www.fbi.gov succes.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laat jij maar eens zien dat dat niet zo is.
Oh wacht, volgens jullie BNW-ers waren er helemaal geen vliegtuigen, maar waren dat hologrammen () en controlled demolitions'.
Kom op zeg. Over geloofwaardig gesproken.
Het kon niet anders, want geen enkel land wou een bedevaartsoord voor moslimterroristen op z'n grondgebiedquote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef msnk het volgende:
[..]
En zoals ik al meerdere malen aangaf. Dat is niet "logisch" want volgens de islam moet je een persoon op land begraven, tenzij het niet anders kan.
Kan me niet voorstellen dat ze nergens binnen 24 uur zijn lijk hadden kunnen brengen waar dat wel kon![]()
Ergo, vaag verhaal.
ja en een navy seal heeft er ook heus wel met zijn iPhone bij gestaan, die moet het thuis alleen nog even uploadenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind het vrij logisch dat ze het lijk binnen 24 uur wilden "begraven" om moslims niet voor het hoofd te stoten. Ze zullen er echt wel een pink hebben afgesneden voor DNA onderzoek
legertje ernaast zetten en oppakken die hapquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kon niet anders, want geen enkel land wou een bedevaartsoord voor moslimterroristen op z'n grondgebied
En in Pakistan was hij een vluchteling. Zijn geboorteland niet welkom.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kon niet anders, want geen enkel land wou een bedevaartsoord voor moslimterroristen op z'n grondgebied
Hitler all over againquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, prima oplossing wmb.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in Pakistan was hij een vluchteling. Zijn geboorteland niet welkom.
Dan maar in internationale wateren.
Doe eens even normaal, debiel. Waar beweert hij dat het geen vliegtuigen, hologrammen of controlled demolitions betreft? Ga je nu nog bewijzen dat het Osama was?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laat jij maar eens zien dat dat niet zo is.
Oh wacht, volgens jullie BNW-ers waren er helemaal geen vliegtuigen, maar waren dat hologrammen () en controlled demolitions'.
Kom op zeg. Over geloofwaardig gesproken.
je hoeft het graf toch niet te markerenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is dus een broodje-aap dat het lichaam in zee is gegooid?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
- ik gok dat mevrouw in een kruisvuur is terechtgekomen
- waarom niet?
- niet ongebruikelijk
- niet echt een crash, meer een hard landing ... dan zit je in een helikopter een stuk veiliger als in een vliegtuig
en nee, het doelbewust doden van een vijand maakt je geen oorlogsmisdadiger volgens mij ... ligt aan de omstandigheden, als hij met zijn handen op zijn hoofd en een witte vlag aan zijn baard zat te wachten dan wel maar als er daadwerkelijke en vuurgevecht is geweest dan niet
Ik schat de kans dat de seals alles wat bewoog hebben neergeschoten hoger in dan de kans dat zo'n baard een vrouw met wie hij daar al jaren samenwoont als schild gebruikt. Maar ja, dat klinkt natuurlijk niet zo lekker in de media.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef maartena het volgende:
Waarom kan dat niet? Dergelijke groeperingen hebben wel vaker laten zien dat ze weinig geven om mensenlevens, en als commandoteam met een missie kun je je daardoor niet laten stoppen. Je kunt niet stoppen met vuren en vragen: "Hey jij daar, kun je die vrouw even opzij zetten, ik moet JOU neerschieten, en niet die vrouw".
Onzin. Amerikanen trekken zich nergens iets aan van moslimgebruiken, maar hier houden ze wel opeens rekening mee? Ze hadden het lichaam beter nog even kunnen vasthouden zodat onafhankelijke partijen uitsluitsel konden geven. Nu lijkt het op een cover-up.quote:Zo snel: Om moslims niet kwaad te maken, een lichaam moet binnen 24 uur begraven worden.
Waarom in zee: Om geen bedevaartsoord te creëren voor extremistische moslims.
Goed, kijk nog wat films. Seals zijn goed getraind, maar ook maar mensen.quote:Navy Seals = badasses. Dat zijn speciaal getrainde elite commando's. Niemand zei trouwens dat er geen Amerikanen geraakt waren, alleen dat ze niet gewond zijn geraakt. Ze dragen allen namelijk kogelvrije vesten, kogelwerende helmen, en andere beschermende kleding. Het zou heel goed kunnen dat er een paar kogels in kogelvrije vesten zijn blijven steken.
Volgens mij werd er met rpg's vanaf het dak op geschoten. Raar toeval dat een helicopter die met rpg's beschoten wordt neerstort door een mechanisch defect. Maar goed, zou kunnen, is ook niet belangrijk.quote:Wat ik van begrepen heb had de helikopter technische problemen. Het kan erg goed dat de helikopter neer is gestort van geringe hoogte, dat er niemand gewond is geraakt (Navy Seals zijn nog steeds badasses en hebben veel beschermende kleding), en dat men vervolgens aan boord van een andere helikopter is geklommen om weg te vliegen.
Verder kunnen die technische problemen ook veroorzaakt zijn door een terrorist die zijn wapen vuurde op de helikopter, en ergens wat kritieke techniek raakte.
Ze zijn niet in oorlog met die baarden. Als ze dat wel waren zouden ze gevangenen ook als krijgsgevangenen moeten behandelen, maar dat doen ze ook niet. Verder moet je dit soort mannen voor het internationaal gerechtshof brengen voor een eerlijk proces. Hier ook weer omdat het anders op een cover-up lijkt. Naar binnen rennen en iemand een kogel door zijn kop schieten doet vermoeden dat je hem het zwijgen wil opleggen.quote:Waarom maakt dat Obama een oorlogsmisdadiger? De VS is in oorlog met Al Queda, zijn alle militaire operaties tegenwoordig oorlogsmisdaden? En zo nee, wat is het verschil?
dat zeg ik niet, ik weet het simpelweg nietquote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar het is dus een broodje-aap dat het lichaam in zee is gegooid?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Northside het volgende:
Onzin. Amerikanen trekken zich nergens iets aan van moslimgebruiken, maar hier houden ze wel opeens rekening mee? Ze hadden het lichaam beter nog even kunnen vasthouden zodat onafhankelijke partijen uitsluitsel konden geven. Nu lijkt het op een cover-up.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5325590.stmquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, debiel. Waar beweert hij dat het geen vliegtuigen, hologrammen of controlled demolitions betreft? Ga je nu nog bewijzen dat het Osama was?
Ja, ik vind het ook heel raar.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik weet het simpelweg niet
ik zou het lijk ook ergens dumpen waar je het niet kunt vinden maar dit vind vind het wel een vreemd verhaal
nou vind ik toch heel respectabel, zo snelquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft het graf toch niet te markeren
gewoon een bulldozer aan het werk zetten @ Bhagram en niemand wat vertellen
of laat het eerst zien aan een onafhankelijke bron en dump het daarna
dit is wel heel vlotjes, volgens mij zitten we nu nog binnen de 24 uur
Ik zou het dumpen waar je het wel kunt vinden, maar de rest niet. Het lijkt een bijzonder geoliede operatie, die pas geslaagd was toen z'n lichaam het land uit was. Lijkt me waarschijnlijker dat ie ergens in een sarcofaag is gestopt en op een geheime plek op de bodem van een meer of zee. (mochten ze hem daadwerkelijk al 'begraven' hebben, denk zelf dat ze dat gewoon zeggen en hem ergens opslaan)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef sp3c het volgende:
ik zou het lijk ook ergens dumpen waar je het niet kunt vinden maar dit vind vind het wel een vreemd verhaal
dan nog kun je spreken van een menselijk schildquote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat de seals alles wat bewoog hebben neergeschoten hoger in dan de kans dat zo'n baard een vrouw met wie hij daar al jaren samenwoont als schild gebruikt. Maar ja, dat klinkt natuurlijk niet zo lekker in de media.
truequote:[..]
Onzin. Amerikanen trekken zich nergens iets aan van moslimgebruiken, maar hier houden ze wel opeens rekening mee? Ze hadden het lichaam beter nog even kunnen vasthouden zodat onafhankelijke partijen uitsluitsel konden geven. Nu lijkt het op een cover-up.
dat maakt dit punt nog niet ongeloofwaardigquote:[..]
Goed, kijk nog wat films. Seals zijn goed getraind, maar ook maar mensen.
ik las dat de helikopter door de brownout (opvliegend zand/stof) met de rotorbladen een gebouw ofzo heeft geraaktquote:[..]
Volgens mij werd er met rpg's vanaf het dak op geschoten. Raar toeval dat een helicopter die met rpg's beschoten wordt neerstort door een mechanisch defect. Maar goed, zou kunnen, is ook niet belangrijk.
als er geen oorlog is kun je uberhaupt niet van een oorlogsmisdaad sprekenquote:[..]
Ze zijn niet in oorlog met die baarden. Als ze dat wel waren zouden ze gevangenen ook als krijgsgevangenen moeten behandelen, maar dat doen ze ook niet. Verder moet je dit soort mannen voor het internationaal gerechtshof brengen voor een eerlijk proces. Hier ook weer omdat het anders op een cover-up lijkt. Naar binnen rennen en iemand een kogel door zijn kop schieten doet vermoeden dat je hem het zwijgen wil opleggen.
ja precies, op Baghram airbasequote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zou het dumpen waar je het wel kunt vinden, maar de rest niet. Het lijkt een bijzonder geoliede operatie, die pas geslaagd was toen z'n lichaam het land uit was. Lijkt me waarschijnlijker dat ie ergens in een sarcofaag is gestopt en op een geheime plek op de bodem van een meer of zee. (mochten ze hem daadwerkelijk al 'begraven' hebben, denk zelf dat ze dat gewoon zeggen en hem ergens opslaan)
boeiequote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben trouwens met een detox thee kuurtje bezig.²
nee het was een foto van Internet geplukt door The Daily Mail en overgenomen door andere mediaquote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef Syd het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is of de foto die op internet ronddwaalt een foto van de amerikaanse overheid is ?
Doe zelf eens normaal met je 'debiel'.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, debiel. Waar beweert hij dat het geen vliegtuigen, hologrammen of controlled demolitions betreft? Ga je nu nog bewijzen dat het Osama was?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Manono het volgende:
dus hij is wel dood er is alleen nog geen publiek bewijs zeg maar
Ik denk nog steeds dat de official, of iemand die het tegen de official zei, het over een seaman's grave had als in een naamloos graf op een ongespecificeerde plek, en dat iemand anders er out to sea van heeft gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef sp3c het volgende:
ja precies, op Baghram airbase
dat is de komende 100 jaar toch niet toegankelijk voor het publiek
dit is gewoon raar, als het een film was zou ik denken dat er twee kogels van dichtbij in zijn achterhoofd zouden zijn gejaagd
kan ookquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de official, of iemand die het tegen de official zei, het over een seaman's grave had als in een naamloos graf op een ongespecificeerde plek, en dat iemand anders er out to sea van heeft gemaakt.
Aha, op die manier.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de official, of iemand die het tegen de official zei, het over een seaman's grave had als in een naamloos graf op een ongespecificeerde plek, en dat iemand anders er out to sea van heeft gemaakt.
Je hoeft echt geen pink af te snijden om dat te kunnen doen. Bloed, wangslijmvlies, stukje huid, haar, en dergelijke dat is al voldoende. En als ze dan ook nog goede, duidelijke foto's hebben, wat valt er dan nog te twijfelen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind het vrij logisch dat ze het lijk binnen 24 uur wilden "begraven" om moslims niet voor het hoofd te stoten. Ze zullen er echt wel een pink hebben afgesneden voor DNA onderzoek
Duurt wel lang voordat ze dat corrigeren dan. Ik snap sowieso niet waarom de tijd van zo'n grote invloedrijke belang zou moeten zijn bij zo'n grote gebeurtenis voor de Amerikanen. Die zijn voor veel minder nog wakker gebleven.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
van de maanlanding waren ook duidelijke foto'squote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen pink af te snijden om dat te kunnen doen. Bloed, wangslijmvlies, stukje huid, haar, en dergelijke dat is al voldoende. En als ze dan ook nog goede, duidelijke foto's hebben, wat valt er dan nog te twijfelen?
Dan heb je meteen z'n vingerafdrukquote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen pink af te snijden om dat te kunnen doen. Bloed, wangslijmvlies, stukje huid, haar, en dergelijke dat is al voldoende. En als ze dan ook nog goede, duidelijke foto's hebben, wat valt er dan nog te twijfelen?
Als ze PCR hebben gebruikt om dat te bepalen, dan vind ik de uitslag nogal vroeg. Maar het zal wel een spoedklusje zijn geweest.quote:
Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen?quote:
Mwach, volgens mij vlieg je met een B-2 in zo'n zeven/acht uur naar mainland USA.quote:
Inderdaad, vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen?
Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA?²
Ja dat vraag ik me idd af.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft wel aardig wat zonen. Sommige van hen hebben zich afgekeerd van Osama en zijn op hand van het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh???quote:Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
ze hadden toch een baardborstel gevonden in een van die grotten?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik gok dat die nergens kunnen landen op 60km van Islamabadquote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwach, volgens mij vlieg je met een B-2 in zo'n zeven/acht uur naar mainland USA.
quote:ma 02 mei 2011, 16:51
Indonesische prediker dreigt VS om Bin Laden
JAKARTA - In Indonesië heeft de radicale islamitische prediker Abu Bakar Bashir de VS maandag met vergelding voor de dood van Osama bin Laden gedreigd. Die was volgens hem een grote geestelijk leider en een grote strijder van God. Zijn dood zal de toorn van God opwekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |