Wie zegt dat ie nooit naar buiten kwam?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was toch ook juist het punt, dat hij in een compound redelijk middenin een stadje woonde, in een gebouw waar niemand ooit naar buiten kwam?
Yup. Doet me denken aan een aflevering van American Dad. OBL @ MADtvquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was toch ook juist het punt, dat hij in een compound redelijk middenin een stadje woonde, in een gebouw waar niemand ooit naar buiten kwam?
Dat wel maar denk dat ze sowieso anoniem blijven, anders hebben ze elke dag een andere zelfmoordterrorist voor de deur staanquote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die hebben idd een mooi verhaal voor hun kleinkinderen later![]()
En ze zullen wel een Medal of Honour krijgen.
Ik ben er heel erg benieuwd naar.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik gok erop dat eerst het DNA-onderzoek wordt uitgevoerd, wat enkele dagen zal duren. Als daarmee het bewijs van Bin-Ladens identiteit is geleverd, dan zal dat inclusief foto's wel naar buiten worden gebracht.
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar toen met 911 dat is toch gewoon bewezen dat het door al qaida is gedaan?
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Economen hebben een onrealistische beeld van de wereld. OBL dood? Dan is AQ dood. Dan is terrorisme dood. Dus geen aanslagen op oliepijplijnen. Dus kan olieprijs omlaag. Of zo.
Dat werd vanochtend genoemd als een van de verdachte aanleidingen, dat ze een koerier hadden gepakt die spullen aan het huis leverde, terwijl de bewoners nooit naar buiten kwamen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie nooit naar buiten kwam?
Dat doet China al, maar het is niet zo dat China intens met Rusland en Iran samenwerkt. Er wordt wel samengewerkt, maar met mate.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Rambolin het volgende:
Dus China moet stappen ondernemen om tegenwicht te kunnen bieden aan de VS.
India wilt voornamelijk Pakistan destabiliseren, daar is het al zo'n 60 jaar mee bezig. Het heeft er belang bij om de VS in een oorlog met Pakistan bij te betrekken, omdat de VS het machtigste leger ter wereld heeft en de Pakistaanse regering (dus niet de Taliban o.i.d.) de VS nooit met nukes zal aanvallen.quote:De VS destabiliseert Pakistan omdat China een pijpleiding wil bouwen via Pakistaans grondgebied naar Iran. De VS wil dat Pakistan uiteenvalt in meerdere kleine landen (Baluchistan, Pashtoenistan, Punjabistan etc.)
Scherp +1quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Heeft Georgina Verbaan al een reactie gegeven omtrent het overlijden?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat werd vanochtend genoemd als een van de verdachte aanleidingen, dat ze een koerier hadden gepakt die spullen aan het huis leverde, terwijl de bewoners nooit naar buiten kwamen.
quote:Acteur Salman Riaz wilde 5 maanden geleden een scene opnemen, vlakbij de villa. Maar toen de crew wilde beginnen met filmen, kwamen er 2 mannen uit de villa die zeiden dat het 'Haram' was om daar een film op te nemen.
Ah ok, dat had ik gemist.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat werd vanochtend genoemd als een van de verdachte aanleidingen, dat ze een koerier hadden gepakt die spullen aan het huis leverde, terwijl de bewoners nooit naar buiten kwamen.
Ik denk niet dat er veel andere neergestorte helikopter wrakstukken in het dorp liggen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef BETAMETHASON het volgende:
Waarom is olieprijs gedaald dan door de dood van bin laden? Ik zie daar geen logica in.
Ze is er in ieder geval mee bezig aangezien ze deze gast op Twitter volgt:http://twitter.com/#!/ReallyVirtualquote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Heeft Georgina Verbaan al een reactie gegeven omtrent het overlijden?
Minder blowenquote:
Wie zegt dat de olieprijs is gedaald door de dood van OBL?quote:
En de taliban die werd daarvoor gesteund door jawel, de VS die de mudhaheddin flink gesponsord hebben en waaruit de taliban is ontsprongen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Zienswijze het volgende:
. Voordat de VS Afghanistan in 2001 aanviel, streden Rusland, Iran en India samen tegen de Taliban door de Noordelijke Alliantie steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |