En twaalfjarige dertigers?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Een plaatje wijzigen is niet zoveel werk, kan een 12-jarige tiener ook binnen 5 minuutjes
Waarom was de situatie niet dreigend als er 4 mannen (ik dacht 3 mannen en 1 vrouw) doodgeschoten zijn? Zou het niet kunnen dat een aantal van die mannen gewapend waren en in die dreigen er door de usa geschoten werd?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Zolang we niet nog meer details te horen krijgen blijft hert maar gissen. Er zouden in totaal vier mannen zijn doodgeschoten dacht ik toch? Dus echt heel dreigend was de situatie dan niet, beseffende dat je hier met Amerikaanse special troops te maken hebt lijkt mij.
de wereld van de gekke extremisten bedoelde ikquote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg dat Obama dood is. Behalve de gekke extremisten.
goddomme Osama.
Een of andere US security official heeft toch net gezegd dat het doel was hem te vermoorden, niet te arresteren?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?
Ja natuurlijk, maar ik zei dus expres; beseffende dat het om special troops gaat. Als dat zo is tenminste.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
Waarom was de situatie niet dreigend als er 4 mannen (ik dacht 3 mannen en 1 vrouw) doodgeschoten zijn? Zou het niet kunnen dat een aantal van die mannen gewapend waren en in die dreigen er door de usa geschoten werd?
die gaan niks doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef Infection het volgende:
En natuurlijk was het te verwachten dat de taliban nu wraak gaat nemen hiervoor.
http://www.nu.nl/binnenla(...)rgeldingsacties.html
Heel vreemd dit.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:18 schreef Dynd het volgende:
Dump het enigste ECHTE bewijs van de gozer waar je al tien jaar op aan het jagen bent ten koste van miljarden in het midden van de oceaan.
Stay classy Amerika, stay classy.
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit probleem niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
die gaan niks doen.
Gewoon weer een middel om het volk bang te houden. Dat soort berichten komen altijd als het een lange tijd stil is geweest
Niemand heeft ooit anders beweerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit problee niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.
dat klopt, maar zo zien vele amerikanen dat nietquote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit probleem niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:15:15 uur
CIA-direceur Leon Panetta is er zeker van dat al-Qaeda de dood van Osama Bin laden zal wreken.
"Though Bin Laden is dead, al-Qaeda is not. The terrorists almost certainly will attempt to avenge him, and we must -- and will -- remain vigilant and resolute," Panetta said. (Reporting by Ross Colvin, Editing by Paul Simao)
Ze plegen geen aanslagen om "cool" te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
uberhaupt, wat is er cool aan aanslagen? Je zaait alleen dood en verderf
Ohquote:22-03-1998
Vraag het ze...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen enkele Amerikaan dat horen zeggen. Ze zijn gewoon blij dat hij dood is, daar houdt het mee op.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
dat klopt, maar zo zien vele amerikanen dat niet
om faam en roem te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze plegen geen aanslagen om "cool" te zijn
De oorlog tegen terrorisme genereert miljarden, dat is echt geen probleem.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit probleem niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.
Jij denkt dat Al Qaida aanslagen pleegt omdat ze het wel 'cool' vinden?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Maakt niet uit, je bent nog jong je leert het nog welquote:
Hoe zou jij dat nu kunnen weten? Ik denk dat de opvolger van Bin Laden zijn visitekaartje graag zou willen afgeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
die gaan niks doen.
Gewoon weer een middel om het volk bang te houden. Dat soort berichten komen altijd als het een lange tijd stil is geweest
indd, en daarom nu de jacht op nr2 die ook 5 tot 10 jaar gaat durenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De oorlog tegen terrorisme genereert miljarden, dat is echt geen probleem.
nr 2 leeft nog dus.....quote:Op maandag 2 mei 2011 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat nu kunnen weten? Ik denk dat de opvolger van Bin Laden zijn visitekaartje graag zou willen afgeven.
Maar feitelijk heeft de #2 nog niks fout gedaan, right?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
indd, en daarom nu de jacht op nr2 die ook 5 tot 10 jaar gaat duren
Raar dat hij het zeker weet, misschien hebben ze al een false flag operation klaar liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtml
hypocriet hequote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Toen Marokkaanse jongeren in Ede op straat liepen te dansen van blijdschap op 11 september was de wereld te klein, en nu de boys en girls ditzelfde doen op ground zero moet het allemaal maar kunnen.²
Het is natuurlijk een wezenlijk verschil of daarbij burgers om het leven komen (toegegeven zij kiezen wie er president wordt, maar niet zijn acties) of een militair leider.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Toen Marokkaanse jongeren op straat liepen te dansen van blijdschap op 11 september was de wereld te klein, en nu de boys en girls ditzelfde doen op ground zero moet het allemaal maar kunnen.²
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terroristsquote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Maar feitelijk heeft de #2 nog niks fout gedaan, right?
en datzelfde kan je je afvragen bij de snelle zaligverklaring van Johannes Paulus IIquote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef matthijst het volgende:
Snap niet waarom ie nu al in zee gedumpt is...
OK< 24 uur blabla, maar hij is toch pas een uur of 17 dood?
Is dat gebeurd? OMdat Al Qaida een aanslag had gepleegd gingen hun dansen op straat? Vind ik ook raar hor.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Toen Marokkaanse jongeren in Ede op straat liepen te dansen van blijdschap op 11 september was de wereld te klein, en nu de boys en girls ditzelfde doen op ground zero moet het allemaal maar kunnen.²
Lekker duidelijke vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Het maakt mij niet uit of het een doelgerichte moord was
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als het inderdaad waar is heeft het sowieso niets met de islam-regels te maken, zoveel is duidelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef matthijst het volgende:
Er wordt gemeld dat geen land hem zou willen hebben om te begraven, daarom hebben ze het zo gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef matthijst het volgende:
Oh oke never mind danquote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
AYMAN AL-ZAWAHIRI
![]()
zelfde "aanklachten" tegen hem als OBL
Hadden ze van te voren afgesproken waar hij begraven zou mogen worden of zoquote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat geen land hem zou willen hebben om te begraven, daarom hebben ze het zo gedaan.
quote:
Dronken of nuchter?quote:
En ik zeg dus, de motieven van de VS om hem in zee te dumpen (als dat waar is) heeft niets met de islam-regels te maken. Is onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef matthijst het volgende:
Ja, islam zegt binnen 24 uur, maar zoals gezegd: pas 17 uur dood en vanochtend was ie al in zee gedumpt, dus dat was vrijwel direct, lijkt het...
indd op zo'n korte termijn. Als het waar is dat hij in zee is gegooi dan zullen er veel vragen komen me dunkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Hadden ze van te voren afgesproken waar hij begraven zou mogen worden of zoWat een verhaal.
Doe 's normaal manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef iwannabehigh het volgende:
HET IS NOG HELEMAAL GENE FEIT DAT HIJ IN DE ZEE IS GEGOOID DAT HEEFT ALLEEN CNN GEZEGD MAAR CNN ZEGT WEL MEER
SPECULEER DAAR DAN NIET OVER AANGEZIEN DER NOG NIKS IS BEWEZEN
BEDANKT
Gozer, NOS meldt het zelf ook. Nu ik erover nadenk, iedereen meldt het.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef iwannabehigh het volgende:
HET IS NOG HELEMAAL GENE FEIT DAT HIJ IN DE ZEE IS GEGOOID DAT HEEFT ALLEEN CNN GEZEGD MAAR CNN ZEGT WEL MEER
BEDANKT
Ah, sorry, las je reply verkeerdquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef msnk het volgende:
[..]
En ik zeg dus, de motieven van de VS om hem in zee te dumpen (als dat waar is) heeft niets met de islam-regels te maken. Is onzin.
Zeer vreemd. Er is nu ook niet bepaald een zee in de buurt van de grens van Pakistan en Afghanistan.quote:
Maak even anders duidelijk wat je mening is, je capslock is vreselijk irritantquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef iwannabehigh het volgende:
BEDANKT
Die anderen nemen het over van CNN ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe 's normaal manEn het is niet alleen CNN.
Oh zo, foutje moet kunnenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je zei: twaalfjarige tieners. Net zoiets als witte sneeuw, een beetje dubbelop.
Nee, niet iedereen neemt het over van CNN.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die anderen nemen het over van CNN ja.
Ja, en NOS zei ook dat die jongen uit Alphen a/d R een drugsverslaafde was. Bleek ook niet zo te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Gozer, NOS meldt het zelf ook. Nu ik erover nadenk, iedereen meldt het.
Ach, wat een flauwekul.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat geen land hem zou willen hebben om te begraven, daarom hebben ze het zo gedaan.
Ik erger me er niet aan, maar vind het wel vreemd. Vooral die mensen die toen nog maar vier jaar oud warenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar ik me helemaal aan erger is dat de dood van Bin Laden ervoor zorgt dat alle mensen een hoofdstuk kunnen afsluiten in hun leven en het voor vrede zorgt terwijl er nergens bewezen is dat hij dit heeft gedaan.
Geloof mij, het gevolg hiervan gaat veel erger worden dan 5 11 septembers.
Welk land? Waarzegster?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar ik me helemaal aan erger is dat de dood van Bin Laden ervoor zorgt dat alle mensen een hoofdstuk kunnen afsluiten in hun leven en het voor vrede zorgt terwijl er nergens bewezen is dat hij dit heeft gedaan.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik geef maar weer wat ik heb gelezen. En waarom zou dat flauwekul zijn? Misschien is een onderbouwing iets?quote:
Volgend jaar dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach voor zijn rechterhand dood is zijn we ook aan het einde v/d wereld
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geloof jij dat de wereld volgend jaar vergaat? een groepje maya's geloven?
met vliegtuigen ja, maar een bom maken en geweren kopen kan je daar makkelijk, dus ik zou het niet te hard roepenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het wordt verdomde moeilijk daar weer een aanslag te plegen.
we krijgen geen 11 september meer gelovige.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
we krijgen geen 11 september meer gelovige.
(Y)earning money!quote:
Ach ja, 't is maar wat je wilt lezen:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef Dynd het volgende:
Just as planned.
Dollar up, oil down after news Osama bin Laden killed
May 2 (Reuters) - The killing of Al Qaeda leader Osama bin Laden by U.S. forces prompted investors on Monday to strip some of the risk premium underpinning world asset prices, lifting the dollar...
Voor dat ze iets hebben klaargespeeld zijn ze al opgepakt hoor. De VS laat na 11 september niets meer aan het toeval over en als moslim wordt je nog meer gecontroleerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef wise het volgende:
[..]
met vliegtuigen ja, maar een bom maken en geweren kopen kan je daar makkelijk, dus ik zou het niet te hard roepen
Juist de jongeren zijn opgegroeid in de war of terror, en hebben ouders verloren. Bushpropaganda zit er goed in hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan, maar vind het wel vreemd. Vooral die mensen die toen nog maar vier jaar oud waren
Waarom zou er geen land zijn om hem te begraven? Ging het met bv Saddam Hoessein ook zo toen ie door de Amerikanen werd opgepakt?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik geef maar weer wat ik heb gelezen. En waarom zou dat flauwekul zijn? Misschien is een onderbouwing iets?
Die hebben allemaal ouders verloren? Yeah right. Dat is een enkeling, bij hen kan ik het prima begrijpen overigensquote:Op maandag 2 mei 2011 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Juist de jongeren zijn opgegroeid in de war of terror, en hebben ouders verloren. Bushpropaganda zit er goed in hoor.
Ja eigenlijk vind ik dat wel erg.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Voor dat ze iets hebben klaargespeeld zijn ze al opgepakt hoor. De VS laat na 11 september niets meer aan het toeval over en als moslim wordt je nog meer gecontroleerd.
Bedoel je nu een aanslag of een gigantische aanslag a la 9/11?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Voor dat ze iets hebben klaargespeeld zijn ze al opgepakt hoor. De VS laat na 11 september niets meer aan het toeval over en als moslim wordt je nog meer gecontroleerd.
Niet allemaal obviously. Je snapt wat ik bedoel. Als je opgroeit in die war in terror, is dit bijzonder goed nieuws.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hebben allemaal ouders verloren? Yeah right. Dat is een enkeling, bij hen kan ik het prima begrijpen overigens
Nee, maar Saddam had een eigen land en was staatshoofd. Die is bij zijn zoons in Tikrit gegraven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom zou er geen land zijn om hem te begraven? Ging het met bv Saddam Hoessein ook zo toen ie door de Amerikanen werd opgepakt?
must....nottt..trolll.....quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef vanhal het volgende:
http://www.facebook.com/group.php?gid=140106994187&v=wall
facebook pagina van het team wat Osama heeft gedood
Ik was zelf 12 toen 'het' gebeurde. Jij 14 zo te zien. Ben jij ook zo opgetogen dan? Ik niet, I can tell you that much.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet allemaal obviously. Je snapt wat ik bedoel. Als je opgroeit in die war in terror, is dit bijzonder goed nieuws.
Ik heb het over een terroristische aanslag door moslims IN de VS. Niet over wat er buiten de VS gebeurd of binnen de VS aan idioten die om zich heen schieten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Bedoel je nu een aanslag of een gigantische aanslag a la 9/11?
Je leest niet goed. Ik zei dat ik heb gelezen dat geen land hem wilde hebben om te begraven. Dat is wat anders.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom zou er geen land zijn om hem te begraven? Ging het met bv Saddam Hoessein ook zo toen ie door de Amerikanen werd opgepakt?
En dat ze die beslissing meteen nemen na hem te hebben gedood vind ik nogal wat.
Zoals toen een 16-jarige neger bijna een vliegtuig opblies tijdens kerstmis dus? Dat misging door zijn eigen stupiditeit?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het over een terroristische aanslag door moslims IN de VS. Niet over wat er buiten de VS gebeurd of binnen de VS aan idioten die om zich heen schieten.
Ik heb het over een aanslag BINNEN de grenzen van de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |