vorige week nog over 80%. Reality check?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Dan begrijpt ze iig heel goed dat ze geen 1/5de deel van de stemmen heeft....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Oooow je doet me kwijlen...;) almost !quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef shomila het volgende:
Ben wel benieuwd naar het exit filmpje van Mo.
ja,dat neemt ze sharon kwalijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
Mo zou het erg vinden als ze met 8% het spel zou moeten verlaten...
Gisteren stond ze op 4%...
Onderwijl was ze Sharon behoorlijk aan het afplassen wegens een opmerking van haar over het dagelijks genieten van het in het spel zitten...
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
laat haar denken dat het zoveel is als 8
dan valt ze van een nog hogere hoogte
Ik ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef shomila het volgende:
Ben wel benieuwd naar het exit filmpje van Mo.
Vind ook nog steeds de opmerking van Mamajo heel apart in de live weken geleden (ging over de eerste brief): de brief sturen we (!) maandag het huis in.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Majo is zelf het beste in campagne voeren.
- de verbroken relatie campagne
- de 3x schudden met de billen campagne
- de abortuscampagne
Nog meer spannende dingen Majo?
beequeen,niet zo naief,jootje mag ALLESquote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
Nee Stem, Djoon overtreedt de regels. Lullen over wat Servio gezegd heeft.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Ahhh halve vogelspin in mijn slaapkamer HELPmet mijn kop erin 2 sec prima maar zelf weghalen :s #sstnl yfrog.com/h4xy9xoj
6 hours ago Favorite Retweet Reply
![]()
wat een trut.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Ahhh halve vogelspin in mijn slaapkamer HELPmet mijn kop erin 2 sec prima maar zelf weghalen :s #sstnl yfrog.com/h4xy9xoj
![]()
OMGquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
![]()
nou, als iemand zo vaak jankt word ik continu geprikkeldquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
Mo heeft het minst geprikkeld naar anderen (samen met flip)
hmmmmmmmmmm, dat klopt wel eigenlijk ze doet het altijd achter iemands rug
Ze heeft nog nooit iets eerlijk tegen iemand gezegd , zo hypocriet is ze welquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
Halve vogelspin is dood, dus daar ben ik niet echt bang voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
![]()
Eerst Maik, nu weer een veer. Drukke tijden voor Mo's achterste.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mo steekt zichzelf een veer in haar derriere ?![]()
Waarom dan ? Ik hoorde het even niet...
Iedereen vind Mo aardig, maar als ze later alles terugkijken als ze het huis verlaten hebben...woooow Mo zal door iedereen uitgekotst worden. Doen ze dat niet, dan zijn de bewoners stuk voor stuk losers in het kwadraat.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Capaja het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Capaja het volgende:
hoe jaloers kun je zijn ?
ik snap echt helemaal niks van de psyche van dat mens !
ze mag wel uitkijken, een fistel kan daar snel door ontstaan en genezen kan dan een groot probleem worden,quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Eerst Maik, nu weer een veer. Drukke tijden voor Mo's achterste.
ben benieuwd of gerard inderdaad alles terug gaat kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Iedereen vind Mo aardig, maar als ze later alles terugkijken als ze het huis verlaten hebben...woooow Mo zal door iedereen uitgekotst worden. Doen ze dat niet, dan zijn de bewoners stuk voor stuk losers in het kwadraat.
Tastbaars? Ze heeft de "hoofdprijs" toch al?? (i.e.: Maik, zei ze zelf)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef angeljacky het volgende:
Mo ?: als ik genomineerd zou zijn wil ik wel iets tastbaars heb ik helemaal niet------> trut denk eens na je hebt nog nooit op die stoel gezeten da;s toch veeeeeeleeee male beter dan iets tastbaars
En dat heeft een hoog IQ????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Sorry... het volgende:
Ik zweer het je ! komt me trouwens ook vierkant mijn strot uitzetten....dat zweer ik iedereen !
net als Ian en Budhaquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Sorry... het volgende:
Ik zweer het je ! komt me trouwens ook vierkant mijn strot uitzetten....dat zweer ik iedereen !
Sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mo steekt zichzelf een veer in haar derriere ?![]()
Waarom dan ? Ik hoorde het even niet...
Spreidt zo'n fistel zich dan ook uit naar de hersenen? Want dat zou e.e.a. verklaren.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze mag wel uitkijken, een fistel kan daar snel door ontstaan en genezen kan dan een groot probleem worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |