Waar was dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals toen een 16-jarige neger bijna een vliegtuig opblies tijdens kerstmis dus? Dat misging door zijn eigen stupiditeit?
Het lijkt mij eerlijk gezegd niet zo voor de hand liggend dat een SF eenheid (die doorgaans geheime missies uitvoeren) open en bloot een Facebook pagina e.d. hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef vanhal het volgende:
http://www.facebook.com/group.php?gid=140106994187&v=wall
facebook pagina van het team wat Osama heeft gedood
Als je dergelijke aanslagen voorbereid en laat plegen, dan weet je dat ieder uur je laatste kan zijn en dat het enkele reis is. Je loopt dan continue op scherp met bommen op je lijf of je hebt een noodsysteem in je verblijfplaats, zeker gezien het feit dat ie zelf lijfwachten had, die jongens zijn altijd omkoopbaar e.d.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?
Dear me, ik heb het over Amerikaanse jongeren, dat snap je toch zeker wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was zelf 12 toen 'het' gebeurde. Jij 14 zo te zien. Ben jij ook zo opgetogen dan? Ik niet, I can tell you that much.
Ik denk dat die Hillary bedoeltquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dronken of nuchter?
De beste man was zgn. leider van de vrije wereld. Maar hij kon zijn eigen tool niet eens in bedwang houden. Bij de eerste de beste verse girl deed zijn verstand het al niet meer.²
Samenvatting?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een bullshit speech van Clinton, snap sowieso niet wat die rot nog voorstelt en doet alsof ze wat is.
Wij zijn allemaal slachtoffer geworden van de maatregelen n.a.v 9/11quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dear me, ik heb het over Amerikaanse jongeren, dat snap je toch zeker wel?.
HAHAHAHAHA??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal slachtoffer geworden van de maatregelen n.a.v 9/11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees niet goed? Jij schrijft dat geen land hem wilde hebben om te begraven. Dat vind ik een flauwekul reden om het lichaam in de zee te smijten, als dat zo is.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik zei dat ik heb gelezen dat geen land hem wilde hebben om te begraven. Dat is wat anders.
En Saddam Hoessein was nog in leven.
Verder heb ik enkel weergegeven wat ik heb gelezen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA??Nooit gevlogen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stinkcontroles op vliegveld, schoenen uit, riem af
Haters everywhere but I don't really care.
Ze wilden het 'monster' geen gezicht geven. Stel dat die straks menselijk overkomt...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik lees niet goed? Jij schrijft dat geen land hem wilde hebben om te begraven. Dat vind ik een flauwekul reden om het lichaam in de zee te smijten, als dat zo is.
En inderdaad was Saddam nog in leven toen ie werd gevangen door de Amerikanen. En het is mij alsnog een raadsel waarom die Bin Laden onmiddelijk dood moest.
Irak wilde Saddam berechten, niemand wil Bin Laden berechten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
En inderdaad was Saddam nog in leven toen ie werd gevangen door de Amerikanen. En het is mij alsnog een raadsel waarom die Bin Laden onmiddelijk dood moest.
|Hij schijnt zich verzet te hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je moest eens weten hoe jong ik ben maar ik begrijp je punt niet, hoezo zijn wij slachtoffer van de maatregelen?quote:
Jij hebt overduidelijk nooit op een vliegtuig gezeten voor 9/11.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe jong ik ben maar ik begrijp je punt niet, hoezo zijn wij slachtoffer van de maatregelen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA??Je kan wel lachen maar hij heeft wel gelijk. Talloze maatregelen die de privacy inperken bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
wel of geen verzet hebben gedaan. Die amerikaanse soldaten zagen water branden en waren bloedlustig, dus gewoon doodgeschoten zonder pardon.quote:
Ik ben erin opgegroeid en wat ik geleerd heb is dat het vooral een grote propaganda campagne van Amerika is om hun oorlog door de strot van de bevolking te drukken. Dit nieuws is voor mij net zo waardeloos als de beloftes van Obama voor zijn presidentschap. Dit is slechts een kop van de zevenkoppige draak.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet allemaal obviously. Je snapt wat ik bedoel. Als je opgroeit in die war in terror, is dit bijzonder goed nieuws.
Ik vlieg zelfs 3 keer per jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nooit gevlogen zeker?
Stinkcontroles op vliegveld, schoenen uit, riem af
Er is uiteindelijk toch niets gebeurd? Vanmorgen op de radio had een Arabist het er nog over hoe moeilijk het is, ontglip je aan het toeziend oog van de VS is het nog 99 van de 100 keer een domme menselijke fout waardoor het mislukt. Waar ben je eigenlijk bang voor?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals toen een 16-jarige neger bijna een vliegtuig opblies tijdens kerstmis dus? Dat misging door zijn eigen stupiditeit?
Jawel maar toen was ik nog klein, daar weet ik niet veel meer van. Niks meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit op een vliegtuig gezeten voor 9/11.
Ik zeg toch, door zijn eigen stommiteit. Niet omdat de VS zo goed is in het opsporen van terroristenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er is uiteindelijk toch niets gebeurd? Vanmorgen op de radio had een Arabist het er nog over hoe moeilijk het is, ontglip je aan het toeziend oog van de VS is het nog 99 van de 100 keer een domme menselijke fout waardoor het mislukt. Waar ben je eigenlijk bang voor?
Waarom loop je dan mensen uit te lachen die de veranderingen wel hebben meegemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jawel maar toen was ik nog klein, daar weet ik niet veel meer van. Niks meer.
Gast, pleur nou eens een keer op richting BNW.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is idd een raadsel waarom Osama dood moest, misschien bestond die echt niet, misschien wel.
Misschien wist die dingen die niet mochten uit mochten komen, wie weet.
Het was iig een operatie om hem gelijk te doden.
Die hebben idd een mooi verhaal voor hun kleinkinderen laterquote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Dos37 het volgende:
Godver wat lijkt het me gaaf om deel uit te maken van het Seal team die er bij waren
Ze heeft inderdaad gelogen. Al Qaeda zit al 8 jaar niet meer in Afghanistan en de Taliban en Al Qaeda zijn ook geen bondgenoten meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een bullshit speech van Clinton, snap sowieso niet wat die rot nog voorstelt en doet alsof ze wat is.
ik vraag me af of de VS nog door iemand op de vingers getikt word voor deze actiequote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Harunobu het volgende:
De VS heeft illegaal iemand geassassineerd, de sovereiniteit van Pakistan gevioleerd, en al aangekondigd dat ze gewoon door gaan met de oorlogen die ze zijn begonnen om Osama Bin Laden te pakken te krijgen.
Ja, da's makkelijk praten achteraf. Dat weet je toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Irak wilde Saddam berechten, niemand wil Bin Laden berechten.
olie, controle en machtsvertoonquote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Harunobu het volgende:
Triest dat ze dus gewoon door gaan met deze oorlog. Alleen nu wordt de vraag van 'waarom' nog groter.
Dit.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Harunobu het volgende:
De VS heeft illegaal iemand geassassineerd, de sovereiniteit van Pakistan gevioleerd, en al aangekondigd dat ze gewoon door gaan met de oorlogen die ze zijn begonnen om Osama Bin Laden te pakken te krijgen.
Trieste dag.
Met vrienden als de VS heb je geen vijanden als OBL meer nodig,
Heel hard, dan kunnen ze nooit meer violeren!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef wise het volgende:
ik vraag me af of de VS nog door iemand op de vingers getikt word voor deze actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Meneer Osama Bin Laden heeft er tien jaar geleden op gehint dat hij alles met de aanslag van 2001 te maken had.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Harunobu het volgende:
Trieste dag.
Met vrienden als de VS heb je geen vijanden als OBL meer nodig,
Haha stel je voor zeg. Die zullen ook veel sneller verraad worden dan bijvoorbeeld een OBLquote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef Rambolin het volgende:
Mocht een Kalifaat een feit worden, dan zal hun MOST WANTED TERRORIST LIST er als volgt uitzien:
01) George W. Bush
02) Dick Cheney
03) Donald Rumsfeld
04) Barack Hussein Obama
05) Bill Clinton
06) George Bush senior
07) Joe Biden
08) Paul Wolfowitz
09) Madeleine Albright
10) Tony Blair
11) etc.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heel hard, dan kun ze nooit meer violeren!met viooltjes ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij de veranderingen wel meegemaakt? Omdat ik het echt zwaar overdreven vind dat je zegt dat wij slachtoffer zijn. Ik vind het juist een goede zaak dat het gebeurt, al is het wachten e.d. misschien vervelend, sowieso ben ik er wel aan gewend. En ik vind preventie goed; liever dat iedereen gefouilleerd wordt dan dat we allemaal over hoop geknald worden. Niks ''slachtoffer'' in mijn ogen, gekken heb je altijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch, door zijn eigen stommiteit. Niet omdat de VS zo goed is in het opsporen van terroristen
Ik ben nergens bang voorIk geef enkel aan dat een aanslag echt wel gepleegd kan worden binnen de VS
[..]
Waarom loop je dan mensen uit te lachen die de veranderingen wel hebben meegemaakt?
Pakistan houdt zich braaf stil denk ik zo, nu hij in hun achtertuin is opgepaktquote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
ik vraag me af of de VS nog door iemand op de vingers getikt word voor deze actie
Wij zijn net zoveel slachtoffer als dat 9-jarig meisje uit Florida die ook geen flikker te maken heeft gehad met 9/11 maar nu wel loopt te dansen op straat in New York waar ze toevallig studeert en eindelijk "closure" heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb jij de veranderingen wel meegemaakt? Omdat ik het echt zwaar overdreven vind dat je zegt dat wij slachtoffer zijn. Ik vind het juist een goede zaak dat het gebeurt, al is het wachten e.d. misschien vervelend, sowieso ben ik er wel aan gewend. En ik vind preventie goed; liever dat iedereen gefouilleerd wordt dan dat we allemaal over hoop geknald worden. Niks ''slachtoffer'' in mijn ogen, gekken heb je altijd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit.
Ze hebben Internationale regels verbroken waar hun zich aan moeten houden en worden er ook nog voor ge-eerd.
Nee, een filmpje moet "duidelijk" maken dat hij de aanslagen heeft gepleegd en hoeverre de man in het filmpje daadwerkelijk Osama is en er niet mee geknoeid is.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Meneer Osama Bin Laden heeft er tien jaar geleden op gehint dat hij alles met de aanslag van 2001 te maken had.
Verder heeft hij zich tien jaar verstopt en gedreigd nieuwe aanslagen te doen
Daar heb je gelijk en dat voorbeeld heb ik ook al eens aangehaald in eerdere topics, maar ik denk dat het zo veel gemakkelijker was voor alle betrokken partijen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, da's makkelijk praten achteraf. Dat weet je toch niet?
Is hij ineens erger dan alle andere oorlogsmisdadigers en massamoordenaars? Zelfs de rechterhanden van Hitler zijn berecht, en Hitler zelf waarschijnlijk ook als ie geen zelfmoord had gepleegd. De uitslag ervan hadden we wel geweten natuurlijk maar waarom is dit geval anders en moet ie meteen afgemaakt worden?
De DNA-test is nog niet eens rond, zoveel kerels met lange baarden en soepjurken die op hem lijken. Ik zou als ik de VS was nog even wachten met feestvieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |