abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96255814
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Laat jij maar eens zien dat dat niet zo is.

Oh wacht, volgens jullie BNW-ers waren er helemaal geen vliegtuigen, maar waren dat hologrammen ( _O- ) en controlled demolitions'.

Kom op zeg. Over geloofwaardig gesproken.
www.fbi.gov succes. :)

Zeggen wij dat er geen vliegtuigen waren dan? En hoezo nou weer een BNW'er? Mag er tegenwoordig niet meer anders ergens over gedacht worden? :')

Die vliegtuigen hadden net zo goed van een andere groep/beweging/overheid kunnen zijn die niks met Al Qaeda te maken hebben.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:02:15 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_96255853
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef msnk het volgende:

[..]

En zoals ik al meerdere malen aangaf. Dat is niet "logisch" want volgens de islam moet je een persoon op land begraven, tenzij het niet anders kan.

Kan me niet voorstellen dat ze nergens binnen 24 uur zijn lijk hadden kunnen brengen waar dat wel kon ;)

Ergo, vaag verhaal.
Het kon niet anders, want geen enkel land wou een bedevaartsoord voor moslimterroristen op z'n grondgebied :P
pi_96255883
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Vind het vrij logisch dat ze het lijk binnen 24 uur wilden "begraven" om moslims niet voor het hoofd te stoten. Ze zullen er echt wel een pink hebben afgesneden voor DNA onderzoek :P
ja en een navy seal heeft er ook heus wel met zijn iPhone bij gestaan, die moet het thuis alleen nog even uploaden
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 2 mei 2011 @ 17:02:57 #160
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_96255890
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Het kon niet anders, want geen enkel land wou een bedevaartsoord voor moslimterroristen op z'n grondgebied :P
legertje ernaast zetten en oppakken die hap :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_96255902
quote:

[..]

En in Pakistan was hij een vluchteling. Zijn geboorteland niet welkom.
Dan maar in internationale wateren.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:03:19 #162
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96255908
quote:

[..]

Hitler all over again ;(

Al zou dat gebeuren, wat niet per se hoeft, dan wil je ze toch liever bij elkaar hebben lijkt mij. Zo gaan ze toch ook met maffialeiders om :P?

En drugsleiders ):O
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 17:03:35 #163
104871 remlof
Europees federalist
pi_96255927
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

En in Pakistan was hij een vluchteling. Zijn geboorteland niet welkom.
Dan maar in internationale wateren.
Daarom, prima oplossing wmb.
pi_96255954
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Laat jij maar eens zien dat dat niet zo is.

Oh wacht, volgens jullie BNW-ers waren er helemaal geen vliegtuigen, maar waren dat hologrammen ( _O- ) en controlled demolitions'.

Kom op zeg. Over geloofwaardig gesproken.
Doe eens even normaal, debiel. Waar beweert hij dat het geen vliegtuigen, hologrammen of controlled demolitions betreft? Ga je nu nog bewijzen dat het Osama was?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:04:22 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96255958
quote:

[..]

je hoeft het graf toch niet te markeren

gewoon een bulldozer aan het werk zetten @ Bhagram en niemand wat vertellen
of laat het eerst zien aan een onafhankelijke bron en dump het daarna

dit is wel heel vlotjes, volgens mij zitten we nu nog binnen de 24 uur
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_96255994
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

- ik gok dat mevrouw in een kruisvuur is terechtgekomen
- waarom niet?
- niet ongebruikelijk
- niet echt een crash, meer een hard landing ... dan zit je in een helikopter een stuk veiliger als in een vliegtuig

en nee, het doelbewust doden van een vijand maakt je geen oorlogsmisdadiger volgens mij ... ligt aan de omstandigheden, als hij met zijn handen op zijn hoofd en een witte vlag aan zijn baard zat te wachten dan wel maar als er daadwerkelijke en vuurgevecht is geweest dan niet
Maar het is dus een broodje-aap dat het lichaam in zee is gegooid?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:06:28 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256046
en ik geloof wel dat ze hem te grazen hebben genomen hoor maar dit is gewoon vreemd

ik gok dat een onafhankelijke arts geen 24 uur nodig had gehad om vast te stellen dat het niet echt een vuurgevecht was waarin hij is omgekomen

althans dat zou ik gokken als ik een film zat te kijken, iets klopt hier niet
  maandag 2 mei 2011 @ 17:06:32 #168
94346 Northside
We'll see
pi_96256048
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef maartena het volgende:
Waarom kan dat niet? Dergelijke groeperingen hebben wel vaker laten zien dat ze weinig geven om mensenlevens, en als commandoteam met een missie kun je je daardoor niet laten stoppen. Je kunt niet stoppen met vuren en vragen: "Hey jij daar, kun je die vrouw even opzij zetten, ik moet JOU neerschieten, en niet die vrouw". :P
Ik schat de kans dat de seals alles wat bewoog hebben neergeschoten hoger in dan de kans dat zo'n baard een vrouw met wie hij daar al jaren samenwoont als schild gebruikt. Maar ja, dat klinkt natuurlijk niet zo lekker in de media.

quote:
Zo snel: Om moslims niet kwaad te maken, een lichaam moet binnen 24 uur begraven worden.
Waarom in zee: Om geen bedevaartsoord te creëren voor extremistische moslims.
Onzin. Amerikanen trekken zich nergens iets aan van moslimgebruiken, maar hier houden ze wel opeens rekening mee? Ze hadden het lichaam beter nog even kunnen vasthouden zodat onafhankelijke partijen uitsluitsel konden geven. Nu lijkt het op een cover-up.

quote:
Navy Seals = badasses. Dat zijn speciaal getrainde elite commando's. Niemand zei trouwens dat er geen Amerikanen geraakt waren, alleen dat ze niet gewond zijn geraakt. Ze dragen allen namelijk kogelvrije vesten, kogelwerende helmen, en andere beschermende kleding. Het zou heel goed kunnen dat er een paar kogels in kogelvrije vesten zijn blijven steken.
Goed, kijk nog wat films. Seals zijn goed getraind, maar ook maar mensen.

quote:
Wat ik van begrepen heb had de helikopter technische problemen. Het kan erg goed dat de helikopter neer is gestort van geringe hoogte, dat er niemand gewond is geraakt (Navy Seals zijn nog steeds badasses en hebben veel beschermende kleding), en dat men vervolgens aan boord van een andere helikopter is geklommen om weg te vliegen.

Verder kunnen die technische problemen ook veroorzaakt zijn door een terrorist die zijn wapen vuurde op de helikopter, en ergens wat kritieke techniek raakte.
Volgens mij werd er met rpg's vanaf het dak op geschoten. Raar toeval dat een helicopter die met rpg's beschoten wordt neerstort door een mechanisch defect. Maar goed, zou kunnen, is ook niet belangrijk.

quote:
Waarom maakt dat Obama een oorlogsmisdadiger? De VS is in oorlog met Al Queda, zijn alle militaire operaties tegenwoordig oorlogsmisdaden? En zo nee, wat is het verschil?
Ze zijn niet in oorlog met die baarden. Als ze dat wel waren zouden ze gevangenen ook als krijgsgevangenen moeten behandelen, maar dat doen ze ook niet. Verder moet je dit soort mannen voor het internationaal gerechtshof brengen voor een eerlijk proces. Hier ook weer omdat het anders op een cover-up lijkt. Naar binnen rennen en iemand een kogel door zijn kop schieten doet vermoeden dat je hem het zwijgen wil opleggen.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:07:02 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256070
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar het is dus een broodje-aap dat het lichaam in zee is gegooid?
dat zeg ik niet, ik weet het simpelweg niet

ik zou het lijk ook ergens dumpen waar je het niet kunt vinden maar dit vind vind het wel een vreemd verhaal
  maandag 2 mei 2011 @ 17:07:46 #170
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96256102
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Northside het volgende:

Onzin. Amerikanen trekken zich nergens iets aan van moslimgebruiken, maar hier houden ze wel opeens rekening mee? Ze hadden het lichaam beter nog even kunnen vasthouden zodat onafhankelijke partijen uitsluitsel konden geven. Nu lijkt het op een cover-up.
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 17:07:50 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_96256104
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Doe eens even normaal, debiel. Waar beweert hij dat het geen vliegtuigen, hologrammen of controlled demolitions betreft? Ga je nu nog bewijzen dat het Osama was?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5325590.stm
Er zijn ook audio tapes waar hij verantwoordelijkheid claimt, ofschoon die wel uit 2005 dateren, dus misschien dat hij op een gegeven moment naar z'n toegedichte rol is gaan leven, om zijn status beter te benutten.

Anyway, hij blijft verantwoordelijk voor de andere aanslagen, en dat hij een bewuste danwel faciliterende rol heeft gehad in 9/11 zal waarschijnlijk ook wel hard gemaakt kunnen worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96256121
Wat ik me nog steeds afvraag is of de foto die op internet ronddwaalt een foto van de amerikaanse overheid is ?
pi_96256192
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zeg ik niet, ik weet het simpelweg niet

ik zou het lijk ook ergens dumpen waar je het niet kunt vinden maar dit vind vind het wel een vreemd verhaal
Ja, ik vind het ook heel raar.

Als dat verhaal over dat het lichaam in zee is gedumpt niet rond zou gaan zou ik het wel geloven.
pi_96256222
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

je hoeft het graf toch niet te markeren

gewoon een bulldozer aan het werk zetten @ Bhagram en niemand wat vertellen
of laat het eerst zien aan een onafhankelijke bron en dump het daarna

dit is wel heel vlotjes, volgens mij zitten we nu nog binnen de 24 uur
nou vind ik toch heel respectabel, zo snel

en zeker weten dat de US dit gefilmd hebben, om in- en externe misverstanden te voorkomen

het moet alleen nog even geupload worden

heeft tijd nodig, ze kunnen niet voorzichtig genoeg zijn natuurlijk
  maandag 2 mei 2011 @ 17:10:56 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_96256228
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef sp3c het volgende:
Ik zou het dumpen waar je het wel kunt vinden, maar de rest niet. Het lijkt een bijzonder geoliede operatie, die pas geslaagd was toen z'n lichaam het land uit was. Lijkt me waarschijnlijker dat ie ergens in een sarcofaag is gestopt en op een geheime plek op de bodem van een meer of zee. (mochten ze hem daadwerkelijk al 'begraven' hebben, denk zelf dat ze dat gewoon zeggen en hem ergens opslaan)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:12:46 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256312
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik schat de kans dat de seals alles wat bewoog hebben neergeschoten hoger in dan de kans dat zo'n baard een vrouw met wie hij daar al jaren samenwoont als schild gebruikt. Maar ja, dat klinkt natuurlijk niet zo lekker in de media.
dan nog kun je spreken van een menselijk schild

quote:
[..]

true

quote:
[..]

Goed, kijk nog wat films. Seals zijn goed getraind, maar ook maar mensen.
dat maakt dit punt nog niet ongeloofwaardig

quote:
[..]

Volgens mij werd er met rpg's vanaf het dak op geschoten. Raar toeval dat een helicopter die met rpg's beschoten wordt neerstort door een mechanisch defect. Maar goed, zou kunnen, is ook niet belangrijk.
ik las dat de helikopter door de brownout (opvliegend zand/stof) met de rotorbladen een gebouw ofzo heeft geraakt

hoeven geen gewonden bij te vallen

quote:
[..]

Ze zijn niet in oorlog met die baarden. Als ze dat wel waren zouden ze gevangenen ook als krijgsgevangenen moeten behandelen, maar dat doen ze ook niet. Verder moet je dit soort mannen voor het internationaal gerechtshof brengen voor een eerlijk proces. Hier ook weer omdat het anders op een cover-up lijkt. Naar binnen rennen en iemand een kogel door zijn kop schieten doet vermoeden dat je hem het zwijgen wil opleggen.
als er geen oorlog is kun je uberhaupt niet van een oorlogsmisdaad spreken
  maandag 2 mei 2011 @ 17:13:03 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96256326
Ik ben trouwens met een detox thee kuurtje bezig. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:14:51 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256424
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zou het dumpen waar je het wel kunt vinden, maar de rest niet. Het lijkt een bijzonder geoliede operatie, die pas geslaagd was toen z'n lichaam het land uit was. Lijkt me waarschijnlijker dat ie ergens in een sarcofaag is gestopt en op een geheime plek op de bodem van een meer of zee. (mochten ze hem daadwerkelijk al 'begraven' hebben, denk zelf dat ze dat gewoon zeggen en hem ergens opslaan)
ja precies, op Baghram airbase

dat is de komende 100 jaar toch niet toegankelijk voor het publiek
dit is gewoon raar, als het een film was zou ik denken dat er twee kogels van dichtbij in zijn achterhoofd zouden zijn gejaagd
  maandag 2 mei 2011 @ 17:14:59 #179
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_96256431
Good riddance.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:15:04 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256436
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben trouwens met een detox thee kuurtje bezig. :{

boeie
pi_96256442
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef Syd het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is of de foto die op internet ronddwaalt een foto van de amerikaanse overheid is ?
nee het was een foto van Internet geplukt door The Daily Mail en overgenomen door andere media

dus hij is wel dood er is alleen nog geen publiek bewijs zeg maar
  maandag 2 mei 2011 @ 17:15:37 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96256463
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Doe zelf eens normaal met je 'debiel'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:15:41 #183
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96256466
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Manono het volgende:

dus hij is wel dood er is alleen nog geen publiek bewijs zeg maar
_O-
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 17:16:32 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_96256514
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef sp3c het volgende:
ja precies, op Baghram airbase

dat is de komende 100 jaar toch niet toegankelijk voor het publiek
dit is gewoon raar, als het een film was zou ik denken dat er twee kogels van dichtbij in zijn achterhoofd zouden zijn gejaagd
Ik denk nog steeds dat de official, of iemand die het tegen de official zei, het over een seaman's grave had als in een naamloos graf op een ongespecificeerde plek, en dat iemand anders er out to sea van heeft gemaakt.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:17:02 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat de official, of iemand die het tegen de official zei, het over een seaman's grave had als in een naamloos graf op een ongespecificeerde plek, en dat iemand anders er out to sea van heeft gemaakt.
kan ook

flink eind vliegen naar de zee
pi_96256560
quote:

[..]

Aha, op die manier.
pi_96256609
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Vind het vrij logisch dat ze het lijk binnen 24 uur wilden "begraven" om moslims niet voor het hoofd te stoten. Ze zullen er echt wel een pink hebben afgesneden voor DNA onderzoek :P
Je hoeft echt geen pink af te snijden om dat te kunnen doen. Bloed, wangslijmvlies, stukje huid, haar, en dergelijke dat is al voldoende. En als ze dan ook nog goede, duidelijke foto's hebben, wat valt er dan nog te twijfelen?
  maandag 2 mei 2011 @ 17:18:50 #188
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96256620
quote:

[..]

Duurt wel lang voordat ze dat corrigeren dan. Ik snap sowieso niet waarom de tijd van zo'n grote invloedrijke belang zou moeten zijn bij zo'n grote gebeurtenis voor de Amerikanen. Die zijn voor veel minder nog wakker gebleven.
AFC AJAX
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:19:13 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96256634
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Je hoeft echt geen pink af te snijden om dat te kunnen doen. Bloed, wangslijmvlies, stukje huid, haar, en dergelijke dat is al voldoende. En als ze dan ook nog goede, duidelijke foto's hebben, wat valt er dan nog te twijfelen?
van de maanlanding waren ook duidelijke foto's
  maandag 2 mei 2011 @ 17:19:59 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_96256662
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Dan heb je meteen z'n vingerafdruk :P
Maar je hebt gelijk, ik denk gewoon dat ze het "spoorloos" laten verdwijnen van het lijk de beste optie vonden.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:21:46 #191
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_96256732
Ze zeggen op CNN dat DNA matcht.
If not now, then when.
pi_96256804
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
matcht met wat?
pi_96256826
quote:
Als ze PCR hebben gebruikt om dat te bepalen, dan vind ik de uitslag nogal vroeg. Maar het zal wel een spoedklusje zijn geweest. :+
  maandag 2 mei 2011 @ 17:24:30 #194
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96256844
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Manono het volgende:

[..]

matcht met wat?
Kunnen we een beetje meer niveau in dit topic krijgen? :|W
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:24:39 #195
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96256850
quote:
Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen? :')

Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA? :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 17:25:00 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_96256868
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef sp3c het volgende:
kan ook

flink eind vliegen naar de zee
Mwach, volgens mij vlieg je met een B-2 in zo'n zeven/acht uur naar mainland USA.
pi_96256887
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad, vroeg ik me ook af.
Currency War, Trade War, Real War
  maandag 2 mei 2011 @ 17:25:39 #198
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:26:08 #199
104871 remlof
Europees federalist
pi_96256915
DNA matching is under way on samples from his body, a U.S. government official said. There are photographs of the body with a gunshot wound to the side of the head that shows an individual who is not unrecognizable as bin Laden, the official said.
No decision has yet been made on whether to release the photographs and if so, when and how.

Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.

The official did not release additional details about the burial, but said it was handled in keeping with Muslim customs.

http://edition.cnn.com/20(...)aden.dead/index.html
  maandag 2 mei 2011 @ 17:26:12 #200
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_96256920
quote:

[..]

Ja dat vraag ik me idd af.
If not now, then when.
pi_96256921
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Masyl het volgende:

[..]

Inderdaad, vroeg ik me ook af.
Met DNA van familieleden die al dan niet vrijwillig hun DNA hebben afgestaan.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:26:37 #202
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_96256942
quote:

[..]

Hij heeft wel aardig wat zonen. Sommige van hen hebben zich afgekeerd van Osama en zijn op hand van het Westen.
pi_96256970
quote:
Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
Huh???
pi_96256986
Is hij nou wel of niet gedropt in zee? :p Of zijn ze nog van plan om dat te doen??
-
pi_96256997
quote:

[..]

ze hadden toch een baardborstel gevonden in een van die grotten?

of was het dat DNA wat de familie Bin laden had afgegeven
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 17:29:03 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96257073
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Mwach, volgens mij vlieg je met een B-2 in zo'n zeven/acht uur naar mainland USA.
ik gok dat die nergens kunnen landen op 60km van Islamabad :D
  maandag 2 mei 2011 @ 17:29:21 #207
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_96257087
quote:
ma 02 mei 2011, 16:51
Indonesische prediker dreigt VS om Bin Laden
JAKARTA - In Indonesië heeft de radicale islamitische prediker Abu Bakar Bashir de VS maandag met vergelding voor de dood van Osama bin Laden gedreigd. Die was volgens hem een grote geestelijk leider en een grote strijder van God. Zijn dood zal de toorn van God opwekken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 2 mei 2011 @ 17:29:59 #208
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_96257120
Nou het dumpen van een lijk als visvoer heeft als effect dat er geen martelaar of bedevaartsoord kan ontstaan.
Hebben ze met Dr.Mengle ook gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')