Welkom Derek, ouwe aluhoed, dit was in topic 2 al ontkracht. Je bent dus wederom schromelijk te laat met het posten van irrelevante informatie. Ga nu maar weer terug naar #fok op IRC.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)dode_osama_hoax.html
http://www.infowars.com/m(...)en-death-propaganda/
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ombamafake.jpg
http://static.prisonplanet.com/p/images/may2011/020511top.jpg
Je wordt voorgelogen. Ontwaakt of wees slachtoffer, beeyotch!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Wesleybrabant het volgende:
Inmiddels is bevestigd via DNA dat het 100 proecent zeker om Osama gaat, dat heeft ABC News gemeld.
Dat lijkt mij niet verrassend. We spreken dat over het tijdperk de Koude Oorlog, toen de Sovjet-Unie Afghanistan binnenviel. De machten VS-Sovjet Unie stonden tegenover elkaar. De VS wilde uiteraard niet dat Afghanistan een Russische invloedssfeer verkreeg. Het is dan logisch dat je alle middelen grijpt om de Sovjet-Unie te dwarsbomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de taliban die werd daarvoor gesteund door jawel, de VS die de mudhaheddin flink gesponsord hebben en waaruit de taliban is ontsprongen.
Dat is alleen voor insiders.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef msnk het volgende:
Wat heeft Georgina Verbaan ermee te maken, ik snap 'm niet
abc newsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Wesleybrabant het volgende:
Inmiddels is bevestigd via DNA dat het 100 proecent zeker om Osama gaat, dat heeft ABC News gemeld.
Je leest de voorgaande topics uit deze reeks dus niet helemaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)dode_osama_hoax.html
http://www.infowars.com/m(...)en-death-propaganda/
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ombamafake.jpg
http://static.prisonplanet.com/p/images/may2011/020511top.jpg
Je wordt voorgelogen. Ontwaakt of wees slachtoffer, beeyotch!
quote:Osama bin Laden corpse photo is fake
Image of bloodied man picked up by British newspapers has been circulating online for two years
Amelia Hill
guardian.co.uk, Monday 2 May 2011 12.03 BST
Article history
An image purporting to show Osama bin Laden's bloody corpse, right, is a composite of two separate images, left and centre. Photograph: twitpic
An image apparently showing a dead Osama bin Laden broadcast on Pakistani television and picked up by British newspaper websites is a fake.
The bloodied image of a man with matted hair and a blank, half-opened eye has been circulating on the internet for the past two years. It was used on the front pages of the Mail, Times, Telegraph, Sun and Mirror websites, though swiftly removed after the fake was exposed on Twitter.
It appears the fake picture was initially published by the Middle East online newspaper themedialine.org on 29 April 2009, with a warning from the editor that it was "unable to ascertain whether the photo is genuine or not".
The Daily Mail was one of the newspaper websites to publish the fake picture of Osama bin Laden's body.
Since then, however, the image has been claimed as genuine on a number of conspiracy forums and used to substantiate claims that the terrorist responsible for the 9/11 bombings had been killed.
The Guardian was one of the few sites to hold back from using the manipulated image on its front page, reporting the picture's existence in its live blog but questioning its legitimacy.
The image is based on a genuine photograph of Bin Laden taken in 1998 and used by the Reuters news agency.
On Twitter, a composite including the other photograph used to make the image was posted by @HannahMarbina and other users showed how easy it was to find the image already online with a simple search.
Nee, en Elvis leeft ook nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef plonsikduik het volgende:
de wereld is veel opgeschoten met de huidige media.
was hitler al dood en ooit bewezen ??
- ik gok dat mevrouw in een kruisvuur is terechtgekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Northside het volgende:
- Vrouw omgekomen nadat ze door de boze haatbaard als menselijk schild werd gebruikt? Vast...
- Lichaam in zee gedumpt? Zo snel? Waarom?
- 40 minuten durend vuurgevecht waarna alle bad guys dood waren maar waarbij geen Amerikaan geraakt werd?
- Heli crasht zonder slachtoffers?
Dit vind ik wat vreemde dingen. Oh ja, ik ben er ook van overtuigd dat die mannen daar naar binnen zijn gestuurd met orders om te doden (levende Osama is veel te lastig), en dat maakt van Obama een oorlogsmisdadiger, maar hey, ok.
Nu is het wachten op de vergeldingen.
allichtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Georgina verbana vind osama een lekkerding? Ze trollde.
Nee hoor, hij is m'n buurman, EINZ.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef plonsikduik het volgende:
de wereld is veel opgeschoten met de huidige media.
was hitler al dood en ooit bewezen ??
Die is vast omgelegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef TLC het volgende:
Wie is nu de gelukkige die het geld krijgt dat uitgeloofd was door de FBI ??
![]()
Men heeft allang toegegeven dat het een Search & Destroy missie was. Daar wordt niet geheimzinnig over gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Northside het volgende:
- Vrouw omgekomen nadat ze door de boze haatbaard als menselijk schild werd gebruikt? Vast...
- Lichaam in zee gedumpt? Zo snel? Waarom?
- 40 minuten durend vuurgevecht waarna alle bad guys dood waren maar waarbij geen Amerikaan geraakt werd?
- Heli crasht zonder slachtoffers?
Dit vind ik wat vreemde dingen. Oh ja, ik ben er ook van overtuigd dat die mannen daar naar binnen zijn gestuurd met orders om te doden (levende Osama is veel te lastig), en dat maakt van Obama een oorlogsmisdadiger, maar hey, ok.
Nu is het wachten op de vergeldingen.
En wat heeft dit met de dood van Osama Bin Laden te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef plonsikduik het volgende:
feit : de olie prijs is gedaald , dollar is gestegen
Omdat zij er geen zin in hadden buigen ze maar de regels om? Maar ze respecteren het wel? Beetje krom natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Men heeft allang toegegeven dat het een Search & Destroy missie was. Daar wordt niet geheimzinnig over gedaan.
Daarnaast moet een lichaam volgen islamitisch gebruik binnen 24 uur begraven zijn. Omdat men met een graf geen bedevaartsoord wilde creëren heeft men hem in zee gedumpt (binnen die 24 uur dus).
allesquote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de dood van Osama Bin Laden te maken?
Herstel van vertrouwen. Zeker geen economie op school gehad?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de dood van Osama Bin Laden te maken?
en wat gaan we ermee doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Lijk van vijand #1 meenemen naar huis, altijd handig
oorlog voeren kort veel geld , en laat usa nou beetje veel problemen hebben omquote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Herstel van vertrouwen. Zeker geen economie op school gehad?
Toch raar, aangezien er niet veel veranderd na de dood van hem. Al Qaeda, de terroristen, verschillende leiders, etc. bestaan nog steeds.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Herstel van vertrouwen. Zeker geen economie op school gehad?
Waarom kan dat niet? Dergelijke groeperingen hebben wel vaker laten zien dat ze weinig geven om mensenlevens, en als commandoteam met een missie kun je je daardoor niet laten stoppen. Je kunt niet stoppen met vuren en vragen: "Hey jij daar, kun je die vrouw even opzij zetten, ik moet JOU neerschieten, en niet die vrouw".quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Northside het volgende:
Zo snel: Om moslims niet kwaad te maken, een lichaam moet binnen 24 uur begraven worden.quote:- Lichaam in zee gedumpt? Zo snel? Waarom?
Navy Seals = badasses. Dat zijn speciaal getrainde elite commando's. Niemand zei trouwens dat er geen Amerikanen geraakt waren, alleen dat ze niet gewond zijn geraakt. Ze dragen allen namelijk kogelvrije vesten, kogelwerende helmen, en andere beschermende kleding. Het zou heel goed kunnen dat er een paar kogels in kogelvrije vesten zijn blijven steken.quote:- 40 minuten durend vuurgevecht waarna alle bad guys dood waren maar waarbij geen Amerikaan geraakt werd?
Wat ik van begrepen heb had de helikopter technische problemen. Het kan erg goed dat de helikopter neer is gestort van geringe hoogte, dat er niemand gewond is geraakt (Navy Seals zijn nog steeds badasses en hebben veel beschermende kleding), en dat men vervolgens aan boord van een andere helikopter is geklommen om weg te vliegen.quote:- Heli crasht zonder slachtoffers?
Waarom maakt dat Obama een oorlogsmisdadiger? De VS is in oorlog met Al Queda, zijn alle militaire operaties tegenwoordig oorlogsmisdaden? En zo nee, wat is het verschil?quote:Dit vind ik wat vreemde dingen. Oh ja, ik ben er ook van overtuigd dat die mannen daar naar binnen zijn gestuurd met orders om te doden (levende Osama is veel te lastig), en dat maakt van Obama een oorlogsmisdadiger, maar hey, ok.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Toch raar, aangezien er niet veel veranderd na de dood van hem. Al Qaeda, de terroristen, verschillende leiders, etc. bestaan nog steeds.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Economen hebben een onrealistische beeld van de wereld. OBL dood? Dan is AQ dood. Dan is terrorisme dood. Dus geen aanslagen op oliepijplijnen. Dus kan olieprijs omlaag. Of zo.
Die wilden het niet hebben toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
en wat gaan we ermee doen?
ze gaan het niet tentoonstellen en heel veel foto's/video's heb je er niet van nodig geloof ik
ik had het persoonlijk terug aan Saoudi Arabie gevlogen, heb je een 'onafhankelijke' bron en dan ben je er ook vanaf
maar de oorlog in het beruchte land is nu wel op zijn einde.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Toch raar, aangezien er niet veel veranderd na de dood van hem. Al Qaeda, de terroristen, verschillende leiders, etc. bestaan nog steeds.
Zo gaat dat op de beurs.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
maar de oorlog in het beruchte land is nu wel op zijn einde.
kost minder , opgelost is er niets
Tja, het gaat daar inderdaad wel zo. Maar of de oorlog over is lijkt mij sterk. Er zullen altijd mensen overblijven die Osama zouden kunnen opvolgen of iets dergelijks.quote:
das niet helemaal waar natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
ik weet het nietquote:
owh¿ Alsof de dood van deze man alles opeens oplostquote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
maar de oorlog in het beruchte land is nu wel op zijn einde.
kost minder , opgelost is er niets
Zoiets had ik twee/drie topics geleden ook gezegd inderdaad. Ik vind het maar heel vaag allemaal. En dan proberen goodwill te kweken, walgelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef sp3c het volgende:
al vind ik dat bedevaartsoort wel een slap argument
de dag zelf gaan die figuren wel herdenken, dan heb ik liever dat ze naar een bepaalde (goed te controleren) locatie trekken dan dat ze her en der in de kelder gaan zitten huilen
Aldus de BNW-er die in de meest bizarre complottheoriën gelooft en die voor waar aan neemtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Slaat nergens op overal wordt gezegd, de massa moordenaar van 9/11 blabla.. is niet eens bewezen..zo zie je maar weer wat je wordt wijsgemaakt.
Laat jij maar eens zien dat Osama achter de aanslagen van 9/11 zit dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aldus de BNW-er die in de meest bizarre complottheoriën gelooft en die voor waar aan neemt
ow!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoiets had ik twee/drie topics geleden ook gezegd inderdaad. Ik vind het maar heel vaag allemaal. En dan proberen goodwill te kweken, walgelijk
Sowieso vind ik het vreemd dat ze al zo snel wisten dat geen enkel land hem zouden willen 'hebben'. Hebben ze van tevoren globaal al een plan opgesteld of zo
zelfs op de fbi site staat dat hij er niet voor gezocht werdquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat jij maar eens zien dat Osama achter de aanslagen van 9/11 zit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |