een man van zijn kaliber zal zich niet snel verzettenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?
Zolang we niet nog meer details te horen krijgen blijft hert maar gissen. Er zouden in totaal vier mannen zijn doodgeschoten dacht ik toch? Dus echt heel dreigend was de situatie dan niet, beseffende dat je hier met Amerikaanse special troops te maken hebt lijkt mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?
Wait, whut, stond Obama aan de kant van Osama mee te vechten ? Lol EINZ!121321!!!1!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg dat Obama dood is. Behalve de gekke extremisten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
wat ik het meest achterlijke vind: bin Laden heeft zelf duizenden mensen gedood met zijn acties. Wordt hij eens zelf terug gepakt. Dan vergaat de wereld? Kom op zegKoekje van eigen deeg
Osama.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg dat Obama dood is. Behalve de gekke extremisten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh, is de wereld aan het vergaan dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
wat ik het meest achterlijke vind: bin Laden heeft zelf duizenden mensen gedood met zijn acties. Wordt hij eens zelf terug gepakt. Dan vergaat de wereld? Kom op zegKoekje van eigen deeg
En twaalfjarige dertigers?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Een plaatje wijzigen is niet zoveel werk, kan een 12-jarige tiener ook binnen 5 minuutjes
Waarom was de situatie niet dreigend als er 4 mannen (ik dacht 3 mannen en 1 vrouw) doodgeschoten zijn? Zou het niet kunnen dat een aantal van die mannen gewapend waren en in die dreigen er door de usa geschoten werd?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Zolang we niet nog meer details te horen krijgen blijft hert maar gissen. Er zouden in totaal vier mannen zijn doodgeschoten dacht ik toch? Dus echt heel dreigend was de situatie dan niet, beseffende dat je hier met Amerikaanse special troops te maken hebt lijkt mij.
de wereld van de gekke extremisten bedoelde ikquote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
goddomme Osama.
Een of andere US security official heeft toch net gezegd dat het doel was hem te vermoorden, niet te arresteren?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik zei dus expres; beseffende dat het om special troops gaat. Als dat zo is tenminste.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
Waarom was de situatie niet dreigend als er 4 mannen (ik dacht 3 mannen en 1 vrouw) doodgeschoten zijn? Zou het niet kunnen dat een aantal van die mannen gewapend waren en in die dreigen er door de usa geschoten werd?
die gaan niks doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef Infection het volgende:
En natuurlijk was het te verwachten dat de taliban nu wraak gaat nemen hiervoor.
http://www.nu.nl/binnenla(...)rgeldingsacties.html
Heel vreemd dit.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:18 schreef Dynd het volgende:
Dump het enigste ECHTE bewijs van de gozer waar je al tien jaar op aan het jagen bent ten koste van miljarden in het midden van de oceaan.
Stay classy Amerika, stay classy.
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit probleem niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
die gaan niks doen.
Gewoon weer een middel om het volk bang te houden. Dat soort berichten komen altijd als het een lange tijd stil is geweest
Niemand heeft ooit anders beweerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit problee niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.
dat klopt, maar zo zien vele amerikanen dat nietquote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar door Bin Laden te vermoorden is dit probleem niet opgelost. Hij zal vast nog wel honderden of misschien zelfs duizenden opvolgers hebben.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:15:15 uur
CIA-direceur Leon Panetta is er zeker van dat al-Qaeda de dood van Osama Bin laden zal wreken.
"Though Bin Laden is dead, al-Qaeda is not. The terrorists almost certainly will attempt to avenge him, and we must -- and will -- remain vigilant and resolute," Panetta said. (Reporting by Ross Colvin, Editing by Paul Simao)
Ze plegen geen aanslagen om "cool" te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
uberhaupt, wat is er cool aan aanslagen? Je zaait alleen dood en verderf
Ohquote:22-03-1998
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |